ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Big Chris
#173648
De vierde editie van de Groen Hart rit komt eraan! En wel op zondag 22 maart. De start vind plaats in het pittoreske Haarzuilens bij restaurant De Vier Balken.

Afbeelding

We verzamelen rond 10u30 en vertrekken om een uur of 11. Het eindstation is Restaurant "Kort-Jak" (niet ver van het startpunt).

Ga je mee? Meld je aan in dit topic  :yes: . We houden de deelnemers bij in de eerste post.

De route volgt in de week 12.

Anne (@motorbeer) en Chris (@Big Chris)


DEELNEMERS:

Henk
Jan
Gerard
Gerrit
Rick
Chantal
Erikske
Mandos
Anne
Chris
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Big Chris op 21 mar 2009, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Big Chris
#173657
[quote="Gert-Jan Tuono"]
Ahh 21 maart; eindelijk weer een rit op zaterdag  :ok: :ok: Zet mij er maar bij  :yahoo: :yahoo:

Groeten,  :bye:
Gert-Jan Tuono

[/quote]

Sorry, tis op zondag  :help:
Door Gert-Jan Tuono
#173659
Dan er maar weer af  >:( >:( >:(

Wel veel plezier aan diegenen die wel gaan  :ok: :ok: Maar het valt mij wel op dat er steeds minder ritten op zaterdag zijn  :-\ :-\ het is op dit moment niet anders.

Groeten,  :bye:
Gert-Jan Tuono
Laatst gewijzigd door Gert-Jan Tuono op 4 mar 2009, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Sjaakie
#173678
Bankstel en tuinhek zullen aanwezig zijn.

Enne GJ, als het op zaterdag zou zijn is het ook niet goed. Dan moet mijn Eega weer werken en anderen moeten boodschappen doen met moeders.
Door Gert-Jan Tuono
#173680
Is zo Henk, je zult ergens keuzes moeten maken, deze keer niet de kant dat ik ook mee kan. Maar, maak je geen zorgen ik rij toch wel, zij het niet in clubverband deze keer. Vorig jaar heb ik trouwens wel met deze rit en de kouwe klauwen rit mee kunnen doen op zaterdag  :ok: :ok: hopelijk komen er nog meer  ;) ;).

Er zijn meer verbanden dan clubverband op de wereld gelukkig.

Gert-Jan Tuono
Avatar
Door Sjaakie
#173683
Wat dat betreft zijn er ergere dingen
Door jandetimmerman
#173685
Als het droog is kan t wel is gebeuren dat ik aanwezig ben  :yes: :yes: :yes: k wil namelijk de verwarmde handvatten van Henk bewonderen  :crazy: :crazy: :crazy:
Door Gert-Jan Tuono
#173687
Inderdaad Henk, mijn teleurstelling werd vooral ingegeven doordat de rit in eerste instantie werd aangemeld als op de 21e; dit is 5 minuten na mijn aanmelding aangepast. Heeft niks mij mij te maken, natuurlijk een vergissing. Maar ik was in eerste instantie erg opgetogen weer een aan te kunnen sluiten na een half jaar verhuis voorbereiding heb ik eindelijk weer eens tijd.

Gert-Jan Tuono
Avatar
Door Sjaakie
#173689
[quote="jandetimmerman"]
Als het droog is kan t wel is gebeuren dat ik aanwezig ben  :yes: :yes: :yes: k wil namelijk de verwarmde handvatten van Henk bewonderen  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]

Over het algemeen is dit een gezellige dag, maar nu Afbeelding
Door jandetimmerman
#173690
[quote="Sjaakie"]
[quote="jandetimmerman"]
Als het droog is kan t wel is gebeuren dat ik aanwezig ben  :yes: :yes: :yes: k wil namelijk de verwarmde handvatten van Henk bewonderen  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]

Over het algemeen is dit een gezellige dag, maar nu Afbeelding
[/quote]Ben je zo onder de indruk dat ik kom  ??? ??? ???  :crazy: :crazy: :crazy:
Avatar
Door Sjaakie
#173735
[quote="G Factory"]
zet mij er ook maar bij

Gerard
[/quote]

Kijk, nu word het pas gezellig Afbeelding
Avatar
Door robz
#173762
[quote="Gert-Jan Tuono"]
Vorig jaar heb ik trouwens wel met deze rit en de kouwe klauwen rit mee kunnen doen op zaterdag  :ok: :ok: hopelijk komen er nog meer  ;) ;).
[/quote]

toen had ik nog enige invloed op de agenda.. ;)  ik kan nl. (bijna) nooit op zondag!  :angel:
Door 2 Fast 2 See
#175364
22 maart ben ik jarig  ::) wordt hem niet voor mij :-X

Maar hoop wel op mooi weer i.i.g  ;D
Avatar
Door pegasolennart
#175472
ik wil wel graag de gps route hebben. ik weet nog niet als ik kan komen, ben al een paar weken niet fit. als ik wel ga zien jullie mij bij het startpunt. kan dan ook voorrijden heb nu toch gps op de motor.

lennart
Avatar
Door Rossifumi
#175488
Een beetje een suffe vraag, maar hoe lang zal de rit ongeveer duren? Ik wil namelijk graag meedoen maar ik heb zeker niet heel de dag de tijd...  :sorry:
Avatar
Door robz
#175555
[quote="Rossifumi"]
Een beetje een suffe vraag, maar hoe lang zal de rit ongeveer duren? Ik wil namelijk graag meedoen maar ik heb zeker niet heel de dag de tijd...  :sorry:
[/quote]

als je bij moes aanhaakt ben je vast op tijd terug  ;)
Avatar
Door Sjaakie
#175702
En wat is de weersverwachting voor zondag. Goed weer.  :kwijl: :kwijl:
Avatar
Door rolf
#175725
[quote="olivier"]
Dit is toch alleen voor ARA leden??  :rtfm: Anders ben ik mischien ook wel van de partij  :friends:
[/quote]

mooie gelegenheid om kennis te maken met de club olivier ;) ;) ;) dus wat houdt je tegen :D

Word ook betalend lid van de ARA!