ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#171582
[quote="R1-ner"]
Sleutelaars,

Zoals op z'n Piet Paulusma's: 't giet oan! De volgende leden hebben zich tot nu toe (onder voorbehoud) opgegeven:

1. Martin                               na 13 maart
2. Klaas
3. Aerox                                Geen voorkeur
4. Jesse                                Begin maart
5. Awakening                         Geen voorkeur
6. rsv mille evo                       Geen voorkeur
7. R1-ner                               Begin maart
8  Speentje
9. Vincent o.v.b.                     in maart kan ik als het op een zaterdag moet eigenlijk alleen de 21ste
10. Jelmer (2Fast2See) o.v.b.
11. Anton (malle eppie) o.v.b.
12. Teddek                             zo vroeg mogelijk   
13. Robert                              na 13 maart
14. Symon (Greyled)
15. Gerrit (ApriliaMan) o.v.b.
16. Huub 1983                         Eind maart, zal nog wel koud zijn... ga lekker met de auto
17. Bitaktus_Snellus
18. Gerritz
19.*rené* o.v.b.
20. Denish41
21. Silke o.v.b                         na 15 maart ivm Ledenon
22. Streetfighter (Reco) o.v.b.   na 15 maart ivm Ledenon
23. Malle Eppie                        geen voorkeur
24. Travao
25. Jan                                  na 13 maart
26. Ab van Es (o.v.b. werk ::))  Helaas  :'( moet werken.
[/quote]


Gezien het aantal deelnemers worden er 2 groepen gevormd. Een ochtend en een middag/avond groep.

Groep 1. Deze groep start om 09.30 uur. De workshop eindigt rond 15.00 uur. Maximaal 13 deelnemers.

Groep 2. Deze groep start om 15.30 uur (graag om 14.00 uur aanwezig). De workshop eindigt rond 20.00 uur. Maximaal 13 deelnemers.



Het programma op zaterdag 14 maart a.s. ziet er als volgt uit:

Bij elke groep wordt begonnen met de basis: de ergonomie van het afstellen. Hierin worden punten als gasstand, invloed van brandstof, afstand remhendels en natuurlijk de werking van demping doorgenomen. Na deze inleiding wordt ingegaan op de (afstelling van)vering en alle elementen die hier bij komen kijken. Gezien de kennis en ervaring van onze gastheer Mikis van Es, zal het een leerzame, interessante maar vooral ook leuke workshop worden.
Voor degene uit de ochtendgroep die het verhaal nog een keer wil horen, bestaat de mogelijkheid om bij groep 2 aan te sluiten.

Mocht er na afloop behoefte zijn om nóg een niveau dieper in de materie te duiken, dan is een extra avond in overleg met Mikis altijd mogelijk.

Gezien het aantal deelnemers en de ruimte bij Het Motorhuis is er per groep plaats voor 4 motoren. Deze motoren worden door of onder begeleiding van Mikis afgesteld. Wie zijn motor af wil (laten) stellen moet dus snel zijn. Wie het eerst komt, het eerst maalt. Vol=vol.

De kosten
De kosten voor de workshop bedragen € 15,- per persoon. Dit is een zeer speciale prijs. Normaal kost alleen het afstellen, dus zonder alle info er om heen, € 50,-. Dit lijkt mij een prima prijs  :ok:. Er is koffie aanwezig, je zult zelf een broodje mee moeten nemen.


Opgave
Om een overzicht te krijgen van het daadwerkelijk aantal deelnemers voor de workshop is er een deadline gesteld. Wie aan de workshop wil deelnemen dient voor 7 maart zich bij mij te hebben opgegeven én € 15,- aan Het Motorhuis te hebben overgemaakt. Het rekeningnummer is 29.83.18.814 o.v.v. factuurnummer 2762 en omschrijving veringafstelsessie ARA.
Daarnaast wil ik je verzoeken om bij mij aan te geven of je aan de ochtend of de middag sessie wilt deelnemen. Er kunnen maximaal 13 deelnemers in één groep


Locatie
De plaats van dit super evenement vindt plaats in Langezwaag, Hegedyk 18c. Voor meer info http://www.motorhuislangezwaag.nl/. Op deze pagina kun je ook de speciale Hyves site terugvinden.


Mochten jullie vragen en/of opmerkingen hebben dan kun je mij een mail sturen of bellen (06) 27 077 630.


Tot 14 maart a.s.

Jeroen


[/quote]
Laatst gewijzigd door R1-ner op 8 mar 2009, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
#171585
Het wordt niks voor mij :no: Dus bij deze meld ik mij af  :sorry:

Helaas, maar ik wens iedereen in ieder geval alvast een fijne dag daar  :ok:

Groeten,

Jelmer (2 Fast 2 See)

P.S. Waar betaal je precies die €15,- voor  :friends:? Elke bikevering wordt afgesteld?
      Naja, die van mij was al afgesteld door HK op het jubileumfeest, dus die staat vast nog wel goed  :friends:
Laatst gewijzigd door rolf op 21 feb 2009, 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
#171601
[quote="R1-ner"]
De kosten
De kosten voor de workshop bedragen € 15,- per persoon. Dit is een zeer speciale ARA prijs. Normaal kost alleen het afstellen, dus zonder alle info er om heen, € 50,-. Dit lijkt mij een prima prijs  :ok:. Er is koffie aanwezig, je zult zelf een broodje mee moeten nemen.

Tot 14 maart a.s.

Jeroen

[/quote]

Een speciale ARA prijs lijkt me erg vreemd daar dit geen workshop is die door de ARA georganiseerd word. Dit is toch een workshop op eigen iniatief van een forumlid.

In ieder geval veel plezier met het op doen van voldoende kennis deze dag.
#171605
Tot nu toe hebben er zich 9 rijders aangemeld. Gezien de (overwachte  :-[) kleine groep, hebben we meer speelruimte qua tijd. Om 10.00 uur gaan we echt van start, zorg dus dat je er bent. Er is ruimte voor 1 extra motor om af te stellen, wees er snel bij.

Groep 1 (ochtend) MOTOR AFSTELLEN=1 PLAATS BESCHIKBAAR

1. Awakening + motor afstellen
2. Teddek + motor afstellen
3. R1-ner
4. Aerox
5. RSV Mille evo + motor afstellen
6. Denish41 + motor afstellen
7. Jesse J.
8. Travao
9. Greyled

Het meest ideale uitgangspunt zijn 13 deelnemers. Mochten jullie nog een vriend/kennis hebben die interesse heeft, dan mag deze wat mij betreft mee. Laat het mij aub dan wel even vantevoren weten.

Bedankt en tot volgende week zaterdag in Langezwaag,

Jeroen
Laatst gewijzigd door R1-ner op 7 mar 2009, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
#171624
[quote="Sjaakie"]
[quote="R1-ner"]
De kosten
De kosten voor de workshop bedragen € 15,- per persoon. Dit is een zeer speciale ARA prijs. Normaal kost alleen het afstellen, dus zonder alle info er om heen, € 50,-. Dit lijkt mij een prima prijs  :ok:. Er is koffie aanwezig, je zult zelf een broodje mee moeten nemen.

Tot 14 maart a.s.

Jeroen

[/quote]

Een speciale ARA prijs lijkt me erg vreemd daar dit geen workshop is die door de ARA georganiseerd word. Dit is toch een workshop op eigen iniatief van een forumlid.

In ieder geval veel plezier met het op doen van voldoende kennis deze dag.
[/quote]

:stupid: niet verkeerd bedoeld, maar b.v. onze workshop Vering Stellen van HK was gratis voor ARA clubleden :secret:
Nou werd daar je vering niet afgesteld, maar dat heeft HK tijdens het jubileumfeest wel ook gratis voor ARA clubleden gedaan  :yes:
Want dat is dan het voordeel van het clublidmaatschap enzo  :friends: :yes: :ok:

Verder wel leuk initiatief  :ok: En zal vast een middag worden waarbij mensen na die tijd wegrijden en ineens merken dat hun motor heeeeeeel anders rijdt door een goede afgestelde vering  ;D ;) :yahoo:
Laatst gewijzigd door rolf op 21 feb 2009, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
#172451
[quote="rsv mille evo"]
Waar blijft de rest van de aanmeldingen nou?  :friends:
[/quote]

Inderdaad. Een beetje jammer, gezien het oorspronkelijk aantal deelnemers. Op de "onder voorbehoud" en het "niet kunnen op de 14e" na dan. Maar goed, tot nu toe zijn we met een leuk groepje serieus geinteresseerden.
#172464
[quote="Big Chris"]
[quote="Vincent"]
Helaas dan kan ik niet ....maar jullie mogen mijn motor wel meenemen hoor  ;D

HAVE FUN

Vincent
[/quote]

Betaal je dan ook de boetes   :rotfl2:
[/quote]Boetes ??? jullie rijden toch allemaal keurig netjes  ;D  net als ik zelf  :rotfl2:

Vincent
#172489
[quote="Vincent"]
[quote="Big Chris"]
[quote="Vincent"]
Helaas dan kan ik niet ....maar jullie mogen mijn motor wel meenemen hoor  ;D

HAVE FUN

Vincent
[/quote]

Betaal je dan ook de boetes   :rotfl2:
[/quote]Boetes ??? jullie rijden toch allemaal keurig netjes  ;D  net als ik zelf  :rotfl2:

Vincent
[/quote]

Eh, ja natuurlijk





























:no:

Word ook betalend lid van de ARA!