ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#175120
[quote="rsv mille evo"]
En in het noorden blijft het dus droog  ;D....hoop ik, weet jij waar het precies is trouwens?
[/quote]

In Langezwaag  :P
Even op Routenet.nl kijken, zit volgens mij vlak aan de A7
#175121
afslag Tijnje/gorredijk?, dan na +/- 500 meter Q8 tankstation. Daar wacht ik wel op jullie , weet het precies te vinden. Als jullie er niks op tegen hebben overigens :tease: :tease:
#175122
[quote="denish41"]
afslag Tijnje/gorredijk?, dan na +/- 500 meter Q8 tankstation. Daar wacht ik wel op jullie , weet het precies te vinden. Als jullie er niks op tegen hebben overigens :tease: :tease:
[/quote]

Lijkt mij goed... :yes:
Laatst gewijzigd door AeroX op 13 mar 2009, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
#175153
[quote="denish41"]
Hey Aerox kun jij een tijd noemen zodat ik me een beetje kan voorbereiden. Straks sta ik te wachten en zitten jullie ergens in Harlingen.  :rotfl2: :rotfl2:
[/quote]

Denk dat we om 09:00u / 09:10u  vertrekken uit Leek...weer niet hoelang 't dan nog rijden is naar de betreffende afslag...

Routenet geeft aan dat tussen Leek en Gorredijk 28 minuten reistijd zit
Laatst gewijzigd door AeroX op 14 mar 2009, 07:48, 1 keer totaal gewijzigd.
#175218
Zo, weer terug van een zeer leerzame dag  :worship: :worship:, was opvallend dat bijna alle motoren op dezelfde manier verkeerd stonden, voor veel te weinig uitgaande demping en achter veel te veel, denk dat we allemaal heel wat wijzer zijn geworden, beetje jammer die regen 's middags maar de motor voelde de terugweg lekker strak aan  :ok:
#175220
[quote="rsv mille evo"]
Zo, weer terug van een zeer leerzame dag  :worship: :worship:, was opvallend dat bijna alle motoren op dezelfde manier verkeerd stonden, voor veel te weinig uitgaande demping en achter veel te veel, denk dat we allemaal heel wat wijzer zijn geworden, beetje jammer die regen 's middags maar de motor voelde de terugweg lekker strak aan  :ok:
[/quote]

:stupid: inderdaad erg leerzaam!
De Mille rijdt weer lekker!!
Binnenkort even een compressortje aanschaffen :ok:

Terugweb nog even bij MotoPort Leek geweest, binnendoor weer teruggereden naar huis!
Motor is weer lekker smerig...hoop morgenmiddag nog even te rijden, maak ik d'r daarna weer schoon  :yes:
Laatst gewijzigd door AeroX op 14 mar 2009, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
#175228
[quote="AeroX"]
[quote="rsv mille evo"]
Zo, weer terug van een zeer leerzame dag  :worship: :worship:, was opvallend dat bijna alle motoren op dezelfde manier verkeerd stonden, voor veel te weinig uitgaande demping en achter veel te veel, denk dat we allemaal heel wat wijzer zijn geworden, beetje jammer die regen 's middags maar de motor voelde de terugweg lekker strak aan  :ok:
[/quote]

:stupid: inderdaad erg leerzaam!
De Mille rijdt weer lekker!!
Binnenkort even een compressortje aanschaffen :ok:

Terugweb nog even bij MotoPort Leek geweest, binnendoor weer teruggereden naar huis!
Motor is weer lekker smerig...hoop morgenmiddag nog even te rijden, maak ik d'r daarna weer schoon  :yes:
[/quote]

Goed te lezen dat het voor iedereen een leerzame dag is geweest. Ik vond het onwijs interessant. Opvallend dat er door minieme aanpassingen enorme voordelen behaald kunnen worden. Super van Ian dat hij helemaal uit het Rotterdamse naar Langezwaag is komen rijden  :ok:
Na de wintersport komt de Tuono uit de stalling en gaat deze richting Mikis.
#175236
Ja, leuk en leerzaam vandaag :ok: De veranderingen waren goed merkbaar, zelfs in de regen.
Stuurt nu veel neutraler en strakker. Loopt nu ook niet meer te wijd in snelgenomen bochten.

Ik ga vanavond de Mille van Harry afstellen cf de les van vandaag..

Mikis  :ok: en ook Jeroen bedankt voor de organisatie van deze leuke dag!
#175238
[quote="Jesse J"]
Ja, leuk en leerzaam vandaag :ok: De veranderingen waren goed merkbaar, zelfs in de regen.
Stuurt nu veel neutraler en strakker. Loopt nu ook niet meer te wijd in snelgenomen bochten.

Ik ga vanavond de Mille van Harry afstellen cf de les van vandaag..

Mikis  :ok: en ook Jeroen bedankt voor de organisatie van deze leuke dag!
[/quote]

Graag gedaan Jesse!
#175247
[quote="Jesse J"]
Ja, leuk en leerzaam vandaag :ok: De veranderingen waren goed merkbaar, zelfs in de regen.
Stuurt nu veel neutraler en strakker. Loopt nu ook niet meer te wijd in snelgenomen bochten.

Ik ga vanavond de Mille van Harry afstellen cf de les van vandaag..

Mikis  :ok: en ook Jeroen bedankt voor de organisatie van deze leuke dag!
[/quote]

:stupid: was helemaal top.
en met de maar kleine aanpassing op mn R kon toch ook ik het verschil weer meren. dat geeft we laan hoe belangrijk vering is
Door Travao
#175282
Bedankt voor het organiseren, Jeroen.  En uiteraard dank voor Mikis.  Het was helemaal top. 

Direct na thuiskomst de voorvering van mijn Tuono goed afgesteld. 

Morgen gaat m'n verzekering weer in.  De bandenspanning even op orde brengen en ik kan weer los  :kwijl:.
#175284
[quote="Travao"]
Bedankt voor het organiseren, Jeroen.  En uiteraard dank voor Mikis.  Het was helemaal top.   

Direct na thuiskomst de voorvering van mijn Tuono goed afgesteld. 

Morgen gaat m'n verzekering weer in.  De bandenspanning even op orde brengen en ik kan weer los  :kwijl:.


[/quote]
:stupid:

Echt heel leuk en leerzaam geweest!

Vandaag maar eens uit proberen! Ik zal later deze dag nog wat foto's posten!

Word ook betalend lid van de ARA!