ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#174308
[quote="teddek"]
Leek ligt voor mij niet echt op de route Assen Langezwaag... maar voor een motorrijder wel natuurlijk  :yes:
[/quote]

't Was maar een idee hoor  ;)  :P

:bye:
#174369
[quote="speentje"]
Mijn excuses, ik had me aanvankelijk aangemeld maar zie nu dat je dit nog een keer moet doen, :o
Ik zou graag mee willen kan dit nu nog?
Zo ja, geld overmaken of meenemen? :-\

Groeten,
Speentje.
[/quote]

Hoi Speentje,

Ik heb je als deelnemer toegevoegd  :ok:. Wat het geld betreft maak je het gewoon over of neem je het mee.

Tot zaterdag,


jeroen
#174411
Zijn er nog mensen die een stuk over de A32 moeten dan pik ik graag even aan, ik weet het motorhuis precies te zitten. Alleen nog even een mooi punt vinden om af te spreken.
#174420
[quote="AeroX"]
[quote="rsv mille evo"]
Routeplanner even bekeken, makkelijkste om ergens bij de stad af te spreken, of bij motoport leek of zo?
[/quote]

Goed plan!
Misschien dat Teddek en anderen daar ook heengaan ?
Kunnen we mooi heentuffen ja  ;D
[/quote]

Moeten we omstreeks 9 uur vertrekken bij motoport Leek lijkt mij?
#174434
[quote="rsv mille evo"]
[quote="AeroX"]
[quote="rsv mille evo"]
Routeplanner even bekeken, makkelijkste om ergens bij de stad af te spreken, of bij motoport leek of zo?
[/quote]

Goed plan!
Misschien dat Teddek en anderen daar ook heengaan ?
Kunnen we mooi heentuffen ja  ;D
[/quote]

Moeten we omstreeks 9 uur vertrekken bij motoport Leek lijkt mij?
[/quote]

Is goed wat mij betreft  :ok:
Hoop dat 't een beetje droog blijft!!
#174438
[quote="AeroX"]
[quote="rsv mille evo"]
[quote="AeroX"]
[quote="rsv mille evo"]
Routeplanner even bekeken, makkelijkste om ergens bij de stad af te spreken, of bij motoport leek of zo?
[/quote]

Goed plan!
Misschien dat Teddek en anderen daar ook heengaan ?
Kunnen we mooi heentuffen ja  ;D
[/quote]

Moeten we omstreeks 9 uur vertrekken bij motoport Leek lijkt mij?
[/quote]

Is goed wat mij betreft  :ok:
Hoop dat 't een beetje droog blijft!!

[/quote]

9 uur staat
Door awakening
#174461
[quote="rsv mille evo"]
[quote="AeroX"]
[quote="rsv mille evo"]
Routeplanner even bekeken, makkelijkste om ergens bij de stad af te spreken, of bij motoport leek of zo?
[/quote]

Goed plan!
Misschien dat Teddek en anderen daar ook heengaan ?
Kunnen we mooi heentuffen ja  ;D
[/quote]

Moeten we omstreeks 9 uur vertrekken bij motoport Leek lijkt mij?
[/quote]
En wij om 08.30 uur vanuit Holwierde?!
Door awakening
#174572
[quote="rsv mille evo"]
20 over ongeveer denk ik, als er nog tijd over is na het vering gebeuren mag er ook nog wel even naar de afstelling van m'n blok gekeken worden als hij daar ook verstand van heeft  :yes: ;D
[/quote]  ??? wazzup?
#174780
Ik had me sowieso niet aangemeld maar was wel een van de promotors in de start van het oorspronkelijke topic. Ik moet echter zoals aangegeven definitief nee zeggen omdat ik besloten heb in de weekenden dat mijn kinderen er zijn niet meer halve dagen weg te gaan met de motor...  :bye:

Ik wens jullie echter veel plezier en hoop er een volgende keer bij te kunnen zijn.  :friends:
Door awakening
#175092
Donderdag m'n knie verdraaid, ben er morgen dus niet bij helaas  :-[ Heb zelfs mijn vrouw naar de afspraak voor een nieuwe band gestuurd op de mille (kon ze ook eens op een echte motor rijden  :crazy: ) Er is dus weer plaats voor een "af te stellen" bike.Allemaal veel plezier morgen  :friends:  :ok:
#175105
[quote="teddek"]
jammer maar sterkte igg!


ik heb van de week de motor rijklaar gemaakt en vandaag de eerste kilometers gemaakt :kwijl:

ik zie jullie morgen! :friends:

maare 09.00 uur LEEK en om 09.30 uur start de workshop. zijn we dan wel op tijd?

[/quote]
Volgens mij start ie nu om 10:00 omdat er maar 1 groep is...
#175111
[quote="teddek"]
jammer maar sterkte igg!


ik heb van de week de motor rijklaar gemaakt en vandaag de eerste kilometers gemaakt :kwijl:

ik zie jullie morgen! :friends:

maare 09.00 uur LEEK en om 09.30 uur start de workshop. zijn we dan wel op tijd?

[/quote]

Op de mille's zijn we er toch in 10 minuten??  ;D, ik ben om even voor 9 wel in Leek, tot morgen  :bye: ( @ Gino, sterkte maar weer met de knie, je liep er weer aardig kreupel bij, ik weet helaas hoe het is.....)
#175115
Beterschap Gino!!
Zal ook even voor 9u bij MotoPort Leek zijn  :yes:


Nog even de weersvoorspelling voor morgen (Y)

In de loop van ochtend gaat het in het westen en zuidwesten enige tijd regenen. Zaterdagmiddag trekt de regenzone over het oosten van het land richting Duitsland weg. Daarna kan er nog een enkele bui vallen en breekt de bewolking zo nu en dan. Het wordt in de middag een graad of 12. De wind draait naar zuidwest tot west en is matig, kracht 3 of 4. In het noordelijk kustgebied neemt de wind in de avond mogelijk toe naar krachtig, 6.

Word ook betalend lid van de ARA!