ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#181424
Ik ben er hopelijk op vrijdag bij!  :yahoo: Samen met een bevriende Kwaak rijder  :yes:

Ik wil graag op de brommer gaan (Biaggi mag er best een rondje op sturen  ;)), maar hoe zit het met geluid controles?  :police: Het is geen MotoGP-gekte en het is sowieso op vrijdag. Moet ik me dan ook nog zorgen maken?
#181429
[quote="Rossifumi"]
Ik ben er hopelijk op vrijdag bij!  :yahoo: Samen met een bevriende Kwaak rijder  :yes:

Ik wil graag op de brommer gaan (Biaggi mag er best een rondje op sturen  ;)), maar hoe zit het met geluid controles?  :police: Het is geen MotoGP-gekte en het is sowieso op vrijdag. Moet ik me dan ook nog zorgen maken?
[/quote]

ik zou als ik jou was even een db-killer monteren voor de zekerheid
#181457
[quote="Rossifumi"]
Ik ben er hopelijk op vrijdag bij!  :yahoo: Samen met een bevriende Kwaak rijder  :yes:

Ik wil graag op de brommer gaan (Biaggi mag er best een rondje op sturen  ;)), maar hoe zit het met geluid controles?  :police: Het is geen MotoGP-gekte en het is sowieso op vrijdag. Moet ik me dan ook nog zorgen maken?
[/quote]

Ik ga al 4 jaar zonder DB killer en nergens problemen gehad. Ook niks geks in mijn omgeving gehoord. Dit is meestal het angstpraatje wat even ervoor weer de kop op steekt.
Lekker gaan en genieten van je geluid  :bye:
#181907
[quote="R1-ner"]
[quote="TuonoBen"]
IK ook voor de eerste maal in mijn jonge leven... :ok:
[/quote]

Ben,

Als je nog een "voorrijder" wenst, dan hoor ik het wel  :bye:

R1-ner
[/quote]

Ik hoop mijn vrienden, die al enkele jaren erheen gaan, onderweg niet kwijt te spelen.... :help:
Heb een kaartje voor de hoofdtribune/Geert Timmer tribune, misschien zien we elkaar daar of ...wel.
Makkelijk te herkennen....MJK aprilia pak en Biaggi T-shirt  :ok:
#181943
[quote="TuonoBen"]
[quote="R1-ner"]
[quote="TuonoBen"]
IK ook voor de eerste maal in mijn jonge leven... :ok:
[/quote]

Ben,

Als je nog een "voorrijder" wenst, dan hoor ik het wel  :bye:

R1-ner
[/quote]

Ik hoop mijn vrienden, die al enkele jaren erheen gaan, onderweg niet kwijt te spelen.... :help:
Heb een kaartje voor de hoofdtribune/Geert Timmer tribune, misschien zien we elkaar daar of ...wel.
Makkelijk te herkennen....MJK aprilia pak en Biaggi T-shirt  :ok:
[/quote]

Ik zit ook op de GT tribune. Mooiste plek van het circuit.  :yes: Te herkennen aan een gehavend wit/rood Spidi pak met witte AGV Rossi helm. Cu zaterdag of zondag  :bye:
Laatst gewijzigd door R1-ner op 23 apr 2009, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
#181979
[quote="R1-ner"]
[quote="TuonoBen"]
[quote="R1-ner"]
[quote="TuonoBen"]
IK ook voor de eerste maal in mijn jonge leven... :ok:
[/quote]

Ben,

Als je nog een "voorrijder" wenst, dan hoor ik het wel  :bye:

R1-ner
[/quote]

Ik hoop mijn vrienden, die al enkele jaren erheen gaan, onderweg niet kwijt te spelen.... :help:
Heb een kaartje voor de hoofdtribune/Geert Timmer tribune, misschien zien we elkaar daar of ...wel.
Makkelijk te herkennen....MJK aprilia pak en Biaggi T-shirt  :ok:
[/quote]

Ik zit ook op de GT tribune. Mooiste plek van het circuit.  :yes: Te herkennen aan een gehavend wit/rood Spidi pak met witte AGV Rossi helm. Cu zaterdag of zondag  :bye:
[/quote]
Huh,... met je helm op op de tribune  ???  ;D
Ik ook GT maar dan met mijn naam (Gino) op m'n rug.

Word ook betalend lid van de ARA!