ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#182453
Hier mijn belevingen http://www.aprilia-riders.nl/forum/http ... ic.php?t=6 qua organisatie/pr&marketing  :friends: van de SBK  :yahoo:
#182511
[quote="George"]
He je bent even groot als Max. leuke foto.

Bij aankomst op de parking, de motor gestalt en was de helm af aan het doen valt me een handschoen. Raap hem op en zie er een appie sleutel liggen op de grond. Pak hem op en loop op de dichtsbijzijnde appie mille die er stond.
Sleutel erin en hoppa sleutel laat zich draaien. Kenteken opgeschreven en naar de beveiligings mensen gelopen en de sleutel afgegeven met het kenteken.
Het was een rode mille uit het jaar 2000 ??? Was het iemand van hier??? na terug komst was de motor in ieder geval weg.

Verder Geweldige wedstrijden gezien. En het verschil van vorig jaar tegenover dit jaar was enorm kwa toeschouwers.
[/quote]


laat ik nou wten van wie die mille is, van Marcel, hij stond naast mijn sp4 en de rsv van mijn maatje chris. Volgens mij is Marcel (zo heet hij) geen lid van het forum maar ik zal hem een mail sturen zodat hij in ieder geval wie hem (en ons) heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij heeft gemaakt.

peer
Door marcelchica
#182559
he peer

ben gewoon lid van het forum hoor......je kunt mij vinden onder marcelchica....

george, heb je net een persoonlijk bericht gestuurd. maar nu even voor alle appie rijders...........we mogen blij zijn dat er mensen zoals jij zijn......

nogmaals bedankt

marcel  :yahoo:
Door appelmoes46
#182569
[quote="ApriliaMan"]
Wat een super spannende eerst race in de WSB in Assen vandaag. De mensen zaten op het puntje van de stoel.

Het mooiste vond ik nog dat je op een bepaald moment de grote schermen volgt en dat er dan ééntje van de baan schiet en dat je even later zegt: verrek dat gebeurde voor onze neus  :gaga:

We zaten op uitnodiging van BMW en konden met onze pas overal komen. Hebben beide races op de Geert Timmer tribune kunnen volgen. Daar gebeurd altijd wel wat.   :ok:
[/quote]

Ik zat ook bij bmw was zeer goed geregeld vond ik zelf super dag zo .
#182574
[quote="marcelchica"]
he peer

ben gewoon lid van het forum hoor......je kunt mij vinden onder marcelchica....

george, heb je net een persoonlijk bericht gestuurd. maar nu even voor alle appie rijders...........we mogen blij zijn dat er mensen zoals jij zijn......

nogmaals bedankt

marcel  :yahoo:
[/quote]


Hey wat ik je al mailde het was een kleine moeite, maar we wisten ook niet 123 wat we ermee aanmoesten. voorkeur was om ons nummer achter te laten. maar niemand had pen en papier. afgeven aan beveiliging, ja hmm hmm. toch maar gewoon afgegeven en gelukkig heeft de eigenaar hem terug.
#182702
[quote="marcelchica"]
he peer

ben gewoon lid van het forum hoor......je kunt mij vinden onder marcelchica....

george, heb je net een persoonlijk bericht gestuurd. maar nu even voor alle appie rijders...........we mogen blij zijn dat er mensen zoals jij zijn......

nogmaals bedankt

marcel  :yahoo:
[/quote]

ha marcel

ik mailde chris dat je beter een koninginnedaglot had kunnen kopen, de kans dat je dan wat wint is volgens mijn groter dan het terugvinden van je sleutel op een evenement met 36.000 mensen, wat een mazzel.

zie ik je zaterdag of zondag ook?

Word ook betalend lid van de ARA!