ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Wie is ervoor om de IJsselmeer route in 2 dagen te gaan doen?

Ja
7
41%
Nee
10
59%
Avatar
Door Gerrit
#166395
Dit jaar mag ik de IJsselmeer route verzorgen. Normaliter is dit gewoon in 1 dagje te doen. Maar wellicht kunnen we eens een GROOOOOOT rondje rijden om het IJsselmeer en dan in 2 dagen helemaal rond rijden. Wat zou je willen???

Eh periode voor dit uitje is September of October meen ik.

Grtz
Door Renébagpipe
#166397
Dit 'rondje' staat voor 6 september op de planning,

mocht het 2 dagen worden, dan maar even kijken wat het beste / mooiste uitkomt.
Door 2 Fast 2 See
#166414
Gewoon lekker 1 dag houden joh  :yes:
Avatar
Door motorbeer
#166456
Tot op zekere hoogte maakt het mij niet uit. Vraag mij alleen af wat je tussen de eerst en de tweede dag wilt doen. Als ieder dan weer naar huiss moet ????
Als het 'breekpunt' bv Harlingen is zou dat voor mij niet ongunstig zijn, kan ik naar mijn ouders.

Anne
Avatar
Door Bikeman
#166474
Sinds wanneer moeten we een rondje ijselmeer in twee dagen doen ???
Je rijd de rubberbutt toch ook niet in meer dagen :rotfl2:

Ik bedoel hier maar mee te zeggen .......... gewoon in één keer lijkt mij :angel:

Ab
Door Renébagpipe
#166477
Ik kan me het idee van Gerrit goed voorstellen, en heb dan ook 'ja' gestemd.
Als je echt langs de rand wilt blijven (zonder natte voeten te krijgen), dan gaat het echt lang duren + de afstand is best groot. Is al eens vaker gedaan, heb daar wel eens een verslag van gelezen. Gaat er, in dit geval denk ik, niet om om in 1 dag zoveel mogelijk km';s  te draaien...... alsbij een RB  :-\

Maar we hebben nog even om hierover door te brainstormen en ik neem aan dat (alsdan....) de overnight ergens op/langs de route plaatsvind.

:)
Avatar
Door FerBa
#166548
Heb "ja" gestemd. Met een groter rondje in 2 dagen kun je natuurlijk wat meer variatie in de route maken.

Misschien is het ook een idee om het eventueel elk jaar af te wisselen?
Bij voldoende animo voor beide opties natuurlijk. :)
Avatar
Door Gerrit
#166657
Natuurlijk gaan we onderweg op een geschikte locatie overnachten. Even naar huis en terug is niet de bedoeling dan. En qua afstand kan het gemakkelijk concurreren met 2x de RubberButt (of eh wel het idee dan). Jullie mogen iets ruimer denken hoor....

Word ook betalend lid van de ARA!