ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door rs125 power
#166143
[quote="Silke"]
Jelmer en de rest jullie kunnen los...er is in het fotoalbum een topic nieuwjaarsborrel  ;D  :friends:
[/quote]

toppie :ok:  nu alleen de foto's nog  :)
Laatst gewijzigd door rs125 power op 10 jan 2009, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
#166168
[quote="Timfiz"]
Oh ja ik ben blij dat ik niet met Rob, met haarzakje, op de beurs sta. Hoe krijg ik mannen aan het gillen. Met Robzzzzzzzzzzzzz  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:

Mafkees  :worship: :worship: :worship:
[/quote]

en waarom denk je dat jij niet met mij op de beurs staat?

ik moet nog een dag kiezen......... :angel: >:D
#166169
Jelmer nog even onder het motto beter laat dan nooit:  BEDANKT!

Natuurlijk valt er altijd wel wat te zeiken maar dat heeft niks met jouw organisatie te maken. Top!  Ik weet dat daar een hoopt tijd & moeite in is gaan zitten. Super.

Dat er dan mensen gaan lopend zeuren over slechte niet remmende karts.... ach ja dat hou je toch. meestal zijn dat degenen die de finale niet halen!  ;D >:D

OK ik geef toe dat ik ook wel eens een heat heb gehad dat ik licht verbaasd was dat het rempedaal alleen voor de balans was gemonteerd of dat je permanent naar rechts moest sturen om rechtdoor te rijden echter dan pas je als coureur je rijstijl daar een beetje op aan. :angel:

Ik heb me goed vermaakt, ik heb heel veel karttijd gehad voor weinig geld, en ik ben voor het eerst sinds lange tijd eens op een recht stuk achterste voren geduwd ( bedankt michel) en heb daar toch weer van geleerd  ;). Ik heb het echt gezien als een avond onder vrienden en heb daarom nadrukkelijk veel contact gezocht op de baan. Ik heb gezien dat ik velen heb opgewarmd met deze instelling aan de stoom uit hun helm en dat stemt mij dankbaar en tevreden want het was toch  ietwat fris . (vooral zonder handschoenen!! :( :gaga:)

Tot slot zorgde het feit dat ik onze voorzitter twee maal wist te passeren voor veel plezier waar ik de rest van het jaar op kan ( lees: moet) teren. Oftewel: iedereen bedankt voor de tegenstand en gezelligheid en tot de volgende keer!!
#166170
[quote="IvoSchrage"]
En ik heb geleerd door de een-tweetjes met Tomba :worship: dat God Falco rijders uit het beste hout heeft gesneden. Wij missen misschien de brains , maar de pk's maken het goed.
[/quote]

zelfkennis is de basis der wijsheid......  :angel: ;)
#166175
[quote="robz"]
Jelmer nog even onder het motto beter laat dan nooit:  BEDANKT!

Natuurlijk valt er altijd wel wat te zeiken maar dat heeft niks met jouw organisatie te maken. Top!  Ik weet dat daar een hoopt tijd & moeite in is gaan zitten. Super.

Dat er dan mensen gaan lopend zeuren over slechte niet remmende karts.... ach ja dat hou je toch. meestal zijn dat degenen die de finale niet halen!  ;D >:D


[/quote]

Maar ik had wel een prijs  :yahoo:  :yahoo:  ;D  ;D

Jelmer [glow=red,2,300]bedankt[/glow], ook voor het feit dat je aan mij dacht toen en er een plek vrij kwam. FerBa ik hoop dat het snel weer goed gaat met je rug.
Het was bere gezellig en dat is toch het voornaamste. D erest vergeten we maar snel.

Anne
#166186
[quote="Big Chris"]
Hoop gezelligheid en goede actie. Goed georganiseerd Jelmer  :ok:

Ff een actieshot  ;D
[/quote]

Een actieshot  ??? Volgens mij liet diegene de andere gewoon uit angst voorbij  :crazy:

Ik heb wel een blauw plek op me knie en klein beetje spierpijn  :crazy:
#166190
Jelmer supergoed georganiseerd! En dat vindt iedereen volgens mij. Het beetje kritiek past prima bij de hitte van de strijd ;)

[quote="Big Chris"]
Hoop gezelligheid en goede actie. Goed georganiseerd Jelmer  :ok:

[img width=896 height=600]http://www.aprilia-riders.nl/forum/inde ... 6335;image[/img]

Ff een actieshot  ;D
[/quote]

Volgens mij krijgt Rick (met Rossi helm) hierna de zwarte vlag wegens inhalen zonder te botsen :)

Het was ouderwets gezellig!

Tombaaa
Laatst gewijzigd door Tomba la bomba op 11 jan 2009, 01:45, 1 keer totaal gewijzigd.
#166191
[quote="robz"]
[quote="IvoSchrage"]
En ik heb geleerd door de een-tweetjes met Tomba :worship: dat God Falco rijders uit het beste hout heeft gesneden. Wij missen misschien de schreeuwerige kleuren, maar onze goddelijke lichamen maken het verschil goed.
[/quote]

Wijsheid is de basis der zelfkennis......  >:D ;)
[/quote]

Rob, niet stiekum met de citaten frauderen he ;) Boefje!!
Laatst gewijzigd door Tomba la bomba op 11 jan 2009, 01:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door --martijn--
#166219
Ha heren

Ik, track official van de inside track, dacht laat ik die gasten eens opzoeken..
Toch leuk om te horen dat wij het zo '' geweldig  fout'' doen..

Blauwe vlaggen, genoeg gegeven mag ik hopen, en volgens mij mag ik geen blauwe vlag geven, als er niemand op een rondje word gezet?  :stupid:

en de finale, ik heb het nog tegen me baas gezegt TANKEN.. maar hij vond dat het nog wel kon  :help:



( oke alle karts zijn naar de klote, vraag me baas die o zo gezellige amerikaan   :rotfl2: )


Black bee, waarom zo negatief? Op de baan is iedereen vrolijk, en word er niks gezegd over kwaliteit, iedereen zeer positief?
En dan nu lopen klagen dat je het zo slecht heb gehad, en dat er geen gebruik van de blauwe vlag word gemaakt, en dat we een cursus moeten hebben? Zal het je uitleggen, ik mag pas een blauwe vlag geven als jij iemand op een rondje zet!! en dat is bijna niet gebeurt, uiteraard er zullen wel wat keren zijn gebeurd dat er een rondje tussen zat, maar wat wil je als je zoveel karters hebt, en de helft van de nummers van de karts en transponders niet corrosponderen.. Vind het een beetje lijken als of je 13 bent, er is van half 9 tot half 1 gekart ofzo? volgens mij heeft iedereen zeker waar voor ze geld gehad, en is het kinderachtig als je nu gaat klagen.

2 fast 2 see; Bedankt voor positieve feedback
Laatst gewijzigd door --martijn-- op 11 jan 2009, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
#166222
Ik heb persoonlijk een leuke avond gehad hoor.
Beetje jammer voor de zwarte vlag die ik kreeg maar zal best wel terecht zijn geweest. John en ik reden elkaar beetje klem denk ik en daardoor ging het verkeerd.
uiteindelijk tog in de 2e finale gekomen en ben daar tog 3e geworden :yahoo:
en ook de aragames gewonnen :kwijl: (met wat hulp :wobblesign:)

@ martijn: ik denk dat er altijd wel dingen niet helemaal naar wens verlopen. naar mijn idee hebben we inderdaad veel gekart en in de 1e ronde heb ik de blauwe vlag veel gezien. Daarna is het volgens mij ook maar bij een enkeling nodig geweest.
Door --martijn--
#166228
Ja die zwarte vlag was volgens mij meer om de meerderheid af-teschrikken  :police:

Zo van, hier is een grens, want het ging steeds lomper en na die zwarte vlag ging het wel weer aardig.

Vond het wel zwak trouwens dat niemand op de motor was  :stupid:
zelf ik was met me halve motor
#166229
Martijn,

Eeen cursus klantvriendelijk optreden zou GEEN kwaad kunnen voor je werkgever. Verder wil ik geen commentaar geven om het toch netjes te houden.  :-X :-X Ik heb er een beetje mijn eigen mening over.
Door --martijn--
#166230
[quote="Sjaakie"]
Martijn,

Eeen cursus klantvriendelijk optreden zou GEEN kwaad kunnen voor je werkgever. Verder wil ik geen commentaar geven om het toch netjes te houden.  :-X :-X Ik heb er een beetje mijn eigen mening over.
[/quote]

Ik ben het 100% met je eens, als je ziet hoe hij zich gedraagd, en dan was het bij jullie nog rustig..

Zie ook het voorbeeld dat ie flipte bij die finale, tegen ''....'' in een geel/ zwart grijze race-overal, vond het belachelijk..
het woord klantbinding kent hij waarschijnlijk niet, en als het zo door gaat heeft hij over een jaar geen klanten meer.

en ik geen baan   :help:
#166237
[quote="--martijn--"]
Ha heren

Ik, track official van de inside track, dacht laat ik die gasten eens opzoeken..
Toch leuk om te horen dat wij het zo '' geweldig  fout'' doen..

Blauwe vlaggen, genoeg gegeven mag ik hopen, en volgens mij mag ik geen blauwe vlag geven, als er niemand op een rondje word gezet?  :stupid:

en de finale, ik heb het nog tegen me baas gezegt TANKEN.. maar hij vond dat het nog wel kon  :help:



( oke alle karts zijn naar de klote, vraag me baas die o zo gezellige amerikaan   :rotfl2: )


Black bee, waarom zo negatief? Op de baan is iedereen vrolijk, en word er niks gezegd over kwaliteit, iedereen zeer positief?
En dan nu lopen klagen dat je het zo slecht heb gehad, en dat er geen gebruik van de blauwe vlag word gemaakt, en dat we een cursus moeten hebben? Zal het je uitleggen, ik mag pas een blauwe vlag geven als jij iemand op een rondje zet!! en dat is bijna niet gebeurt, uiteraard er zullen wel wat keren zijn gebeurd dat er een rondje tussen zat, maar wat wil je als je zoveel karters hebt, en de helft van de nummers van de karts en transponders niet corrosponderen.. Vind het een beetje lijken als of je 13 bent, er is van half 9 tot half 1 gekart ofzo? volgens mij heeft iedereen zeker waar voor ze geld gehad, en is het kinderachtig als je nu gaat klagen.

2 fast 2 see; Bedankt voor positieve feedback

[/quote]

Heey Martijn,

leuk dat je je ook aangemeld hebt  ;)

Leest je baas hier ook mee  :secret:, want ik zag dat jullie al nieuwe werknemer zochten  :rotfl2: hahaha  ;D
#166240
[align=center] :yahoo: FOTO´SSSSSSSSS  :yahoo:

http://www.aprilia-riders.nl/forum/inde ... ery;cat=49

Wie hebben er nog meer foto´s gemaakt? Lennart? Nog meer mensen? :friends:
[/align]
#166250
iedereen van de organisatie bedankt heb een super avond gehad . Ok de baan en karts was niet super maar ja we waren wel in emmeloord he vergeet dat niet hahaha . Stefan ja wat zal ik zeggen je was op the wrong place en wrong time haha ik hoop alleen niet dat je blauwe plekken hebt . Verder heb ik weer een hoop mensen ontmoet  sommige bekend en andere nieuwe dus op maar het volgende groeten bram (bmack)
Door IvoSchrage
#166265
Citaat Martijn

Ik ben het 100% met je eens, als je ziet hoe hij zich gedraagd, en dan was het bij jullie nog rustig..

Zie ook het voorbeeld dat ie flipte bij die finale, tegen ''....'' in een geel/ zwart grijze race-overal, vond het belachelijk..
het woord klantbinding kent hij waarschijnlijk niet, en als het zo door gaat heeft hij over een jaar geen klanten meer.

en ik geen baan  


Commentaar Ivo

Ik was die persoon in dat geel, zwarte, grijze overall.
Eerlijk moet ik zijn, echt flippen deed hij absoluut niet. Hij deed alleen maar wat bidden tot GOD dat ik weer in de kart ging zitten. Maar ik wilde even onderhandelen voor een nieuwe start. Het was een onderhandelingstaktiek welke ik geleerd heb van Michael Schumacher. Eerst de baanblokkeren en niet meehelpen (tegenwerken door de rem in te drukken bij het naar achterdrukken) en dan een nieuwe start uit onderhandelen. Ik was gewoon bloedfanatiek !!! (Dat zijn nauw de brains, waarin een Falco-rijder zich onderscheidt van de rest). En ik heb 100% genoten en ook genoten van het maximale uit een niet optimaal rijdende kart te halen. Alleen zonder benzine gaat alles over.

Dus echt serieus "je baas is niet lastig geweest", neem dit echt voor 100% van mij aan !!!


Ivo
Door rs125 power
#166274
[quote="leonsnek"]
Ola, allereerst bedankt voor de organiserende personen,(beter laat dan nooit) qua baan en karts kan ik weinig negatiefs verzinnen, zoveel ervaring heb ik niet op een kartbaan, de laatste x dat ik gekart heb is 15jr geleden, en 2wk geleden, 7 minuten ff proefgereden in Delft, uiteindelijk 17e geworden(geloof ik)De gezelligheid was top.Alleen..het eten..warm/koud buffet!!, nu weet ik ook wel dat je voor 16 euri ennogwat geen 3*** sterren maaltijd kan verwachten,maar dit.. :gaga:Natuurlijk heb ik er wat van gegeten,je moet wat..toch. Dit is absoluut geen kritiek op de organisator(jelmer) maar tegen de kartbaan zou ik zeggen,zoek een andere "cateraar" of doe dan nixs. Volgende x een tosti buffet ofzo. :rotfl2:(moest trouwens wel lachen om de aardappelsalade,die moest je onder een pot augurken vandaan "graven")Wat dan wel weer een glimlach waard was.
Verder een top avond gehad en i.d.d. weer wat gezichten bij forumnamen gezien.Erg verassend ;D. Na afloop zijn we nog even "down-town" Emmeloord in gegaan,daar we een hotelletje hadden geboekt,tis nog wel wat laat geworden geloof ik. Nogmaals een topavond gehad. Thanx.
P.S. wie was/is de kathedraal uit de vragenlijst. Greetz Léon(snek)


[/quote]

ze noemen het tt-circuit assen. de kathedraal van de motorsport :bye:

Word ook betalend lid van de ARA!