ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door rs125 power
#166276
[quote="leonsnek"]
[quote="rs125 power"]
[quote="leonsnek"]
Ola, allereerst bedankt voor de organiserende personen,(beter laat dan nooit) qua baan en karts kan ik weinig negatiefs verzinnen, zoveel ervaring heb ik niet op een kartbaan, de laatste x dat ik gekart heb is 15jr geleden, en 2wk geleden, 7 minuten ff proefgereden in Delft, uiteindelijk 17e geworden(geloof ik)De gezelligheid was top.Alleen..het eten..warm/koud buffet!!, nu weet ik ook wel dat je voor 16 euri ennogwat geen 3*** sterren maaltijd kan verwachten,maar dit.. :gaga:Natuurlijk heb ik er wat van gegeten,je moet wat..toch. Dit is absoluut geen kritiek op de organisator(jelmer) maar tegen de kartbaan zou ik zeggen,zoek een andere "cateraar" of doe dan nixs. Volgende x een tosti buffet ofzo. :rotfl2:(moest trouwens wel lachen om de aardappelsalade,die moest je onder een pot augurken vandaan "graven")Wat dan wel weer een glimlach waard was.
Verder een top avond gehad en i.d.d. weer wat gezichten bij forumnamen gezien.Erg verassend ;D. Na afloop zijn we nog even "down-town" Emmeloord in gegaan,daar we een hotelletje hadden geboekt,tis nog wel wat laat geworden geloof ik. Nogmaals een topavond gehad. Thanx.
P.S. wie was/is de kathedraal uit de vragenlijst. Greetz Léon(snek)


[/quote]

ze noemen het tt-circuit assen. de kathedraal van de motorsport :bye:
[/quote]Oeps..te moeilijk gezocht,thanx :friends:
[/quote]
no problemo :ok:
#166278
[quote="motorbeer"]
[quote="robz"]
Jelmer nog even onder het motto beter laat dan nooit:  BEDANKT!

Natuurlijk valt er altijd wel wat te zeiken maar dat heeft niks met jouw organisatie te maken. Top!  Ik weet dat daar een hoopt tijd & moeite in is gaan zitten. Super.

Dat er dan mensen gaan lopend zeuren over slechte niet remmende karts.... ach ja dat hou je toch. meestal zijn dat degenen die de finale niet halen!  ;D >:D


[/quote]

Maar ik had wel een prijs  :yahoo:   :yahoo:  ;D  ;D

Jelmer [glow=red,2,300]bedankt[/glow], ook voor het feit dat je aan mij dacht toen en er een plek vrij kwam. FerBa ik hoop dat het snel weer goed gaat met je rug.
Het was bere gezellig en dat is toch het voornaamste. D erest vergeten we maar snel.

Anne


[/quote]

Dank je! Gaat goed komen. :ok:

Ferry
#166279
[quote="rs125 power"]
[quote="leonsnek"]
Ola, allereerst bedankt voor de organiserende personen,(beter laat dan nooit) qua baan en karts kan ik weinig negatiefs verzinnen, zoveel ervaring heb ik niet op een kartbaan, de laatste x dat ik gekart heb is 15jr geleden, en 2wk geleden, 7 minuten ff proefgereden in Delft, uiteindelijk 17e geworden(geloof ik)De gezelligheid was top.Alleen..het eten..warm/koud buffet!!, nu weet ik ook wel dat je voor 16 euri ennogwat geen 3*** sterren maaltijd kan verwachten,maar dit.. :gaga:Natuurlijk heb ik er wat van gegeten,je moet wat..toch. Dit is absoluut geen kritiek op de organisator(jelmer) maar tegen de kartbaan zou ik zeggen,zoek een andere "cateraar" of doe dan nixs. Volgende x een tosti buffet ofzo. :rotfl2:(moest trouwens wel lachen om de aardappelsalade,die moest je onder een pot augurken vandaan "graven")Wat dan wel weer een glimlach waard was.
Verder een top avond gehad en i.d.d. weer wat gezichten bij forumnamen gezien.Erg verassend ;D. Na afloop zijn we nog even "down-town" Emmeloord in gegaan,daar we een hotelletje hadden geboekt,tis nog wel wat laat geworden geloof ik. Nogmaals een topavond gehad. Thanx.
P.S. wie was/is de kathedraal uit de vragenlijst. Greetz Léon(snek)


[/quote]

ze noemen het tt-circuit assen. de kathedraal van de motorsport :bye:
[/quote]

Ik ga me schamen. :-[ Deze had ik moeten weten als Motorsportliefhebber. :yes:
#166280
Die avond wel een travestiet gezien met der handtas

Afbeelding
#166281
[quote="Sjaakie"]
Die avond wel een travestiet gezien met der handtas

Afbeelding
[/quote]ja en dan op mij boos zijn als ik hem een tikkie geef zelfs daar kwam het vrouwelijke in hem boven  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
#166302
Wat een enthousiaste verhalen van iedereen!

Ik vond het vrijdag in ieder geval een erg geslaagde avond en heb mij prima vermaakt.
Wat een enthousiasme en competitie binnen de ARA, super!


Jelmer bedankt voor de organisatie :ok: :ok:
#166304
[quote="ElTuono"]
Wat een enthousiaste verhalen van iedereen!

Ik vond het vrijdag in ieder geval een erg geslaagde avond en heb mij prima vermaakt.
Wat een enthousiasme en competitie binnen de ARA, super!


Jelmer bedankt voor de organisatie :ok: :ok:


[/quote]

En wanneer ga jij je ff voorstellen ???  :yes: ;D
#166321
Euj Allemaal!

Ook ik vond het een super avondje met lekker uberveel karten  :crazy:
Altijd weer leuk om iedereen weer eens te zien :yes:

Jelmer, bedankt voor de organisatie, en alle anderen voor de gezelligheid!

Groetos!

Dennis  8)
#166322
Organisatie en sfeer was zeker top!

Ik moet zeggen dat ik tot mijn eigen verrassing ook zeer fanatiek werd, normaal ( ik kart 1x per jaar) ben ik dat niet zo, maar omdat er zoveel verschil in de karts zat, was voor mij de uitdaging om toch steeds een snellere tijd neer te zetten.

Ik liet me even gaan door een ongenuanceerd handgebaar nadat ik voor de 3e keer in een heat getorpedeerd werd, was eigenlijk niet nodig...  :sorry: Op mijn leeftijd zou je beter moeten weten.

@ RobZ: geniet er maar van  ;D
#166324
[quote="--martijn--"]
Ha heren

Ik, track official van de inside track, dacht laat ik die gasten eens opzoeken..
Toch leuk om te horen dat wij het zo '' geweldig  fout'' doen..

Blauwe vlaggen, genoeg gegeven mag ik hopen, en volgens mij mag ik geen blauwe vlag geven, als er niemand op een rondje word gezet?  :stupid:

en de finale, ik heb het nog tegen me baas gezegt TANKEN.. maar hij vond dat het nog wel kon  :help:



( oke alle karts zijn naar de klote, vraag me baas die o zo gezellige amerikaan   :rotfl2: )


Black bee, waarom zo negatief? Op de baan is iedereen vrolijk, en word er niks gezegd over kwaliteit, iedereen zeer positief?
En dan nu lopen klagen dat je het zo slecht heb gehad, en dat er geen gebruik van de blauwe vlag word gemaakt, en dat we een cursus moeten hebben? Zal het je uitleggen, ik mag pas een blauwe vlag geven als jij iemand op een rondje zet!! en dat is bijna niet gebeurt, uiteraard er zullen wel wat keren zijn gebeurd dat er een rondje tussen zat, maar wat wil je als je zoveel karters hebt, en de helft van de nummers van de karts en transponders niet corrosponderen.. Vind het een beetje lijken als of je 13 bent, er is van half 9 tot half 1 gekart ofzo? volgens mij heeft iedereen zeker waar voor ze geld gehad, en is het kinderachtig als je nu gaat klagen.

2 fast 2 see; Bedankt voor positieve feedback

[/quote]

@martijn , ik ben ook degene die tegen de richting in de pitsstraat is ingereden in de halve finale daar de mijn dus zonder brandstof
kwam te staan en daar kan ik erg slecht tegen , heb dit ook zeker duidelijk gemaakt toen ik uitstapte tegen die "baas" van je .
tijdens zijn niet te volgen introductie werd er gezegd dat er een blauwe vlag zou worden gegeven als er een snellere deelnemer achter je
zit , ik heb express niemand dwars gezet en dus regelmatig met kleine plaagtikjes geprobeerd mijn tegenstander in de fout te laten gaan
als jij of een van je collega's dan met zijn vingers tegen elkaar gaat slaan van niet botsen mis je denk ik de betekenis van de blauwe
vlag , dat het dan gedurende de avond kan ontpoppen tot in sommige heats tot een botsauto optocht moet je daar niet vreemd van
opkijken. kijk nu weet ik ook wel dat ik erg fanatiek ben maar blijf erbij dat ik ongeveer 300 km heb gereden en goed geld heb betaald
voor een gezellig avondje uit , wat het ook was maar dan kan ik zeer chagerijnig worden als het competitie element wordt verpest door een
naar mijn inzien te kort aan personeel op de baan waardoor mensen soms een paar rondjes stil stonden op soms niet al te prettige plekken
. dus over de opzet van de avond niks dan lof vond het idee van zoveel heats prima maar dan wel graag met een goede ondersteuning van
het aanwezige personeel en dan vooral je "baas"werkelijk waar weet niet waar die nederlands heeft geleerd maar die mag terug naar school !!!

@bmack maar je geen zorgen ik heb geen blauwe plekken over gehouden aan mijn verstoppertje spelen in de bandenstapel dit hoort bij
het spelletje , maar weet wel wie er volgend jaar target is !!!!!!!

voor de rest genoten en tot de volgende rit jongens en meiden .

gr

stefan aka black bee
Laatst gewijzigd door black bee op 11 jan 2009, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
#166333
P.S. in de laatste heat (langzame finale) met Kevin toch nog wel een klappertje gemaakt  gekneust ribje aan over gehouden,Thanx Kev,

Sorry leon :-\
ik was zo bezig om michel voorbij te gaan, daardoor merkte ik jou te laat op :sorry:
Doordat ik op jou klapte is het me nie meer gelukt ook :'(
#166335
[quote="Silke"]
[quote="ElTuono"]
Wat een enthousiaste verhalen van iedereen!

Ik vond het vrijdag in ieder geval een erg geslaagde avond en heb mij prima vermaakt.
Wat een enthousiasme en competitie binnen de ARA, super!


Jelmer bedankt voor de organisatie :ok: :ok:


[/quote]

En wanneer ga jij je ff voorstellen ???  :yes: ;D
[/quote]Inderdaad  :yes: :yes: :yes: wie is u  ??? ??? ???  ::) ::) ::)
#166347
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
Nee hoor Stefan...niet op letten wat janhettimmermannetje zegt...hij trok niet eens zijn jas uit, wil niet weten wat er onder zat  :crazy: :crazy: :crazy: ;D ;D ;D ;) ;) ;)
[/quote]Minder als bij jou  :yes: :yes: :yes:  ;D ;D ;D  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]

OOh ja  :o :o :o vertel  :crazy: :crazy: :crazy:
#166349
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
Nee hoor Stefan...niet op letten wat janhettimmermannetje zegt...hij trok niet eens zijn jas uit, wil niet weten wat er onder zat  :crazy: :crazy: :crazy: ;D ;D ;D ;) ;) ;)
[/quote]Minder als bij jou  :yes: :yes: :yes:  ;D ;D ;D  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]

OOh ja  :o :o :o vertel   :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]Visueel bedoel ik denk ik  ::) ::) ::)  ;D ;D ;D
#166357
[quote="jandetimmerman"]
[quote="black bee"]
[quote="Sjaakie"]
Die avond wel een travestiet gezien met der handtas

Afbeelding
[/quote]

sommige mensen staat echt alles , ik ben duidelijk niet zo iemand  :-[ :-[ :-[
[/quote]Misschien volgend jaar n ander shirt  :crazy: :crazy: :crazy:  ;D ;D ;D
[/quote]

heb nog wel een roze polo liggen voor de volgende keer , moeten we wel ff samen op de foto jan  :friends:

je weet toch een echte vent durft ook roze te dragen  :tease: :tease: :tease:
#166361
[quote="black bee"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="black bee"]
[quote="Sjaakie"]
Die avond wel een travestiet gezien met der handtas

Afbeelding
[/quote]

sommige mensen staat echt alles , ik ben duidelijk niet zo iemand  :-[ :-[ :-[
[/quote]Misschien volgend jaar n ander shirt  :crazy: :crazy: :crazy:  ;D ;D ;D
[/quote]

heb nog wel een roze polo liggen voor de volgende keer , moeten we wel ff samen op de foto jan  :friends:

je weet toch een echte vent durft ook roze te dragen  :tease: :tease: :tease:
[/quote]

Zo is het maar net  :ok: :ok: :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!