ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#166085
[quote="Timfiz"]
Oh ja ik ben blij dat ik niet met Rob, met haarzakje, op de beurs sta. Hoe krijg ik mannen aan het gillen. Met Robzzzzzzzzzzzzz  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:

Mafkees  :worship: :worship: :worship:
[/quote] :stupid: cker weten zelfs zijn rijstijl was om te gillen.

Vincent
#166086
heb een prima avond gehad , maar voor een competitie element is het erg jammer dat de organisatie

de eerste paar heats niet aan vlaggen deed en de baan gaf ook haast geen ruimte tot inhalen dus ja daar

heb je blauwe vlaggen voor , ook het feit dat ze na 10 heats wel netjjes de karts deden tanken was goed maar

goed dan moet je ze natuurlijk wel nog ff aftanken voor de finale races , aan dit soort onkunde kan ik mij vreselijk storen

zeker als we daar met 40 man bezig zijn en ook nog eens niet mogen drinken waar je voor de rest niemand

over hoorde,  ook overleg met de omroeper, die echt niet te verstaan was , had geen zin de man was niet voor rede vatbaar .

maar dat zijn dingen van de lokatie doet niks af van de gezelligheid met de leden en @silke mij staat alles dat weet je toch  ;D

ben volgendjaar ook zeker weer van de partij  :yes: wat ik wel een voordeel vond was dat ik in de kart paste als er nu ook nog

eens brandstof in had gezetten  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
#166087
[quote="cwalker"]



maar bij dat kartcentrum moeten ze wel ff leren af en toe hun blauwe vlag te tonen, waren ze soms behoorlijk laat mee...



volgende keer op 'n belgische kartbaan?  >:D >:D :angel: ;D


[/quote]Blauwe vlaggen  ??? hadden ze die haha ja er valt idd wel wat op en aan te merken maar ik heb lol gehad hoor en vind dat de persoon die nu het hardst loopt te piepen dat het niet goed was volgend jaar de race mag organiseren  ;D

Belgie dan maak ik er een weekendje weg van hoor .... gezellig  :ok:

Vincent
#166090
[quote="Vincent"]
[quote="cwalker"]



maar bij dat kartcentrum moeten ze wel ff leren af en toe hun blauwe vlag te tonen, waren ze soms behoorlijk laat mee...



volgende keer op 'n belgische kartbaan?  >:D >:D :angel: ;D


[/quote]Blauwe vlaggen  ??? hadden ze die haha ja er valt idd wel wat op en aan te merken maar ik heb lol gehad hoor en vind dat de persoon die nu het hardst loopt te piepen dat het niet goed was volgend jaar de race mag organiseren  ;D

Belgie dan maak ik er een weekendje weg van hoor .... gezellig  :ok:

Vincent
[/quote]


ik piep helemaal niet hoor, vond het qua organisatie helemaal goed, zoals al aangegeven...

ontbreken van die vlaggen ook niet zo enorm aan gestoord hoor, in belgië steken we immers gewoon de middenvinger uit naar die vlaggen...  ;D ;D ;D
#166092
[quote="IvoSchrage"]
Jelmer, weer klasse georganiseerd. Ik heb 100% genoten. En ik heb geleerd door de een-tweetjes met Tomba :worship: dat God Falco rijders uit het beste hout heeft gesneden. Wij missen misschien de pk's, maar de brains maken het goed. Hetzelfde waar Rossi in zijn eerste Yamaha jaar last van heeft gehad, minder pk's, maar het goed maken met de . . . . :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:

Het was het rijden vanuit het zuiden 100% waard !!!!


iedereen een fijn weekend.

Ivo
[/quote]
wat zeg jij nou allemaal??? ???

ik heb daar de hele avond nergens brains opgemerkt op die baan hoor...  ;D ;D ;D
#166093
Ook ik heb me best vermaakt hoor, en probeer er zeker weer bij te zijn volgend jaar :yes:
De baan was prima, op een enkel plaatsje iets verbreden en het is helemaal geweldig :kwijl:
Nu nog ff de marchals opleiden, de karts reviseren en dan is het helemaal perfect :ok:

Maar ik moet zeggen ............. niets dan lof voor de organisatie  :worship: :worship: mijn avond kan niet meer stuk ;D

Ab
#166094
[quote="cwalker"]
[quote="Vincent"]
[quote="cwalker"]



maar bij dat kartcentrum moeten ze wel ff leren af en toe hun blauwe vlag te tonen, waren ze soms behoorlijk laat mee...



volgende keer op 'n belgische kartbaan?  >:D >:D :angel: ;D


[/quote]Blauwe vlaggen  ??? hadden ze die haha ja er valt idd wel wat op en aan te merken maar ik heb lol gehad hoor en vind dat de persoon die nu het hardst loopt te piepen dat het niet goed was volgend jaar de race mag organiseren  ;D

Belgie dan maak ik er een weekendje weg van hoor .... gezellig  :ok:

Vincent
[/quote]


ik piep helemaal niet hoor, vond het qua organisatie helemaal goed, zoals al aangegeven...

ontbreken van die vlaggen ook niet zo enorm aan gestoord hoor, in belgië steken we immers gewoon de middenvinger uit naar die vlaggen...  ;D ;D ;D
[/quote]Ik heb het ook niet tegen jou  :friends: maar je hoort sommige mensen die avond al en je leest hier op het forum wel wat, dus ik zou zeggen wie weet er een perfecte baan en organisatie met vlekkeloos werkende allemaal even snelle karts. Een plek waar ze blauwe vlaggen hebben en gebruiken waar je je helemaal klem mag zuipen voordat je de baan op kan en waar iedereen naar hartelust iedereen van de baan mag beuken.

;D Beetje overdreven misschien maar ja ....


Vincent
#166095
[quote="Timfiz"]
[quote="2 Fast 2 See"]
Wat ik wel een beetje jammer vind dat iedereen nu zo nodig ineens "gal moet spuwen"  :-X

Er zullen idd een aantal zijn die wat pech hebben gehad met hun karts  :yes: maargoed, shit happends  :yes:
en dan kun je er lang over doorgaan, maar dat schiet weinig op  :gaga:

Verder moet er ook toegegeven worden dat er niet bepaald voorzichtig gereden werd  :angel: (voor mij niks mis
mee hoor), en als ik dan zie hoe je dan bij andere kartcentrums "bestraft" wordt, valt dit nog reuze mee met af en
toe een zwarte vlag voor puur 1 sessie. Ken wel kartcentrums waarbij je dan niet eens meer verder mag rijden in de
overige sessies. Die mensen hebben zo ook hun regels voor veiligheid e.d.

Maargoed, voor zover ik verder weet en om me heen zag gister heeft (bijna?) iedereen zich goed vermaakt en
heeft iedereen ook zeker waar gehad voor zijn of haar geld.
We zijn van zo'n 19.15 á 19.30 tot 00.30 aan het karten geweest! Maargoed, ieder zijn of haar eigen mening. :-X

Silke bedankt voor de foto's  :friends:
Heb iets van 100 foto's van Silke toegestuurd gekregen, zal zien of ik tijd heb om ze op het forum te zetten :gaga: :crazy:

[/quote]

Tja Jelmer dat hou je toch met Nederlanders en vooral bij NHers. We zijn net Amsterdammers en hebben geen blad vor de mond. Als het gratis was geweest had je ons niet gehoord.  ;D :friends:

We spuwen ons gal niet, maar geven de plus en minpunten weer. Moet alles positief zijn dan  :no: Denk het niet, want er is altijd wel iets om over te zeiken. Vorig jaar reed ik niet, maar toen had ik niet het gevoel dat er veel geklaagt werd. De volgende organisator, zal jij wel zijn jelmer  :ok: moet rekening houden met kwaliteit rijden. Doen we toch ook met de Aprilia. We willen gewoon het beste  :ok:
[/quote]

Tsja, je moet ook even zien van wat je nu betaalde en wat je anders betaald en ik denk dat iedereen deze prijs een mooie prijs vind en dat vele
het ook leuker vinden dat ze nu 6 keer (of zelfs 7) mochten rijden i.p.v. 2 races en er dan al uitliggen omdat je niet snel genoeg was...
Laatst gewijzigd door rolf op 11 jan 2009, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
#166100
Zodra er een Foto-mapje in het fotoalbum hier op het forum is gemaakt (kan ik zelf niet doen  ::))
zal ik de 100 foto's van Silke erop zetten  :yes:

Zijn er nog meer mensen met foto's?  :friends: Zo ja, zou diegene ze misschien ook naar mij willen mailen  :friends:?

Hier alvast een voorproefje van de foto's  ;D


Afbeelding  Afbeelding

Afbeelding   Afbeelding

Afbeelding   Afbeelding

Afbeelding  Afbeelding
Laatst gewijzigd door rolf op 10 jan 2009, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
#166107
Heb vandaag de rekening gekregen van het kartcentrum  :yes:
En er was gister 1 persoon afwezig wegens omstandigheden en deze hebben ze ook niet gerekend  :friends:

Zeer netjes  :worship:
Laatst gewijzigd door rolf op 10 jan 2009, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
#166109
Ik heb ookal uit betrouwbare bron vernomen dat meneer Olivier en Fam. van Os het boekje dat Olivier gewonnen heeft met zijn
snelste rondetijd gelijk goed kan gebruiken  :crazy:
#166110
[quote="2 Fast 2 See"]
Ik heb ookal uit betrouwbare bron vernomen dat meneer Olivier en Fam. van Os het boekje dat Olivier gewonnen heeft met zijn
snelste rondetijd gelijk goed kan gebruiken  :crazy:
[/quote]

:bad: :bad: :bad: :bad: :-X >:(


heb ze in belgië ook nog eens (gelukkig dan wel op tijd) gespot... aangezien we hier met dat zgn 'smog alarm' zitten, is de snelheid op de autosnelwegen beperkt tot 90 km/u..


stonden ze dus doodleuk te flitsen in waasmunster, verborgen in de struiken.... om 3uur 's nachts... in het oprijden had ik ze daar ook al zien staan, exact dezelfde plaats...om 16 uur in de namiddag... het enige wat ze hier dus doen is 24/24 staan flitsen. 90km per uur op een compleet lege autosnelweg om 3 uur 's nachts... nou vraag ik je....


1234567...  dat het zijn. (MODERATED BY DEEFSKI)


maar idd, op de A27 in nl had ik ze niet op tijd gezien... stonden ze dus ook om 1.30 uur 's nachts... iets van een 137 op gps ipv 120... ook weer leuk...,  :bad: :bad:
Laatst gewijzigd door cwalker op 10 jan 2009, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
#166118
[quote="jandetimmerman"]
[quote="cwalker"]
[quote="jandetimmerman"]
Das altijd beter dan met 115 km over n kruispunt denderen 1 uur nachts en denken dat die paal n roodlicht camera is  :sorry: :sorry: :sorry:  ::) ::) ::)
[/quote]

diegapijndoen...  :-\ :-\ :-\
[/quote] :rtfm: :rtfm: :rtfm:  :police: :police: :police:  :bad: :bad: :bad:
[/quote]

voor snelste rondes moest je op de kartingbaan zijn paps, niet op de weg...  :-X :-X :-\
#166120
jelmer je hebt het prima geregeld, gezellig was het zeker en om weer oude bekenden te zien en nieuwe gezichten te spreken. :ok:

Over de locatie, tja nu was ik de l.l die 1,5 uur moest rijden en was om 01.45u thuis, de baco's en de omroeper zijn tja hoe moet ik het zeggen netjes "uit het verkeerde hout gesneden".

Ik zou eerst wel rijden, toen niet en uit eindelijk ingevallen voor en afvaller. Helaas snapte de omroeper niet dat ik geen manou heet en daardoor niet direct door had dat het weer mijn beurt was. Na een paar keer dit uigelegd te hebben omdat ik voor iemand inval bleek deze niet voor reden vatbaar dus helaas maar 2 keer gereden en toen mocht het niet meer. :gaga:

Vanmorgen weer vroeg eruit om te gaan klussen en de RS te gaan halen in zeeland. Vanavond maar een beetje slaap inhalen :lazy: :lazy:
#166123
Ondanks dat ik niet mee heb gekart, heb ik het goed naar mijn zin gehad. :yes:
Het eten heeft mij goed gesmaakt. :yes:
Als nieuw clublid dit jaar zijnde en dit ook mijn 1e nieuwjaarsdiner/karten met de ARA was, heb ik ook veel gezichten bij de forumnamen kunnen plaatsen.

Ik heb ook gezien dat iedereen hier bloedfanatiek is met karten. :yes: :ok: en daar ik van een aantal heb gehoord dat ze de komende dagen last van spierpijn en blauwe plekken krijgen, denk ik dat ik de volgende keer uit voorzorg maar mijn motorpak aantrek. :crazy: ;D

Ik heb me trouwens op de terugweg niet echt aan de toegestane snelheid gehouden :secret:, dus ik hoop niet dat ik fanmail uit Leeuwarden krijg. :rtfm:

Jelmer, bedankt voor het organiseren. :ok: :worship:

grtz,
Ferry
Door rs125 power
#166139
ik heb een blauwe plek op me bovenbeen ;D omdat ik in de eerste heat me kart zonodig in de bandenstapel moest zetten;D   
ik remde ff te hard op koude bandjes :wobblesign: ;D.
Laatst gewijzigd door rs125 power op 10 jan 2009, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Word ook betalend lid van de ARA!