ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#166041
Om het een beetje overzichtelijk te houden heb ik dit topic geopend voor de reacties en fotos tijdens deze avond.

Ik heb het ervaren als een zeer enerverende avond waar nog lang over gesproken cq geschreven zal gaan worden
#166048
er zijn er hier nog al wakker zo te zien...  ;D :-X


thuis aangekomen om exact 03.30u,(290 km (enkel)van thuis af gaan karten, thx hoor jelmer...  ;D ;D ;D ;) ) van een heel gezellige avond... goed georganiseerd alweer door ara, al sprak de verantwoordelijke van de kartbaan een mix van chinees, westvlaams en pygmees, en zagen de karts er ook zo ongeveer uit..  ;D ;D
( met dan aan die vastgeklemde gordel in de laatste kart, die er voor gezorgd heeft dat mn toch al slechte schouder er nou zowat uitdraait van de pijn..  :-X :-X :bad:)

was fijn alweer nieuwe mensen te ontmoeten, en nog wat meer gezichten op al die nicknames hier te kunnen plakken....
(paar behoorlijk gekke gezichten ook trouwens...  ;D ;D )

met dank aan alle aanwezigen, en diegenen die alles georganiseerd en in goede banen geleid hebben. top job...  :ok: :ok: :ok:




oh ja, ps:

vincent, sorry vriend, ik was fout.... met 4 naast elkaar achter jouw brede k*nt slipstreamen ging niet.....










het hele veld kon er vlot achter!  >:D >:D ;D ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door cwalker op 10 jan 2009, 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
#166051
[quote="cwalker"]
'n buitenlander????????? eikkkkkk, waar??????? toch geen belg hé hoop ik....  ;D ;D ;D


gelukkig geen last van gehad, zal wel weer zo'n slome opa geweest zijn...  ;D ;D ;D
[/quote]Je mag dan wel n belg zijn maar dan nog moet je ouderen/wijze mensen respecteren zoals wij dat zouden doen  :rtfm: :rtfm: :rtfm: kortom; toch maar is een inburgerings curcus in Doorn organiseren en n tamme belg laten zie hoe het hoort  :crazy: :crazy: :crazy:
Door rs125 power
#166052
ik vond het een leuke en gezellig avond. ik heb wel lekker gereden, leuke baan.
mooie competitie iedereen ging ervoor ;D jelmer bedankt voor het organiseren van deze avond :ok:
en stefan bedankt voor het rijden :ok:
Laatst gewijzigd door rs125 power op 10 jan 2009, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
#166053
[quote="jandetimmerman"]
[quote="cwalker"]
'n buitenlander????????? eikkkkkk, waar??????? toch geen belg hé hoop ik....  ;D ;D ;D


gelukkig geen last van gehad, zal wel weer zo'n slome opa geweest zijn...  ;D ;D ;D
[/quote]Je mag dan wel n belg zijn maar dan nog moet je ouderen/wijze mensen respecteren zoals wij dat zouden doen  :rtfm: :rtfm: :rtfm: kortom; toch maar is een inburgerings curcus in Doorn organiseren en n tamme belg laten zie hoe het hoort  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]


moet jij zeggen, ik ken n arme,onschuldige ouwe sukkel die best wat trappen krijgt van je jongste dochter...  ;D ;D ;D
#166054
Ik ben ook weer thuis en wil Jelmer bedanken voor de organisatie  :friends:

Ik wil verder een paar ding kwijt. Heerlijk gereden met een vertrouwde kart 17 waarvan de ketting breekt tijden de 2 na laatste ronde en kart 6 waar geen remmen op zaten en ik een zwarte vlag kreeg omdat ik aan het botsen was. Vind je het gek als je niet kan remmen  :sorry: Maar die Engelsewestfries uit Duitsland verstond mij kennelijk niet toen ik zei, dat deze geen remmen had. Nee hij was bezig met het verstoppen van de microphone tussen zijn handen alsof het geluid er dan beter van wordt. Ik zei nog:" Waarom stop je dat ding niet helemaal in je mond". Die gast:"Eeeeeh ik weel dat thing alleen ien min kont". Ondanks dit was het weer supergezellig. Volgensmij heeft cwalker nog nooit in de spiegel gekeken, want hij begint over gekke gezichten, maar zegt dan niet dat hij blij is dat hij niet de enige is.

Kwaliteit van de baan en kart's waren echt supergoed. Tis ook nooit goed  :wobblesign:, maar volgend jaar graag minder kwantiteit, maar meer kwaliteit. Dan maar 1 heat minder voor het geld.  :ok: Tis geen kritiek, maar freedback  :angel:

Iederen bedankt voor de gezelligheid. Tot snel weer maar dan op motoren  :friends:
#166055
[quote="Timfiz"]
Ik ben ook weer thuis en wil Jelmer bedanken voor de organisatie  :friends:

Ik wil verder een paar ding kwijt. Heerlijk gereden met een vertrouwde kart 17 waarvan de ketting breekt tijden de 2 na laatste ronde en kart 6 waar geen remmen op zaten en ik een zwarte vlag kreeg omdat ik aan het botsen was. Vind je het gek als je niet kan remmen  :sorry: Maar die Engelsewestfries uit Duitsland verstond mij kennelijk niet toen ik zei, dat deze geen remmen had. Nee hij was bezig met het verstoppen van de microphone tussen zijn handen alsof het geluid er dan beter van wordt. Ik zei nog:" Waarom stop je dat ding niet helemaal in je mond". Die gast:"Eeeeeh ik weel dat thing alleen ien min kont". Ondanks dit was het weer supergezellig. Volgensmij heeft cwalker nog nooit in de spiegel gekeken, want hij begint over gekke gezichten, maar zegt dan niet dat hij blij is dat hij niet de enige is.

Kwaliteit van de baan en kart's waren echt supergoed. Tis ook nooit goed  :wobblesign:, maar volgend jaar graag minder kwantiteit, maar meer kwaliteit. Dan maar 1 heat minder voor het geld.  :ok: Tis geen kritiek, maar freedback  :angel:

Iederen bedankt voor de gezelligheid. Tot snel weer maar dan op motoren  :friends:
[/quote]


mij moet je't zeggen.... als ik me niet vergis was m'n kart voor de finale kart 17.. m'n schouder zal m niet snel vergeten.. :bad: :bad:

kwestie van mn gezicht, ik ben belg, ik mag hier in dit land geen te snugger gezicht trekken, of ze stoppen me weg... willen ze hier namelijk niet...  ;D ;D
#166067
[quote="cwalker"]
er zijn er hier nog al wakker zo te zien...  ;D :-X


thuis aangekomen om exact 03.30u,(290 km (enkel)van thuis af gaan karten, thx hoor jelmer...  ;D ;D ;D ;) ) van een heel gezellige avond... goed georganiseerd alweer door ara, al sprak de verantwoordelijke van de kartbaan een mix van chinees, westvlaams en pygmees, en zagen de karts er ook zo ongeveer uit..  ;D ;D
( met dan aan die vastgeklemde gordel in de laatste kart, die er voor gezorgd heeft dat mn toch al slechte schouder er nou zowat uitdraait van de pijn..  :-X :-X :bad:)

was fijn alweer nieuwe mensen te ontmoeten, en nog wat meer gezichten op al die nicknames hier te kunnen plakken....
(paar behoorlijk gekke gezichten ook trouwens...  ;D ;D )

met dank aan alle aanwezigen, en diegenen die alles georganiseerd en in goede banen geleid hebben. top job...  :ok: :ok: :ok:




oh ja, ps:

vincent, sorry vriend, ik was fout.... met 4 naast elkaar achter jouw brede k*nt slipstreamen ging niet.....










het hele veld kon er vlot achter!  >:D >:D ;D ;D ;D ;D


[/quote]Ze bleven er alleen niet achter  :rtfm: maar ja toch 9de plek vast gehouden in de finale. Ik had eigenlijk alle races een goede kart behalve in de finale, stotteren en horten en stoten bij het verlaten van de pits en daarna uitvallen. Wel grappig om in een keer het hele veld weer achter je te zien staan  ;D . Rob mijn maatje heeft de eer hoog gehouden en Is jou (olivier) een paar ronden voor het eind nog voorbij gegaan, ik had hem al gewaaschuwd om niet in het begin al in te halen

(in verband met belgische duw streken  :rotfl2: )

En pas een paar ronden voor het einde in te gaan halen ... en dat heeft gewerkt  :yahoo: .

Voor de rest heb ik lekker gegeten, met een heleboel leuke mensen en een vermoeide belg gekletst. Ben ik erachter gekomen dat Stefan wel een heel goede rijdende chicane is.

En volgens mij had Tim wel heel veel pech met karten.

Dennis DNNZ 1ste geworden vorig jaar was hij tweede  :ok:

Rob vegter 2de  :yahoo:

Olivier (Cwalker) derde en ook nog de snelste ronde tijd  :ok:

Maar gezellig was het in ieder geval cker.

Vincent
#166070
was en gezellige avond en heb dit jaar geprobeerd mij sociaal op te stellen door niemand met geweld de

bandenstapel in te duwen , helaas deed niet iedereen dat , maar gelukkig waren de baan medewerkers altijd lekker

snel ter plekke om je weer los te duwen  :gaga: :gaga: heb maar twee rondjes naast de pits in de bandenstapel begraven

gezeten nadat iemand mij daar vakkundig had verstopt  :gaga:,bram  :worship: :worship:

ondanks alle pech toch nog de minder snelle finale gehaald en die ging echt prima alleen wel jammer dat ze dus vergeten

waren om brandstof in de karts te doen dus ja 4 rondjes voor het einde prut prut prut kart dood . nee top organisatie ook

het gebruik van de vlaggen was ideaal ,die gasten mogen wel ff bij mij in de klas komen dan leer ik het ze wel ff.

voor e rest prima vermaakt ook al was ik soms iets geirriteerd na een heat , had niks met de clubgenoten te maken meer

met de organisatie  :bad:

o ja mel , was het zo goed ; eerste ronde eerste bocht je zus in de bandenstapel  :crazy:
#166071
Iedereen bedankt voor de komst  :friends: En het was een zeer gezellige avond  :ok:

Nog wel een paar blauwe plekken hiero  ;D
Laatst gewijzigd door rolf op 10 jan 2009, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
#166077
Was inderdaad heel erg gezellig  :yes: :ok: Ga ff wat foto's aan Jelmer e-mailen...zijn helaas op de kartbaan mislukt, was te donker, een paar zijn redelijk maar niet getreurd er was iemand met een prof. toestel op de baan  :yes: ;D Wil ik ook wel hebben  :man_in_love:

@Tim...hoe is het met je knie ???

@ Stefan...handtasjes staan je inderdaad errug leuk  :gaga: :gaga: :gaga:

@ Rob...je nieuwe avatar is ook weer gelukt  :rotfl2:

Enne @Jelmer...hoop dat je gisteravond op weg naar huis niet weer voor spookrijder hebt gespeelt  :crazy:

:bye:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#166078
Het was een geslaagde avond mensen, zo nu en dan wel het betere duw en trekwerk maar komop het is niet voor niets een ARA Kartavond :angel:

Wat ik wel jammer vond was dat er tussen de karts nogal veel verschil zat, gelukkig werd er na mijn commentaar nummer 9 van de baan afgehaald. verder heb ik weinig problemen gehad.

Volgend jaar een nieuwe poging :ok:
#166079
Wat ik wel een beetje jammer vind dat iedereen nu zo nodig ineens "gal moet spuwen"  :-X

Er zullen idd een aantal zijn die wat pech hebben gehad met hun karts  :yes: maargoed, shit happends  :yes:
en dan kun je er lang over doorgaan, maar dat schiet weinig op  :gaga:

Verder moet er ook toegegeven worden dat er niet bepaald voorzichtig gereden werd  :angel: (voor mij niks mis
mee hoor), en als ik dan zie hoe je dan bij andere kartcentrums "bestraft" wordt, valt dit nog reuze mee met af en
toe een zwarte vlag voor puur 1 sessie. Ken wel kartcentrums waarbij je dan niet eens meer verder mag rijden in de
overige sessies. Die mensen hebben zo ook hun regels voor veiligheid e.d.

Maargoed, voor zover ik verder weet en om me heen zag gister heeft (bijna?) iedereen zich goed vermaakt en
heeft iedereen ook zeker waar gehad voor zijn of haar geld.
We zijn van zo'n 19.15 á 19.30 tot 00.30 aan het karten geweest! Maargoed, ieder zijn of haar eigen mening. :-X

Silke bedankt voor de foto's  :friends:
Heb iets van 100 foto's van Silke toegestuurd gekregen, zal zien of ik tijd heb om ze op het forum te zetten :gaga: :crazy:
#166081
Tja Jelmer dat hou je toch met Nederlanders en vooral bij NHers. We zijn net Amsterdammers en hebben geen blad vor de mond. Als het gratis was geweest had je ons niet gehoord.  ;D :friends:

We spuwen ons gal niet, maar geven de plus en minpunten weer. Moet alles positief zijn dan  :no: Denk het niet, want er is altijd wel iets om over te zeiken. Vorig jaar reed ik niet, maar toen had ik niet het gevoel dat er veel geklaagt werd. De volgende organisator, zal jij wel zijn jelmer  :ok: moet rekening houden met kwaliteit rijden. Doen we toch ook met de Aprilia. We willen gewoon het beste  :ok:

Verder heb ik gewoon veel gelachen en dat tel zeker zwaarder  :ok:
Door IvoSchrage
#166083
Jelmer, weer klasse georganiseerd. Ik heb 100% genoten. En ik heb geleerd door de een-tweetjes met Tomba :worship: dat God Falco rijders uit het beste hout heeft gesneden. Wij missen misschien de pk's, maar de brains maken het goed. Hetzelfde waar Rossi in zijn eerste Yamaha jaar last van heeft gehad, minder pk's, maar het goed maken met de . . . . :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:

Het was het rijden vanuit het zuiden 100% waard !!!!

iedereen een fijn weekend.

Ivo
#166084
nou, ze gedragen zich anders keurig in nl hoor moet ik zeggen... heb ik me dus ook naar aangepast... :angel:

in belgië gaat het ietsje anders namelijk, als je gedubbeld wordt, en je gaat niet binnen de 3 bochten vlot opzij, wordt je gewoon hardhandig opzij gezet... en dan echt hard hoor... gelukkig eigenlijk dat ulrich er niet bij was, want ik en hem samen op de baan, dat draait altijd op een kleine oorlog uit... lol


maar bij dat kartcentrum moeten ze wel ff leren af en toe hun blauwe vlag te tonen, waren ze soms behoorlijk laat mee...

ehhhhh enne heb ff 2 mensen iets harder geraakt (ssoooooorrrryyyyy) die denk ik niet begrepen wat het principe van n blauwe vlag is... kom je ze langs om te dubbelen, beginnen ze tegen te duwen, en krijg ik nadien de waarschuwing van de pistecommissaris.... terwijl ik zo'n onschuldige, keurige en fijngevoelige jongen ben...  ;D ;D ;D


nou ja, ik heb me prima vermaakt, en hoop dat dat voor iedereen geldt...


volgende keer op 'n belgische kartbaan?  >:D >:D :angel: ;D

Word ook betalend lid van de ARA!