ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#166408
[quote="Melanie."]
En Olivier zijn schouderspier heeft een kleine scheur en een ontwrichting  :gaga:
[/quote]

Belgen zijn over het algemeen zwakker afgewerkt dan Hollanders Afbeelding
#166411
[quote="black bee"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="black bee"]
[quote="Sjaakie"]
Die avond wel een travestiet gezien met der handtas

Afbeelding
[/quote]

sommige mensen staat echt alles , ik ben duidelijk niet zo iemand  :-[ :-[ :-[
[/quote]Misschien volgend jaar n ander shirt  :crazy: :crazy: :crazy:  ;D ;D ;D
[/quote]

heb nog wel een roze polo liggen voor de volgende keer , moeten we wel ff samen op de foto jan  :friends:

je weet toch een echte vent durft ook roze te dragen  :tease: :tease: :tease:
[/quote]Geen punt ouwe  :yes: :yes: :yes:  :crazy: :crazy: :crazy:
#166424
[quote="black bee"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="black bee"]
[quote="Sjaakie"]
Die avond wel een travestiet gezien met der handtas

Afbeelding
[/quote]

sommige mensen staat echt alles , ik ben duidelijk niet zo iemand  :-[ :-[ :-[
[/quote]Misschien volgend jaar n ander shirt  :crazy: :crazy: :crazy:  ;D ;D ;D
[/quote]

heb nog wel een roze polo liggen voor de volgende keer , moeten we wel ff samen op de foto jan  :friends:

je weet toch een echte vent durft ook roze te dragen  :tease: :tease: :tease:
[/quote]

Echte vent......roze........... :no: :bad: :crazy: :crazy: :crazy:
#166650
Ook John en ik hebben een leuke avond gehad.
Al vond John die zwarte vlag wat minder :rtfm:

Ik heb een paar keer de blauwe vlag gezien.
Twee keer omdat ik een rood jasje (=vrouw, dus die zal wel niet zo snel zijn) reed :rtfm:
In de derde heat daarom maar een blauw jasje aangedaan ;D

Tuurlijk werd ik ook een paar keer gelapt en kreeg daarvoor ook keurig een blauwe vlag.

Op de terugweg wist John door een allerte rem-aktie op de A50/A12 ons buiten een grote politie controle te houden :ok:

Jelmer bedankt voor de organisatie.

Jolanda
#166676
jij zoekt ook overal een excuus voor he je bent gewoon een oude ... (MODERATED BY DEEFSKI) en dan worden je botten wat bros dus niet meer in een kart een rolstoel gaat hard genoeg voor je beterschap ermee
Laatst gewijzigd door bmack op 15 jan 2009, 08:09, 1 keer totaal gewijzigd.
#166677
[quote="leonsnek"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="Melanie."]
En Olivier zijn schouderspier heeft een kleine scheur en een ontwrichting  :gaga:
[/quote]

Belgen zijn over het algemeen zwakker afgewerkt dan Hollanders Afbeelding
[/quote]Nou ben ik 't hier niet helemaal mee eens :'( Ik bleef toch wel last houden van mijn rechterflank,na mijn aanvaringkje met kevin, en gister toch maar ff naar de dok geweest die me doorverwees naar 't ziekenhuis,dus ff lache en op de foto...bleek er toch een rib gebroken te zijn,auw..dus weer in de lappenmand,wel lekkere pilletjes gehad :crazy: ;D Duurt volgens de pil maar een week of zes  :o Maar ja, tis niet de eerste keer en allang blij dat 't nu gebeurt en niet in't voorjaar.M.A.W ook ollanders kunnen zwak zijn. :rotfl2:
[/quote]


belgen hoeven geen pilletjes, die bijten door...  ;D ;D ;D
#166691
[quote="leonsnek"]
Nou ben ik 't hier niet helemaal mee eens :'( Ik bleef toch wel last houden van mijn rechterflank,na mijn aanvaringkje met kevin, en gister toch maar ff naar de dok geweest die me doorverwees naar 't ziekenhuis,dus ff lache en op de foto...bleek er toch een rib gebroken te zijn,auw..dus weer in de lappenmand,wel lekkere pilletjes gehad :crazy: ;D Duurt volgens de pil maar een week of zes  :o Maar ja, tis niet de eerste keer en allang blij dat 't nu gebeurt en niet in't voorjaar.M.A.W ook ollanders kunnen zwak zijn. :rotfl2:
[/quote]

Beterschap en voor het seizoen genezen zijn
Door rs125 power
#166707
[quote="leonsnek"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="leonsnek"]
Nou ben ik 't hier niet helemaal mee eens :'( Ik bleef toch wel last houden van mijn rechterflank,na mijn aanvaringkje met kevin, en gister toch maar ff naar de dok geweest die me doorverwees naar 't ziekenhuis,dus ff lache en op de foto...bleek er toch een rib gebroken te zijn,auw..dus weer in de lappenmand,wel lekkere pilletjes gehad :crazy: ;D Duurt volgens de pil maar een week of zes  :o Maar ja, tis niet de eerste keer en allang blij dat 't nu gebeurt en niet in't voorjaar.M.A.W ook ollanders kunnen zwak zijn. :rotfl2:
[/quote]

Beterschap en voor het seizoen genezen zijn
[/quote]thanx,eindelijk een normaal iemand met gevoel :friends:
[/quote]
ik heb een keer een gekneusde rib gehad dat is ook lastig. beterschap :bye:
#166716
[quote="rsv mille evo"]
Beterschap, waar kwam je tegenaan dan?
[/quote]

Tegen de Afbeelding
#166718
[quote="leonsnek"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="leonsnek"]
Nou ben ik 't hier niet helemaal mee eens :'( Ik bleef toch wel last houden van mijn rechterflank,na mijn aanvaringkje met kevin, en gister toch maar ff naar de dok geweest die me doorverwees naar 't ziekenhuis,dus ff lache en op de foto...bleek er toch een rib gebroken te zijn,auw..dus weer in de lappenmand,wel lekkere pilletjes gehad :crazy: ;D Duurt volgens de pil maar een week of zes  :o Maar ja, tis niet de eerste keer en allang blij dat 't nu gebeurt en niet in't voorjaar.M.A.W ook ollanders kunnen zwak zijn. :rotfl2:
[/quote]

Beterschap en voor het seizoen genezen zijn
[/quote]thanx,eindelijk een normaal iemand met gevoel :friends:
[/quote]

Weet hoe het voelt, jaren geleden van een ladder gelazerd. Ben nog in de auto kunnen komen, echter na een half uur naar huis rijden kon ik er niet meer uit komen. Het is altijd gevoelig gebleven.
#166725
[quote="leonsnek"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="leonsnek"]
Nou ben ik 't hier niet helemaal mee eens :'( Ik bleef toch wel last houden van mijn rechterflank,na mijn aanvaringkje met kevin, en gister toch maar ff naar de dok geweest die me doorverwees naar 't ziekenhuis,dus ff lache en op de foto...bleek er toch een rib gebroken te zijn,auw..dus weer in de lappenmand,wel lekkere pilletjes gehad :crazy: ;D Duurt volgens de pil maar een week of zes  :o Maar ja, tis niet de eerste keer en allang blij dat 't nu gebeurt en niet in't voorjaar.M.A.W ook ollanders kunnen zwak zijn. :rotfl2:
[/quote]

Beterschap en voor het seizoen genezen zijn
[/quote]thanx,eindelijk een normaal iemand met gevoel :friends:
[/quote]

Beterschap kerel  :friends: en snel er weer bovenop komen ;)
#166796
[quote="leonsnek"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="Melanie."]
En Olivier zijn schouderspier heeft een kleine scheur en een ontwrichting  :gaga:
[/quote]

Belgen zijn over het algemeen zwakker afgewerkt dan Hollanders Afbeelding
[/quote]Nou ben ik 't hier niet helemaal mee eens :'( Ik bleef toch wel last houden van mijn rechterflank,na mijn aanvaringkje met kevin, en gister toch maar ff naar de dok geweest die me doorverwees naar 't ziekenhuis,dus ff lache en op de foto...bleek er toch een rib gebroken te zijn,auw..dus weer in de lappenmand,wel lekkere pilletjes gehad :crazy: ;D Duurt volgens de pil maar een week of zes  :o Maar ja, tis niet de eerste keer en allang blij dat 't nu gebeurt en niet in't voorjaar.M.A.W ook ollanders kunnen zwak zijn. :rotfl2:
[/quote]

zo, das nog best heftig.
naar mijn idee ging het ook nie meer zo gek hard, want ik heb nog geremd.
nogmaals sorry en hoop dat het snel goed komt

Word ook betalend lid van de ARA!