ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door firebeast
#165977
wie gaat er nog naar de motorbeurs in het noorden?
Ik in ieder geval wel ff, er is nog een stand van Xtremebikez :ok: en eens kijken wat voor streetfighters er staan.
23 t/m 25 jan. Martiniplaza te Groningen
Avatar
Door Sjaakie
#165981
:gaga: :gaga: :gaga: :no: :no:
#165985
[quote="Silke"]
ik ook niet...ga denk naar zwolle en zeker naar utrecht  :yes:
[/quote]UUUUUUUUhhhhhhhhhh Utrecht  ??? ??? ??? moet dat echt  ::) ::) ::) wij zijn gehecht aan onze rust  :yes: :yes: :yes:
Door ApriliaMan
#165986
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
ik ook niet...ga denk naar zwolle en zeker naar utrecht  :yes:
[/quote]UUUUUUUUhhhhhhhhhh Utrecht  ??? ??? ??? moet dat echt  ::) ::) ::) wij zijn gehecht aan onze rust  :yes: :yes: :yes:
[/quote]

Ha,ha, nu al knallende ruzie ....... ;D

Mooiste van alles is dat ze mekaar alleen maar kennen van dit forum .......  ::)
#165987
[quote="ApriliaMan"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
ik ook niet...ga denk naar zwolle en zeker naar utrecht  :yes:
[/quote]UUUUUUUUhhhhhhhhhh Utrecht  ??? ??? ??? moet dat echt  ::) ::) ::) wij zijn gehecht aan onze rust  :yes: :yes: :yes:
[/quote]

Ha,ha, nu al knallende ruzie ....... ;D

Mooiste van alles is dat ze mekaar alleen maar kennen van dit forum .......  ::)
[/quote]Das al een probleem op zich.........  :yes: :yes: :yes:  :crazy: :crazy: :crazy:
Avatar
Door AeroX
#165999
Ben 2 jaar geleden naar de beurs in Groningen geweest.
Viel me een beetje tegen wat er allemaal stond & te zien was toen.
:no:
Door firebeast
#166006
nou vind ik de laatste tijd de motorbeurzen toch een beetje tegenvallen.
Zwolle is net als Groningen niet echt groot en hebt het daar wel een keer gezien
Utrecht begint een beetje Rai te worden en beurskoopjes worden ook minder.

Maar jah, ben dan daar net in de buurt(grunn)dus daar maar heen ipv Zwolluh
#166241
Als ik tijd heb, ga ik maybe even kijken  :friends:
Avatar
Door Silke
#166257
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
ik ook niet...ga denk naar zwolle en zeker naar utrecht  :yes:
[/quote]UUUUUUUUhhhhhhhhhh Utrecht  ??? ??? ??? moet dat echt  ::) ::) ::) wij zijn gehecht aan onze rust  :yes: :yes: :yes:
[/quote]

En nu al helemaal  >:D >:D >:D en als je pech hebt sta ik ook nog en hele dag op de stand  :crazy: :crazy: :crazy: :tease: :tease: :tease:
#166259
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
ik ook niet...ga denk naar zwolle en zeker naar utrecht  :yes:
[/quote]UUUUUUUUhhhhhhhhhh Utrecht  ??? ??? ??? moet dat echt  ::) ::) ::) wij zijn gehecht aan onze rust  :yes: :yes: :yes:
[/quote]

En nu al helemaal  >:D >:D >:D en als je pech hebt sta ik ook nog en hele dag op de stand  :crazy: :crazy: :crazy: :tease: :tease: :tease:
[/quote]Welke dag dan  ??? ??? ??? kunnen we het publiek vast informeren  ;D ;D ;D
Avatar
Door Silke
#166260
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
ik ook niet...ga denk naar zwolle en zeker naar utrecht  :yes:
[/quote]UUUUUUUUhhhhhhhhhh Utrecht  ??? ??? ??? moet dat echt  ::) ::) ::) wij zijn gehecht aan onze rust  :yes: :yes: :yes:
[/quote]

En nu al helemaal  >:D >:D >:D en als je pech hebt sta ik ook nog en hele dag op de stand  :crazy: :crazy: :crazy: :tease: :tease: :tease:
[/quote]Welke dag dan  ??? ??? ??? kunnen we het publiek vast informeren  ;D ;D ;D
[/quote]

op die dag dat ik weet dat ik jou niet tegen ga komen :crazy: :crazy: :crazy: :tease: :tease: :tease: ;D
#166262
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
ik ook niet...ga denk naar zwolle en zeker naar utrecht  :yes:
[/quote]UUUUUUUUhhhhhhhhhh Utrecht  ??? ??? ??? moet dat echt  ::) ::) ::) wij zijn gehecht aan onze rust  :yes: :yes: :yes:
[/quote]

En nu al helemaal  >:D >:D >:D en als je pech hebt sta ik ook nog en hele dag op de stand  :crazy: :crazy: :crazy: :tease: :tease: :tease:
[/quote]Welke dag dan  ??? ??? ??? kunnen we het publiek vast informeren  ;D ;D ;D
[/quote]

op die dag dat ik weet dat ik jou niet tegen ga komen :crazy: :crazy: :crazy: :tease: :tease: :tease: ;D
[/quote]Pech voor je  :crazy: :crazy: :crazy: vorig jaar ook alle dagen geweest  ;D ;D ;D
Avatar
Door Silke
#166263
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
ik ook niet...ga denk naar zwolle en zeker naar utrecht  :yes:
[/quote]UUUUUUUUhhhhhhhhhh Utrecht  ??? ??? ??? moet dat echt  ::) ::) ::) wij zijn gehecht aan onze rust  :yes: :yes: :yes:
[/quote]

En nu al helemaal  >:D >:D >:D en als je pech hebt sta ik ook nog en hele dag op de stand  :crazy: :crazy: :crazy: :tease: :tease: :tease:
[/quote]Welke dag dan  ??? ??? ??? kunnen we het publiek vast informeren  ;D ;D ;D
[/quote]

op die dag dat ik weet dat ik jou niet tegen ga komen :crazy: :crazy: :crazy: :tease: :tease: :tease: ;D
[/quote]Pech voor je  :crazy: :crazy: :crazy: vorig jaar ook alle dagen geweest  ;D ;D ;D
[/quote]

  :help: :help: :help: :o :o :o :wobblesign: :wobblesign: :wobblesign:

@Rolf...ik kom niet helpen op de stand  :no: :no: :no: gaat nie goed komen nie  :no: :no: :no: 



















;)
Avatar
Door rolf
#166289
[quote="Silke"]
@Rolf...ik kom niet helpen op de stand  :no: :no: :no: gaat nie goed komen nie  :no: :no: :no: 

[/quote]

echt wel, er is een nieuwe wet. Je kan iemand tegenwoordig een tijdelijk straatverbod opleggen
Avatar
Door Silke
#166296
[quote="rolf"]
[quote="Silke"]
@Rolf...ik kom niet helpen op de stand  :no: :no: :no: gaat nie goed komen nie  :no: :no: :no: 

[/quote]

echt wel, er is een nieuwe wet. Je kan iemand tegenwoordig een tijdelijk straatverbod opleggen
[/quote]

ohh ja ???  :crazy: er is dus nog hoop  >:D

@Janhettimmermannetje...bij deze :rtfm: :rtfm: :rtfm: :tease: :tease: :tease: ;D ;D ;D




















;)
Laatst gewijzigd door Silke op 11 jan 2009, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
#166334
[quote="Silke"]
[quote="rolf"]
[quote="Silke"]
@Rolf...ik kom niet helpen op de stand  :no: :no: :no: gaat nie goed komen nie  :no: :no: :no: 

[/quote]

echt wel, er is een nieuwe wet. Je kan iemand tegenwoordig een tijdelijk straatverbod opleggen
[/quote]

ohh ja ???  :crazy: er is dus nog hoop  >:D

@Janhettimmermannetje...bij deze :rtfm: :rtfm: :rtfm: :tease: :tease: :tease: ;D ;D ;D




















;)
[/quote]Je snap t niet  :no: :no: :no: dat verbod is voor u  :yes: :yes: :yes:  :crazy: :crazy: :crazy:
Laatst gewijzigd door jandetimmerman op 11 jan 2009, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Silke
#166346
[quote="jandetimmerman"]
Visum vereist voor "buitenlanders"  :yes: :yes: :yes:  :rtfm: :rtfm: :rtfm:
[/quote]


Heb ik al jaren en jij ???  :tease: :tease: :tease: :crazy: :crazy: :crazy:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Silke
#166350
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
Visum vereist voor "buitenlanders"  :yes: :yes: :yes:  :rtfm: :rtfm: :rtfm:
[/quote]


zo weer genoeg tegen elkaar en weer terug naar de topic ;)

Heb ik al jaren en jij ???  :tease: :tease: :tease: :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote] :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid:
[/quote]

:rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :bye: :bye: :bye: moet weer aan het werk  :-X :-X :-X
Laatst gewijzigd door Silke op 11 jan 2009, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Word ook betalend lid van de ARA!