ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door klaaz
#166480
Ik ga wel ffkes kijken denk ik. Zonde van het entreegeld maar wat anders op de regenachtige zondag?  :bye:
Avatar
Door AeroX
#166741
[quote="klaaz"]
Ik ga wel ffkes kijken denk ik. Zonde van het entreegeld maar wat anders op de regenachtige zondag?  :bye:
[/quote]


Hmm zondag inderdaad regen...zal er ook nog eens over nadenken.


:secret: 't is volgend weekend pas  :sorry:
Laatst gewijzigd door AeroX op 15 jan 2009, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
#166742
Als ik ga, ga ik denk ik de vrijdags, want dan geld me OV nog en kan ik nog gratis met de trein  ::) :crazy:
Maargoed, moet maar ff zien  :yes: Anderen die toevallig ook de vrijdags gaan?
#167861
heb er toch vanaf gezien  :secret:
Gister werd toch niks, en om nou 100km heen en terug te rijden voor die beurs
vind ik eigenlijk niet de moeite waard (met een entree prijs van 11 euro :gaga:), kijkende naar vorig jaar  :no:

Maybe volgend weekend naar zwolle toe
Door awakening
#167890
Zojuist geweest, wel een vermakelijke middag. Veel bekenden en gelijk gestemden gezien en vrouw en kind hebben nog op een quad gestuurd.
Door ApriliaMan
#167897
[quote="awakening"]
Zojuist geweest, wel een vermakelijke middag. Veel bekenden en gelijk gestemden gezien en vrouw en kind hebben nog op een quad gestuurd.
[/quote]

Nog nieuwtjes gehoord of gezien ? Want ja daarvoor ga je ook natuurlijk.

Of waren het alleen dealers die daar een showroom voorraad aan de man probeerden te brengen ?
Door awakening
#167906
[quote="ApriliaMan"]
[quote="awakening"]
Zojuist geweest, wel een vermakelijke middag. Veel bekenden en gelijk gestemden gezien en vrouw en kind hebben nog op een quad gestuurd.
[/quote]

Nog nieuwtjes gehoord of gezien ? Want ja daarvoor ga je ook natuurlijk.

Of waren het alleen dealers die daar een showroom voorraad aan de man probeerden te brengen ?
[/quote]
:no:

:yes:
#167918
ga ook niet heen, het is ieder jaar hetzelfde. Geen nieuws en een hoop rommel, binnen een half uur weer buiten! Ga wel naar Utrecht  ;)
Door ApriliaMan
#167933
[quote="mjvanderlaan"]
ga ook niet heen, het is ieder jaar hetzelfde. Geen nieuws en een hoop rommel, binnen een half uur weer buiten! Ga wel naar Utrecht  ;)
[/quote]

\\\\\\\\\\\\\\\\ See you Michael ! ////////////////
#168121
[quote="ApriliaMan"]
[quote="mjvanderlaan"]
ga ook niet heen, het is ieder jaar hetzelfde. Geen nieuws en een hoop rommel, binnen een half uur weer buiten! Ga wel naar Utrecht  ;)
[/quote]

\\\\\\\\\\\\\\\\ See you Michael ! ////////////////
[/quote]

Zeker Gerrit!
We treffen elkaar altijd: Utrecht, Groningen, Intermot/Köln en dat zonder af te spreken  :gaga:  :friends:
Avatar
Door Sjaakie
#168146
In Groningen is altijd wat te doen.



Bron: http://www.rtvnoord.nl/ni...taalbericht&pid=78898

Bij een ongeluk tijdens een attractie met een steile wand op de Noordelijke Motorbeurs in Groningen zijn zondag drie gewonden gevallen.

Een 56-jarige motorrijder uit Zenderen verloor de macht over het stuur en reed tegen een veiligheidskabel. Vervolgens kwam hij in aanraking met twee toeschouwers. Eén van hen, een 62-jarige Stadjer, raakte gewond aan zijn schouder. Het andere slachtoffer, een 13-jarige jongen uit Groningen, liep lichte verwondingen op aan zijn gezicht.

De motorrijder is met een diepe vleeswond aan zijn arm naar het ziekenhuis gebracht. De Arbeidsinspectie onderzoekt het ongeluk.
:gaga: :gaga: :gaga: :gaga:
#168157
Wordt tijd dat ze eens stoppen met die domme ton waarin ze rondjes rijden, heeft iedereen al 30 keer gezien, nou ja, hij is in ieder geval een tijdje uit roulatie, hopen dat het niet al te ernstig is.
Door ApriliaMan
#168169
[quote="rsv mille evo"]
Wordt tijd dat ze eens stoppen met die domme ton waarin ze rondjes rijden, heeft iedereen al 30 keer gezien, nou ja, hij is in ieder geval een tijdje uit roulatie, hopen dat het niet al te ernstig is.
[/quote]

Nou, helemaal mee eens. Die stomme ton eh ik bedoel die domme ton eh wat is het nou .......

Is iemand zo fanatiek geweest zodat ie bovenuit gevlogen ......... da's knap werk met die middelpuntvliegende kracht  :ok: 

Ja, die Appies hebben ook zoveel power hé .......

Word ook betalend lid van de ARA!