ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#165941
Op 30 januari 2009 is er weer een ruilbeurs bij Roke in Mijdrecht. Dus iedereen die ARA lid is en nog spullen heeft liggen waar hij van af wil, kan deze eind januari mee nemen naar deze ruilbeurs.

Laat mij svp even weten via een pb of berichtje op het forum of je spullen mee neemt, zodat we een beetje in kunnen schatten hoeveel ruimte we nodig hebben.

Start: vrijdag 30 januari vanaf 19 uur zijn we welkom.
Lokatie: Roké motors, Ondernemingsweg 9, 3641 RZ Mijdrecht


Vanuit Roke zijn er technische mensen aanwezig aan wie je al je vragen kunt stellen over zaken als onderhoud, tuning of pimpen van je Aprilia. Grijp die kans!
Door ApriliaDude
#166967
Ik kom ook, ook al heb ik niks om te ruilen.  ???
Misschien zie ik wel iets waarvan ik denk het nodig te hebben, of niet....dan ligt het gewoon weer ergens een jaar in de hoek.
Laten we het maar ook voor de gezelligheid doen. :ok:
#167060
[quote="rolf"]
ik ben er weer met wat spullen, wees gerust jarno het overall is gereserveerd voor jou en als je hem niet past dan voor een ander. ;)
[/quote]

Denk dat hij bijna te klein is voor Jarno  :secret: Aangezien ik hem nog maar net pastte en Jarno wel ff stukkie groter is  :yes:
#167191
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="rolf"]
ik ben er weer met wat spullen, wees gerust jarno het overall is gereserveerd voor jou en als je hem niet past dan voor een ander. ;)
[/quote]

Denk dat hij bijna te klein is voor Jarno  :secret: Aangezien ik hem nog maar net pastte en Jarno wel ff stukkie groter is  :yes:
[/quote]

overall heeft reeds een nieuwe eigenaar
#167199
[quote="rolf"]
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="rolf"]
ik ben er weer met wat spullen, wees gerust jarno het overall is gereserveerd voor jou en als je hem niet past dan voor een ander. ;)
[/quote]

Denk dat hij bijna te klein is voor Jarno  :secret: Aangezien ik hem nog maar net pastte en Jarno wel ff stukkie groter is  :yes:
[/quote]

overall heeft reeds een nieuwe eigenaar
[/quote]
Een kabouter?
#167226
[quote="Benn"]
Waar juist en vanaf hoe laat?
[/quote]

ROKE Motors in Mijdrecht en meestal is het vanaf 1900 uur ( vrijdagavond koopavond) Toch?

Misschien kan de agenda 2009 met dit soort info op de site geplaatst worden?  Ook handig voor ondergetekende want ik ben t clubblad met de agenda kwijt! :-[
#167229
[quote="FastJ"]
[quote="rolf"]
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="rolf"]
ik ben er weer met wat spullen, wees gerust jarno het overall is gereserveerd voor jou en als je hem niet past dan voor een ander. ;)
[/quote]

Denk dat hij bijna te klein is voor Jarno  :secret: Aangezien ik hem nog maar net pastte en Jarno wel ff stukkie groter is  :yes:
[/quote]

overall heeft reeds een nieuwe eigenaar
[/quote]
Een kabouter?
[/quote]


:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:

Een

Afbeelding
#168199
[quote="robz"]
[quote="Benn"]
Waar juist en vanaf hoe laat?
[/quote]

ROKE Motors in Mijdrecht en meestal is het vanaf 1900 uur ( vrijdagavond koopavond) Toch?

Misschien kan de agenda 2009 met dit soort info op de site geplaatst worden?  Ook handig voor ondergetekende want ik ben t clubblad met de agenda kwijt! :-[
[/quote]
Ja, het is een koopavond en het is inderdaad vanaf 19 uur. Mooi moment om even de winterperiode te doorbreken.
#168387
[quote="Gertjan"]
Een ruilbeurs voor alleen leden lijkt mij wel erg beperkt.
[/quote]

Ik ben het niet snel met je eens GJ, maar nu wel  :yahoo: :yahoo:

Word ook betalend lid van de ARA!