ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#168547
Ben er niet aan toe gekomen om een lijstje te posten van de spullen die ik meeneem, maar het zijn oa een set voetsteunen, een uitlaatophangbeugelbevestigingstoestanddinges, 2 stuurgewichtjes (met kampfspuren) en nog wat spul.
#168582
[quote="FastJ"]
uitlaatophangbeugelbevestigingstoestanddinges
[/quote]

3 keer woordwaarde  :rotfl2:

Ik ben er helaas niet bij, maar veel plezier iedereen  :ok:
#168634
Het was inderdaad weer gezellig :) De film heb ik gemist. Draaide zeker aan de balie?

Rara wat is het ;)

Groet, Tombaa
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Tomba la bomba op 31 jan 2009, 00:22, 1 keer totaal gewijzigd.
#168638
Gezellig geouweneeld met iedereen, was wel vreemd dat iedereen wenst dat de winter snel voorbij is. Zelfs bij de ouderen onder de leden beginnen de hormoontjes op te spelen.
Door ApriliaDude
#168653
[quote="Tomba la bomba"]
Het was inderdaad weer gezellig :) De film heb ik gemist. Draaide zeker aan de balie?

Rara wat is het ;)

Groet, Tombaa
[/quote]

Hey Tombaa,

Zijn dat je nieuwe aanwinsten op de foto?
Volgens mij ga je weer klussen aan je Falco? :ok:
#168657
Ik was jammergenoeg verhinderd. Balen want ik zoek nog zo'n luchtgeleider voor in de rechter zijkuip(zo'n plastic deel dat in een 2001-2003 bij de koelventilator zit). Lag er gister ergens een?

Eb wat had Roke liggen?
#168676
[quote="zeeslot"]
Ik was jammergenoeg verhinderd. Balen want ik zoek nog zo'n luchtgeleider voor in de rechter zijkuip(zo'n plastic deel dat in een 2001-2003 bij de koelventilator zit). Lag er gister ergens een?

Eb wat had Roke liggen?
[/quote]

yep gezien, maar welk bouwjaar ???

Word ook betalend lid van de ARA!