ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#165336
Een mede-studente van mij helpt met de organisatie :yes:
Dus als ik tijd had zou ik er even langs  :yes:
#165382
[quote="Mille Merckel"]
leuke dag voor de noordelingen denk ik zo http://www.motorcycle-event.nl

Wij als Supermoto Racing Heerlen zijn er het hele weekend om de supermoto indoorwedstrijd mee te rijden.

misschien is het wel interessant voor de clubstand, weliswaar volgens jaar.
[/quote]
Ik kom zeker even (af)kijken  ;)
#168567
Gaat er ook iemand vanavond?  :friends:

Ik ga met een maat van me er ff heen  :yes: Kon een vrijkaartje krijgen
van een klasgenote die er nu stageloopt bij de ijshallen :crazy:  :angel:
#168575
[quote="Mille Merckel"]
Ik kom zal rond 8 uur aankomme, maar Peter en Gregory rijden vanavond al de demo.
[/quote]

Ik ben er ook pas rond een uur of half 8 ofzo  :secret:
Misschien kom ik je wel ff tegen  :friends:

Jij staat vooral bij het supermoto gedeelte neemk aan  ::)
Door ApriliaMan
#168579
[quote="2 Fast 2 See"]
Gaat er ook iemand vanavond?  :friends:

Ik ga met een maat van me er ff heen  :yes: Kon een vrijkaartje krijgen
van een klasgenote die er nu stageloopt bij de ijshallen :crazy:  :angel:
[/quote]

Tjongejonge Jelmer, het zijn geen ijshallen maar V E E M A R K T H A L L E N  ;D ;D ;D
#168581
[quote="ApriliaMan"]
[quote="2 Fast 2 See"]
Gaat er ook iemand vanavond?  :friends:

Ik ga met een maat van me er ff heen  :yes: Kon een vrijkaartje krijgen
van een klasgenote die er nu stageloopt bij de ijshallen :crazy:  :angel:
[/quote]

Tjongejonge Jelmer, het zijn geen ijshallen maar V E E M A R K T H A L L E N   ;D ;D ;D
[/quote]

ach, 1 pot nat  :rotfl2:
Door rs125 power
#168594
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="ApriliaMan"]
[quote="2 Fast 2 See"]
Gaat er ook iemand vanavond?  :friends:

Ik ga met een maat van me er ff heen  :yes: Kon een vrijkaartje krijgen
van een klasgenote die er nu stageloopt bij de ijshallen :crazy:  :angel:
[/quote]

Tjongejonge Jelmer, het zijn geen ijshallen maar V E E M A R K T H A L L E N   ;D ;D ;D
[/quote]

ach, 1 pot nat  :rotfl2:
[/quote]

uhm volgens mij staan de veemarkthallen in utrecht ::). en heet het in zwolle de ijsselhallen :angel: :bye:
#168648
Gisteravond er even geweest met mijn "relatiekaart"  :crazy: Altijd handig zo'n klasgenote die er stageloopt  :crazy: :ok:
Opzich geen verkeerde beurs  :friends: Had wel 1 of 2 hallen groter gemogen  ::)
Maar de Super Motobaan en de andere activiteiten erbij waren erg top :ok:

De maat van me die mee was heeft een "proeflesje" genomen, dus hoop dat dat hem over de streep gehaald heeft  :crazy:
En ik zelf heb even een slipcursusje gedaan met een bike met gewone remmen en 1 met ABS.
DAMN, wat is dat vaag met van die zijwielen dingen rijden  :gaga: :rotfl2:

Ik denk zal ff opzoek naar Maurice, maar mocht niet bij het rijders deel naar binnen  :bad:
Wel nog de Soes Racer van ene meneer Gerrit Terpstra zien staan  :gaga: :rotfl2:

Leuk avondje weg was het  :ok: En bij de ingang lagen er gelijk al aprilia tasjes klaar  :crazy: Goed geregeld  :crazy:
Er staat niemand achter, dus maak gebruik van de gelegenheid voor je collectie  :crazy:

Het enige wat me wel tegen viel waren de pits/beursbabes  :-X ze waren wel aanwezig af en toe, maar heb ze wel mooier gezien  ::) :crazy:

Verder leuke avond gehad  ;D :ok:
Laatst gewijzigd door rolf op 31 jan 2009, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ApriliaMan
#168722
[quote="Mille Merckel"]
leuke dag voor de noordelingen denk ik zo http://www.motorcycle-event.nl

Wij als Supermoto Racing Heerlen zijn er het hele weekend om de supermoto indoorwedstrijd mee te rijden.

misschien is het wel interessant voor de clubstand, weliswaar volgens jaar.
[/quote]

Net thuis van Zwolle. Maurice Merckelenbach gesproken van Camping In den Hof. Kwam met de mededeling dat 50% van Supermoto Racing Heerlen gisteravond al uitgeschakeld is. Eén vd twee rijders was even te fanatiek in de hal bezig kwam verkeerd terecht neer en heeft zijn kaak gebroken is in Zwolle geopereerd.
#168749
[quote="Renébagpipe"]

Da's minder............. was de vloer te glad..... in de ijs-hal...............
[/quote]

bijdehandje  :rtfm:

Ze hadden trouwens wel een "beton" onderdeel ertussen zitten  :yes: daar waren ze flink aan het glibberen  :yes:
#168876
het was inderdaad flink mistig. Zoals gerrit al heeft vermeld hadden we best een zwaar weekend: Peter heeft de griep en Gregory is tijdens de demo vrijdag avond flink eraf gestuiterd. Met de ambulance naar het ziekenhuis en na een flinke schoonmaakbeurt in zijn gezicht werd duidelijk daad zijn kaak precies doormidden gebroken was. In eerste instantie leek het slechter omdat er veel bloed was. Uiteindelijke dezelfde avond nog geopereerd en alles komt weer goed. Alleen eten en kussen gaat een paar weekjes beetje moeilijker. Erg jammer, Gregory reed op de 3e plek bij de Inters.
Betekend dus dat ik zelf aan de bak moest. Inderdaad mistige omstandigheden zorgde voor een droge smoel. Was ff wennen dat korte gedoe op een indoor baan maar uiteindelijk heb ik een leuk weekend gehad.

Afbeelding

Afbeelding

Word ook betalend lid van de ARA!