ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Renébagpipe
#165227
Hallo,

Bij de ARA is de vraag binnengekomen of er belangstelling is om op Hemelvaartdag (donderdag 21 mei '09) deel te nemen aan deze Motorday. En dan met name voor het opzetten en bemannen van de Clubstand.

Nu weet ik dat op genoemde dag al veel leden iets te doen hebben (incl. mijzelf), maar ik wilde toch een poging wagen op te kijken of het mogelijk is dat een aantal leden zich hiervoor willen inzetten.
Er zullen dan wel enige spullen dienen te worden meegenomen c.q. moeten worden opgehaald, ondermeer de Clubstand en wat Club-promotie zaken.
Indien belangstelling neem dan graag even contact met mij op, kan er worden bezien hoe e.e.a. verder kan worden geregeld.


Het kan eventueel in combinatie met zelf deelnemen aan deze dag.

Zie hiervoor:  http://www.motorday.nl/

Alvast dank voor de racties.
Door IvoSchrage
#165516
Ben aan het nadenken geslagen, alleen zie ik op hun webpagina dat inschrijven voor rijden niet meer mogelijk is . . .
Of heb jij speciale kaartjes ???:'( :'( :'(

Ivo

gewijzigd.............. zie 2 post verder
Laatst gewijzigd door IvoSchrage op 7 jan 2009, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Renébagpipe
#165543
Dat zat dan al heel snel vol.

Nee, ik heb verder geen contacten, laat staan kaarten.
Misschien dat er nog iets uit de richting van onze Voorzitter gedaan kan worden ? Deze heeft wel een aanspreekpunt daar ??


Gewijzigd ivm beetje verkeerd lezen van inschrijving Motorday-site  :crazy:

zie volgende post
Laatst gewijzigd door Renébagpipe op 7 jan 2009, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Renébagpipe
#165593
[quote="nitro-kevin"]
volgens mij is het nog van 2008 :rtfm:
[/quote]

Je hebt helemaal gelijk.......................inschrijvingen voor dit jaar moeten nog beginnen.

Goed gezien....... wel lastig dat er 2 jaar door elkaar lopen bij hun.

Word ook betalend lid van de ARA!