ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door jandetimmerman
#164548
[quote="koekeroe"]
bij tricolore denken ze "tricolere"
[/quote]Yep  :yes: :yes: :yes: die houden van klantenbinding  :no: :no: :no: zijn ook erg zuinig op hun klanten  :no: :no: :no: zien niet in dat een grote groep aprilioten het merk een warm hart toedraagt  :no: :no: :no: kortom; om van te  :bad: :bad: :bad:
Door Tuonofreak
#166782
Helemaal eens over Tricolere, wat een geweldige importeur???? Luisterd altijd goed naar de klanten, Voorbeeld: Zo'n beetje de helft(of meer) van alle Rsv bezitters hebben problemen met hun bekende achterrem die het voor geen meter doet! Klop je bij Tricolore aan geven ze niet thuis...... en zo zijn er nog wel meer voorbeelden op te noemen. Is er trouwens ooit nog een oplossing uit voorgekomen, er staat me iets bij van een gezamelijke actie richting Tricolore???? :gaga:
Door jandetimmerman
#166837
[quote="Tuonofreak"]
Helemaal eens over Tricolere, wat een geweldige importeur???? Luisterd altijd goed naar de klanten, Voorbeeld: Zo'n beetje de helft(of meer) van alle Rsv bezitters hebben problemen met hun bekende achterrem die het voor geen meter doet! Klop je bij Tricolore aan geven ze niet thuis...... en zo zijn er nog wel meer voorbeelden op te noemen. Is er trouwens ooit nog een oplossing uit voorgekomen, er staat me iets bij van een gezamelijke actie richting Tricolore???? :gaga:
[/quote]Voor n oplossing moet je ff kijken in topic pimp my tuono  :yes: :yes: :yes: ik heb n rem/schakelset van sato-racing, daarbij is het remprobleem in een klap opgelost  :ok: :ok: :ok:
Door jandetimmerman
#167102
[quote="Melanie."]
rsv4 staat pas vanaf maandag avond , is nu onderweg uit italie  :gaga:
[/quote]En dan enkel te zien voor de dealers en klanten die er een besteld hebben  :bad: :bad: :bad:  :( :( :(
Door cwalker
#167116
hij komt wel op de stand hoor, alleen is er maandagnamiddag/avond eerst ff n officiële vip uitnodiging/voorstelling met een kleine 'loge' voor beperkt aantal klanten.
misschien komt ie morgen al op de stand, maar dat hangt van t transport af. weet t ook niet exact, want ben r zelf nog niet geweest.
Avatar
Door Sjaakie
#167124
Oftewel, waardeloos geregeld.  :wobblesign: :wobblesign: :wobblesign:
Avatar
Door Tomba la bomba
#167127
[quote="Sjaakie"]
Oftewel, waardeloos geregeld.  :wobblesign: :wobblesign: :wobblesign:
[/quote]

Mwa, ik vind het wel stoer dat hij er gewoon is. Alleen maar mooi toch?


Tombaaa
Door Benn
#167168
[quote="robz"]
staat de rsv4 ook in brussel dat iemand weet?

en is de xpo ook sávonds open?
[/quote]

Rob, ik denk dat nu donderdag de nocturne is tot 22u.
Avatar
Door robz
#167176
[quote="Benn"]
[quote="robz"]
staat de rsv4 ook in brussel dat iemand weet?

en is de xpo ook sávonds open?
[/quote]

Rob, ik denk dat nu donderdag de nocturne is tot 22u.
[/quote]

hmm eens kijken of ik hier zekerheid voor kan krijgen dan is het de moeite van een uitstapje waard.... voor de spits vertrekken, culinair hapje in brussel, paar uurtjes expo en in alle rust terug. Moet die rsv4 toch eens live beoordelen vind ik.... 8)
Avatar
Door bmack
#167192
vandaag geweest en geen rsv4 en geen shiver gt
de shiver is iets verrandert maar niet wat je zegt de kleur wit, zwart, rood en kawagroen ja je leest het goed kawagroen hoe kan je een aprilia lelijk maken nou zo dus.
de beurs was goed te doen niet echt super druk meer bij de auto`s
Door jandetimmerman
#167193
[quote="bmack"]
vandaag geweest en geen rsv4 en geen shiver gt
de shiver is iets verrandert maar niet wat je zegt de kleur wit, zwart, rood en kawagroen ja je leest het goed kawagroen hoe kan je een aprilia lelijk maken nou zo dus.
de beurs was goed te doen niet echt super druk meer bij de auto`s
[/quote]Dus eigenlijk niet de moeite waard  ??? ??? ???

Word ook betalend lid van de ARA!