ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door cwalker
#167319
[quote="TuonoBen"]
Vandaag maandag, stond de RSV4 er maar de beschrijving van de eigenschappen hing er nog niet bij.
[/quote]

staan er nu wel bij... gisteren alweer eentje verkocht, nu alleen nog hopen dat ik er genoeg ga vastkrijgen.
Door Tuonofreak
#167323
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Tuonofreak"]
Helemaal eens over Tricolere, wat een geweldige importeur???? Luisterd altijd goed naar de klanten, Voorbeeld: Zo'n beetje de helft(of meer) van alle Rsv bezitters hebben problemen met hun bekende achterrem die het voor geen meter doet! Klop je bij Tricolore aan geven ze niet thuis...... en zo zijn er nog wel meer voorbeelden op te noemen. Is er trouwens ooit nog een oplossing uit voorgekomen, er staat me iets bij van een gezamelijke actie richting Tricolore???? :gaga:
[/quote]Voor n oplossing moet je ff kijken in topic pimp my tuono  :yes: :yes: :yes: ik heb n rem/schakelset van sato-racing, daarbij is het remprobleem in een klap opgelost  :ok: :ok: :ok:
[/quote]

Beetje een late reactie van mezelf..., maar ik ga meteen ff bij je topic kijken. Bedankt Jan! :ok:
Door Tuonofreak
#167324
[quote="bmack"]
vond van niet maarja je bent er weer eens uit
[/quote]

Heb je helemaal gelijk in, je bent er ff uit met deze donkere dagen. Wel rete jammer dat het tegenwoordig heel moeilijk is om een goede beurs te organiseren. Zucht.............. :-X :-X :-X :-X
Door Benn
#167342
[quote="cwalker"]
[quote="TuonoBen"]
Vandaag maandag, stond de RSV4 er maar de beschrijving van de eigenschappen hing er nog niet bij.
[/quote]

staan er nu wel bij... gisteren alweer eentje verkocht, nu alleen nog hopen dat ik er genoeg ga vastkrijgen.


[/quote]

Zei er iemand dat het crisis was?
Door TuonoBen
#167525
[quote="Benn"]
[quote="cwalker"]
[quote="TuonoBen"]
Vandaag maandag, stond de RSV4 er maar de beschrijving van de eigenschappen hing er nog niet bij.
[/quote]

staan er nu wel bij... gisteren alweer eentje verkocht, nu alleen nog hopen dat ik er genoeg ga vastkrijgen.


[/quote]

Zei er iemand dat het crisis was?
[/quote]

Zeker een lefgozer....een Aprilia kopen. :gaga:

Word ook betalend lid van de ARA!