ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door jmfotografie
#160449
Hallo aprilia drivers,

Op zaterdag 20 December is er weer het jaarlijks terug kerende kerstcross evenement op de crossbaan van mc Nunspeet. Ik ben altijd aanwezig om te fotograferen.
Nu weet ik niet wie er onder de forumleden buiten de motorard of op de weg. Ook een beetje aan crossen doet. Het lijkt mij leuk dat er ook aprilia rijders bij zijn.
Daar wil ik aparte fotoshoot van maken. Ook tijdens de wedstrijden hou ik je dan in de gaten. Ook wil ik dan portret shoots maken van jou en je Aprilia.
Laat je mening nu even horen in deze topic. Dan kunnen we dat afhandelen.

Voor meer informatie omtrent de kerstcross kun je kijken op de website van mc Nunspeet.  http://www.mcnunspeet.nl/

gr JM 8)
Laatst gewijzigd door jmfotografie op 30 nov 2008, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door arjan1972
#163110
[quote="jmfotografie"]
Hallo aprilia drivers,

Op zaterdag 20 December is er weer het jaarlijks terug kerende kerstcross evenement op de crossbaan van mc Nunspeet. Ik ben altijd aanwezig om te fotograferen.
Nu weet ik niet wie er onder de forumleden buiten de motorard of op de weg. Ook een beetje aan crossen doet. Het lijkt mij leuk dat er ook aprilia rijders bij zijn.
Daar wil ik aparte fotoshoot van maken. Ook tijdens de wedstrijden hou ik je dan in de gaten. Ook wil ik dan portret shoots maken van jou en je Aprilia.
Laat je mening nu even horen in deze topic. Dan kunnen we dat afhandelen.

Voor meer informatie omtrent de kerstcross kun je kijken op de website van mc Nunspeet.  http://www.mcnunspeet.nl/

gr JM 8)
[/quote]

hoi jm

ik ga als het een beetje mee zit weer crossen na 2 jaar niet hebben te gereden door een motocrossongeval,dus zou welleuk zijn om jou een x te treffen op de baan.alleen ga ik weer dmx noord rijden en daar ben jij zeker nooit te plaatjes te schieten

gr arjan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door jmfotografie
#163132
[quote="arjan1972"]
[quote="jmfotografie"]
Hallo aprilia drivers,

Op zaterdag 20 December is er weer het jaarlijks terug kerende kerstcross evenement op de crossbaan van mc Nunspeet. Ik ben altijd aanwezig om te fotograferen.
Nu weet ik niet wie er onder de forumleden buiten de motorard of op de weg. Ook een beetje aan crossen doet. Het lijkt mij leuk dat er ook aprilia rijders bij zijn.
Daar wil ik aparte fotoshoot van maken. Ook tijdens de wedstrijden hou ik je dan in de gaten. Ook wil ik dan portret shoots maken van jou en je Aprilia.
Laat je mening nu even horen in deze topic. Dan kunnen we dat afhandelen.

Voor meer informatie omtrent de kerstcross kun je kijken op de website van mc Nunspeet.  http://www.mcnunspeet.nl/

gr JM 8)
[/quote]

hoi jm

ik ga als het een beetje mee zit weer crossen na 2 jaar niet hebben te gereden door een motocrossongeval,dus zou welleuk zijn om jou een x te treffen op de baan.alleen ga ik weer dmx noord rijden en daar ben jij zeker nooit te plaatjes te schieten

gr arjan
[/quote]

hi arjan,

Als ik het goed begrijp ga je weer crossen. dmx noord is dat een klasse of een baan. Ik ben ook maar een leek op dat gebied. Dat wil ik even van je weten.
je bent dus niet aanwezig bij de kerstcross in Nunspeet?


gr Jan 8)
Door arjan1972
#163417
[quote="jmfotografie"]
[quote="arjan1972"]
[quote="jmfotografie"]
Hallo aprilia drivers,

Op zaterdag 20 December is er weer het jaarlijks terug kerende kerstcross evenement op de crossbaan van mc Nunspeet. Ik ben altijd aanwezig om te fotograferen.
Nu weet ik niet wie er onder de forumleden buiten de motorard of op de weg. Ook een beetje aan crossen doet. Het lijkt mij leuk dat er ook aprilia rijders bij zijn.
Daar wil ik aparte fotoshoot van maken. Ook tijdens de wedstrijden hou ik je dan in de gaten. Ook wil ik dan portret shoots maken van jou en je Aprilia.
Laat je mening nu even horen in deze topic. Dan kunnen we dat afhandelen.

Voor meer informatie omtrent de kerstcross kun je kijken op de website van mc Nunspeet.  http://www.mcnunspeet.nl/

gr JM 8)
[/quote]

hoi jm

ik ga als het een beetje mee zit weer crossen na 2 jaar niet hebben te gereden door een motocrossongeval,dus zou welleuk zijn om jou een x te treffen op de baan.alleen ga ik weer dmx noord rijden en daar ben jij zeker nooit te plaatjes te schieten

gr arjan
[/quote]

hi arjan,

Als ik het goed begrijp ga je weer crossen. dmx noord is dat een klasse of een baan. Ik ben ook maar een leek op dat gebied. Dat wil ik even van je weten.
je bent dus niet aanwezig bij de kerstcross in Nunspeet?


gr Jan 8)
[/quote]
hoi jan

dmx noord is een groningen-friesland-drenthe organisatie die 8 tot 10 wedstrijden op hobby nivo regelt hier in het noorden zo heeft elke regio zijn eigen dmx
nee ben niet aanwezig in nunspeet zal ook weer eerst wat moeten trainen straks na bijna 3 jaar niet gecrost te hebben

ps heb je toevallig ook wel eens foto,s gemaakt op de crossbaan in emmen want jm fotografie komt me wel enigzinds bekend voor


gr arjan
Door jmfotografie
#163439
Nee, ik ben daar nog nooit geweest. Het verbaasd mij niets dat je mijn jmfotografie gehoord heb. Kan zijn dat ik al zover bekend ben ;D Maar in Noord Holland zit ook een fotograaf die jmfotografie heet. Maar dat is een beroeps en dat ben ik niet, ik ben gewoon een freelancer. Er zou best wel meer kunnen zijn met dezelfde naam. Als ik beroeps zou worden. Dan moet ik zo wie zo een andere naam kiezen. 8)

gr Jan 8)
Door Mille Merckel
#164130
zeg, heet je toevallig 'baloo the bear' althans als nickname?................
zo ja, heb je een falco gereden met een gedeukte tank :man_in_love:
Door jmfotografie
#164133
[quote="Mille Merckel"]
zeg, heet je toevallig 'baloo the bear' althans als nickname?................
zo ja, heb je een falco gereden met een gedeukte tank :man_in_love:
[/quote]

Dat is lang geleden zeg. Ja dat klopt. Dat was tijdens de eurotoer van MC'72 Maastricht. Ik werd verblind door de zon toen ik een tunnel uitkwam en ging zo de greppel in. Vol met mijn kloten op de tank! Als ik er nog aan denk dan voel ik ze nog! Heb zelfs een nacht in het ziekenhuis gelegen. Jezus wat waren ze blauw/zwart en pijnlijk. Had ik eindelijk een grote zegt mijn vrouw. KUN JE ER NIETS MEE!!!! :crazy:
Maar waar ken ik jou van dan?

gr JM 8)
Avatar
Door Sjaakie
#164135
Krijg je nog geld van hem  :kwijl: :kwijl:
Door jmfotografie
#164136
[quote="Klaas"]
Je bent bij hem gestart.
[/quote]

hee talenten scout. Oh ja. Hij rijd een rsv mille een gele had die toen geloof ik. Ja van de camping in Heerlen. Was een hele leuke tijd toen. Waren gezellige jaren met de ritten van Maastricht. Wat hebben we gelachen en lekker gereden.

gr Jan
Door jmfotografie
#164137
[quote="Sjaakie"]
Krijg je nog geld van hem  :kwijl: :kwijl:
[/quote]

kan die mooi naar fluiten!!!!!!!!!! kerstliedjes fluiten!!!!!!! :rotfl2:
Door Mille Merckel
#164156
[quote="jmfotografie"]
[quote="Klaas"]
Je bent bij hem gestart.
[/quote]

hee talenten scout. Oh ja. Hij rijd een rsv mille een gele had die toen geloof ik. Ja van de camping in Heerlen. Was een hele leuke tijd toen. Waren gezellige jaren met de ritten van Maastricht. Wat hebben we gelachen en lekker gereden.

gr Jan
[/quote]

Inderdaad dat waren super gezellige tijden. Jij trouwens ook daarom weet ik me dit nog te herinneren, toen jij het verhaal vertelde had ik de tranen in de ogen staan :yes:
mooie vent ben jij :tease:
Door jmfotografie
#164158
[quote="Mille Merckel"]
[quote="jmfotografie"]
[quote="Klaas"]
Je bent bij hem gestart.
[/quote]

hee talenten scout. Oh ja. Hij rijd een rsv mille een gele had die toen geloof ik. Ja van de camping in Heerlen. Was een hele leuke tijd toen. Waren gezellige jaren met de ritten van Maastricht. Wat hebben we gelachen en lekker gereden.

gr Jan
[/quote]

Inderdaad dat waren super gezellige tijden. Jij trouwens ook daarom weet ik me dit nog te herinneren, toen jij het verhaal vertelde had ik de tranen in de ogen staan :yes:
mooie vent ben jij :tease:

[/quote]

Ik wou dat ik die tijd nog een keer kon overdoen. Maar helaas is dit voorbij.  Maar wat ik heb gelachen en geouwehoerd daar zeg. Als ik straks in het bejaardenhuis zit met alhzheimer dan hoop ik dit alleen maar te kunnen herinneren. Dan blijven we lachen hahaha.
Zo bejaarde Jan, jij hebt een leuk leven gehad. :rotfl2:
Mijn oude motor maatjes praten er nog steeds over en hoe het nu is veranderd allemaal. Wat we toen deden kun je nu niet meer maken omdat de mentaliteit van de motorrijder ook veranderd is. Vroeger waren we een vaste groep nu is dat helaas niet meer zo. Ik mis dat nog steeds echt waar. Leuk dat je mij nog herinnerd! Heb ik tenminste bij 1 nog een positieve indruk achter gelaten.  :ok:

Ja ja, in het schöne limburg, was het gezellie.  :ok:

gr JM 8)
Avatar
Door Sjaakie
#164206
[quote="Mille Merckel"]
of je komt een keertje gezellig met de ARA mee, is ook altijd lachen :tease:
[/quote]

Vooral als jij achter de tap staat  :help: :help:

Word ook betalend lid van de ARA!