ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Renébagpipe
#158325
Hallo,

Hoewel deze 'Rally' vwb 2008 nog niet formeel is afgesloten, toch nu al een bericht wat we daarmee voor het volgende jaar kunnen doen.

Gedurende een aantal contacten welke ik had met de Moto Guzzi Club Nederland (MGCN), ivm met een mogelijke Ital-dag in 2009, werd er door MGCN gemeld dat zij hadden gelezen dat wij (ARA) een Landmark-Rally hadden gehouden.
Ook de MGCN houd in 2009 zo'n evenement, er werd aangeboden dat wij ons daarbij zouden kunnen aansluiten. Het principe is soortgelijk als wij hebben gedaan, echter de 'spelregels' zijn een beetje verschillend.

Nu leek het Rob en mij helemaal geen gek idee, ook om wat meer binding met een andere Ital-merkenclub te krijgen, om van hun aanbod gebruik te maken.
Het behoeft geen verder betoog dat het opzetten van zo'n gebeuren veel werk en tijd kost (hoewel Rob de afgelopen keer het leeuwendeel voor z'n rekening heeft genomen), dus mogelijk, indien er vanuit de ARA een redelijke belangstelling voor is, dat we (ARA en MGCN) dit, bijv. om de 2 jaar, bij toerbeurt voor onze rekening kunnen nemen.

Laat ik niet te hard van stapel lopen en eerst maar eens checken of er animo voor is..... dus bij deze.

Voor verdere info zie:  http://www.mgcn.nl/dameijer/Landmark-Rally-2007
Door Roy R
#162558
Nou interesse is er zeker, echter zal ik dit jaar verstek moet laten gaan... Ik heb de vorige RS250 net verkocht omdat 34.000km op de teller nogal wat was. En heb nu net een nieuwe RS250 met 8200km op de teller. En dat word een poser fietsje, geen mega toerfiets ;)

Maar wie weet heb ik dit jaar nog wel een leuke 2e motor dan moet dat goed komen.

De koe/stier is nog niet vergeten!
#165054
Ik ben daar ook zeker wel een fan van. Misschien moeten alleen de afstanden wat korter zijn zodat het voor iedereen, ook financieel een beetje aantrekkelijk blijft. (in mijn geval, wij rijden met zijn 2en, wel gezellig maar 2x zo duur). :yes:
Met de huidige benzineprijzen is het ook wel iets beter te doen. Mag zo blijven of nog goedkoper worden :kwijl:.
Door Roy R
#166224
Het word alweer duurder...

Maar wat voor de 1 dichtbij is is voor de ander ver weg. Ik bedoel de Nurnburgring is voor mij redelijk te doen, voor een ander eerst half NL door dan nog eens Dld in. Maar voor mij was Breskens weer een pleuris end weg.
Door Roy R
#167311
Heb overigens net ook even de "andere" landmarkrally doorgenomen. Maar die is wel heel groot! Dan "moet" je al extra een vakantie naar Zwitserland gaan maken.

Kan je niet gewoon elke week voor een jaar lang 2 landmarks opgeven. Elke keer in 1 het zuiden de ander in het noorden of de 1 in het westen en de ander in het oosten. Daar heb je dan ook een week de tijd voor. Je kan per week maximaal 1 landmark scoren dus relatief wat minder grote afstanden rijden en je hoeft niet elke week te rijden want wss heeft niet iedereen elke week tijd om de marks te halen.

Is maar een ideetje hoor ;)

Word ook betalend lid van de ARA!