ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Mille Merckel
#156366
Op zaterdag 8 november is er wederom de DAKAR PreProloog op het circuit van Valkenswaard. Vorig jaar heb ik er veel bekende gezien.
Dit jaar ga ik wederom maar dan in SM style.................................Supermoto Racing Heerlen doet mee aan de demo's van Supermoto racen :yahoo:

Afbeelding
Avatar
Door rolf
#156368
jemmig dat is gaaf, ik heb helaas iemand beloofd te verhuizen :-\ tja dan het verhuizen maar. Heeeeeeeeeeeeenk kan niet een dag later verhuizen ;D

Erg gave dag vorige jaar dus zeker een aanrader.

In ieder geval veel succes zaterdag.

grtjs rolf
Door Klaas
#156369
Ongelofelijk dat ze dit gelijk doen met de enduro, de helft van alle NL nemers op de motor aan dakar rijden de  Nederlandse enduro  :-X
Door Mille Merckel
#156370
inderdaad niet handig, maar vaak hebben de organisatoren óf geen begrip óf een flinke dosis arrogantie.

Rolf succes met verhuizen bij Henkie.....................die ouwe zoekt zich wel weer een dagje uit :gaga:
Door 2 Fast 2 See
#156413
Volgens mij gaat Ab erheen  :yes:
Tenminste, dacht zoiets te lezen bij zijn hyves  :friends:
Avatar
Door pegasolennart
#156608
het is een maand eerder omdat de motoren en autos op de boot moeten naar zuid amerika. helaas is het evelement op zaterdag en zaterdag is deze student aan het werk. week er na is ook strandrace zandvoort. bij goed weer ga ik daar liever heen en is op zondag.
lennart
Avatar
Door Bikeman
#156663
Ikke ga heen  :kwijl: het is alleen jammer dat Aprilia er dit jaar niet bij is :-\
Maar goed ik ga bekijken wie er wel allemaal heen gaat en ben er wel weer zeker van dat het een mooi spektakel wordt  :yes:
En eh Maurice, ik zie je nog wel ;D laten we hopen op net zulks weer als vorig jaar

Groet Ab
Avatar
Door pegasolennart
#157557
he ab heb je nog fotos gemaakt?
had al een paar fotos verwacht op het forum

greotjes lennart
Avatar
Door Tomba la bomba
#157643
Hierbij een kort verslagje van RTL:

Rob Verstegen wint RTL GP: Dakar Pre-proloog

Rob Verstegen heeft zaterdag de RTL GP: Dakar Pre-proloog bij de motoren gewonnen. Vorig jaar was Verstegen ook al winnaar op het Eurocircuit van Valkenswaard.

Top drie
Verstegen (GasGas) had op de finish een ruime voorsprong van bijna vier seconden op Jurgen van den Goorbergh (Dakarsport.com). Teus Visser (McRae Enduro Sport) versloeg zijn teamgenoot Gerard Rond om de derde plaats.

Schrappen
Rijders die niet op hun Dakar-motoren deelnamen, werden uit de uitslag geschrapt. Hierdoor deden onder andere Henk Knuiman (Canon Kamera-Express)en Pierre Karsmakers (BDM BMW) niet mee aan de finale.


http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/dakar/home/

Jammer dat er dit jaar geen Nederlands aprilia team is. De fabriek wel volgens mij?

Tombaaa
Laatst gewijzigd door Tomba la bomba op 11 nov 2008, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Tomba la bomba
#157805
[quote="motorbeer"]
En het had zo mooi kunnen zijn.

Anne
[/quote]

Ja, Henk Knuiman heeft er slechter uitgezien ;)

Tomba
Avatar
Door motorbeer
#157808
Mischien moet maurice ook wat met promotie dames doen, of zouden het de "zussen" van Henk zijn.

Anne
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Bikeman
#157873
Tja ..... helaas was het voor mijn niet mogelijk om te gaan :-\ alles was geregeld en daar voor nog mijn dank.
Volgend jaar nieuwe kansen, en die mag ik gewoon niet meer missen :angel:

Ab
Avatar
Door black bee
#157998
als je dan toch promo meisjes gaat gebruiken zorg er dan wel voor dat het meisjes zijn  :yes: :yes:

deze helaas van een andere categorie  :bad:
Door Klaas
#158005
[quote="Mille Merckel"]
Startwin?...............lijkt me het meest waarschijnlijk.
[/quote]

Wel een gave motor om in je bezit te hebben ! Ik denk dat hij is ontmanteld. De motor van tricolore en de rest van startwin, die waarschijnlijk buikpijn hebben van het avontuur.
Avatar
Door Sjaakie
#158102
Gisteren een heel lang telefoongesprek gehadt met Cor Termaat van http://www.yamahahollandteam.nl/2009/home.php Dinsdag verder ouweneelen als de airconditioning van de trailer gemaakt is Afbeelding Blijkt de oude trailer van onze vriend Rossi gewees te zijn.
Avatar
Door Tomba la bomba
#158137
[quote="Sjaakie"]
Dinsdag verder ouweneelen als de airconditioning van de trailer gemaakt is. Blijkt de oude trailer van onze vriend Rossi gewees te zijn.

[/quote]

Geen wonder dat die kerel het zo heet had ;)

Afbeelding

Tombaaa
(en wie zet de woestijnbanden eronder??)
Door Mille Merckel
#158283
[quote="Klaas"]
[quote="Mille Merckel"]
Startwin?...............lijkt me het meest waarschijnlijk.
[/quote]

Wel een gave motor om in je bezit te hebben ! Ik denk dat hij is ontmanteld. De motor van tricolore en de rest van startwin, die waarschijnlijk buikpijn hebben van het avontuur.
[/quote]

Startwin heeft héél veel buikpijn hiervan.....................vraag maar aan Henk K

Word ook betalend lid van de ARA!