ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door emille
#156318
De Moto Guzzi Club Nederland wil een Italdag organiseren en heeft een oproep geplaatst bij de Ducati Club Nederland.
Is er iemand van de ARA die behoefte voelt om hierin bij te dragen?
Hier de link naar de Guzzi site:

http://www.mgcn.nl/forum/index.php?showtopic=8126&st=0
Laatst gewijzigd door emille op 3 nov 2008, 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 2 Fast 2 See
#156321
Ik meen me te herrineren dat er al een italiaanse motordag is,
tenminste ik kan me nog een iets minder leuke ervaring meemaken opweg naar
de Italiaanse Motordag Amsterdam  ::) :crazy:

Maar ik ben benieuwd  ;D
Avatar
Door rolf
#156334
de ouwerwetse Italdag was altijd super, de laatste jaren in Amsterdam niet.

Maar het idee weer een ouderwetse Italdag centraal ergens in Nederland staat me wel aan.

rolf
Door Mille Merckel
#156373
leuk idee, maar er zal iemand het voortouw moeten nemen. Het verbaasd me dat de evenementen commissie van de Guzzi club slechts matig reageerd. Het is nu DE tijd om de evenementen commissies van alle italclubs bij elkaar te roepen. Het jaar is voorbij voordat je er erg in hebt.
Als ik meer centraal gelegen was geweest qua locatie, hadden we het in één dag opgelost.
Avatar
Door robz
#156375
[quote="Mille Merckel"]
leuk idee, maar er zal iemand het voortouw moeten nemen. Het verbaasd me dat de evenementen commissie van de Guzzi club slechts matig reageerd. Het is nu DE tijd om de evenementen commissies van alle italclubs bij elkaar te roepen. Het jaar is voorbij voordat je er erg in hebt.
Als ik meer centraal gelegen was geweest qua locatie, hadden we het in één dag opgelost.
[/quote]

opvallend dat alleen de dcn benaderd is.......

heb in het verleden ook wel eens wat rondgemaild onder laverda-guzzi-mv-cagiva-ducati mannen maar altijd bitter weinig respons..... ::)
Door Mille Merckel
#156378
viel mij ook gelijk op................maar wilde daar eigenlijk niets over zeggen.
Met minimale respons is het natuurlijk héééél lastig organiseren. Tis maar hoe graag dat je iets wil zullen we maar zeggen :-\
Door Renébagpipe
#156387
Eerst maar even vraag of iemand van 'ons' hierover al contact heeft opgenomen met MGCN ??

Heb net dat betreffende Topic van hun gelezen. Kunnen natuurlijk altijd van onze belangstelling laten weten /blijken ?

Neem ik dit op me.... of is iemand me al voor geweest ?? Kan mij niet verschuilen achter het feit dat ik niet centraal zit  ;D
Avatar
Door emille
#156397
Ik ken niemand bij de Guzzi Club, maar wel Donald de voorzitter van de Ducati Club Nederland (samen de endurance gereden).
Wie kan ik met hem kortsluiten om eventueel wat samen te organiseren?
Als ik daarbij kan helpen, meld ik me bij deze aan  ;D
Avatar
Door Tomba la bomba
#156405
[quote="Renébagpipe"]

Eerst maar even vraag of iemand van 'ons' hierover al contact heeft opgenomen met MGCN ??

(...) Kan mij niet verschuilen achter het feit dat ik niet centraal zit  ;D

[/quote]

De ARA redactie mailbox en brievenbus is helemaal leeg gebleven... Ga je gang.
Raadseltje: Wat heeft iets met Italiaanse motoren en ligt redelijk centraal. Hmmm lastig???

Moto Tricolore in Vianen. Heb je meteen al 3 merken te pakken en met Motoport een Ducatidealer om de hoek. Idee?


Tombaaa
Laatst gewijzigd door Tomba la bomba op 3 nov 2008, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Renébagpipe
#156483
Ik zal eens contact met de Guzzi-club opnemen en kijken wat daar verder uitkomt. Ga geen toezeggingen doen of definitieve afspraken maken.

(wordt vervolgd)
Door Renébagpipe
#156775
DCN blijkt ook al met dit voornemen bezig te zijn, Moto Guzzi wacht dus verder actie van hun zijde af..............

Las dit net op MGCN-forum..... nadat ik dus een berichtje hun kant op had gestuurd.......
Door Renébagpipe
#157067
Contact met MGCN is gelegd, hebben morgen een bestuursvergadering, zal e.e.a. in worden besproken. Afhankelijk van deze 'uitslag', bekijken wat er verder voor 'actie(s)' gaan/kunnen worden ondernomen.
Avatar
Door motorgirl
#165062
[quote="Tomba la bomba"]
[quote="Renébagpipe"]

Eerst maar even vraag of iemand van 'ons' hierover al contact heeft opgenomen met MGCN ??

(...) Kan mij niet verschuilen achter het feit dat ik niet centraal zit  ;D

[/quote]

De ARA redactie mailbox en brievenbus is helemaal leeg gebleven... Ga je gang.
Raadseltje: Wat heeft iets met Italiaanse motoren en ligt redelijk centraal. Hmmm lastig???

Moto Tricolore in Vianen. Heb je meteen al 3 merken te pakken en met Motoport een Ducatidealer om de hoek. Idee?


Tombaaa
[/quote]

Ik heb nu eens zitten lezen en mijn gedachten gaan uit naar Motostore in Barendrecht(Aprilia) en op de andere hoek Ducati Store. Misschien dat zij interesse hebben om zoiets op te zetten. Zij zijn allebei volgens mij nog maar net gestart met hun zaak. Misschien kunnen zij wel iets geregeld krijgen. Ik zal wel eens informeren of er animo voor zou kunnen zijn.
Avatar
Door motorgirl
#165185
Er is bij hen zeker interesse en evt. de ruimte ook wel. Zij mogen misschien wel gebruikmaken van het terrein van de Zuidersster. Het enige probleem is dat het evt. op de zondag een probleem is i.v.m. de zondagsrust  :help: Ik wil wel informeren voor evt openstellingen en anders zou het op een zaterdag moeten. Ook lekker dicht bij de snelweg en niet in woonwijk. Op zich een mooie locatie en enthousiaste motorzaken.  :victory:
Wie weet.
Avatar
Door emille
#165191
Goed werk  :ok:
Nu de andere clubs nog overstag  ;)
Door Renébagpipe
#165225
Hallo,

Heb hierover al enige tijd geen info meer gekregen.

Bovenstaande (van @Motorgirl) doorgegeven aan MGCN, maar even afwachten wat er inmiddels verder al is geregeld en/of ondernomen.
Avatar
Door black bee
#165323
kan ik het meteen combineren met een bezoekje aan de familie  :yes:
Avatar
Door Sjaakie
#165326
[quote="black bee"]
kan ik het meteen combineren met een bezoekje aan de familie  :yes:
[/quote]

Weet niet of ze daar zo blij mee zijn. Afbeelding
Avatar
Door FerBa
#165520
[quote="rolf"]
Barendrecht dat is lekker dicht bij huis. :ok:
[/quote]

voor mij ook. :yes:
Avatar
Door motorgirl
#165619
Je gaat mij nu toch niet vertellen dat 2 cilinders en open uitlaat herrie maakt hé :no:
Muziek zul je bedoelen. En dat willen ze toch op zondag. Dat zeggen we gewoon. Wij maken muziek.
Ik ben de "bas". :kwijl:
Door Renébagpipe
#167023
Heb al weer enige tijd geleden hierover contact gezocht, doch (nog) geen reactie ontvangen,

zal het dit weekend nogmaals doen, desnoods via de DCN.

(blijft op vervolg....)

Word ook betalend lid van de ARA!