ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#154371
[quote="Jesse J"]
[quote="black bee"]
ik prop jullie gewoon allemaal in die rioolpijp en dan gaat er een slot op , heb ik meteen weer een paar circuit fietsen erbij  :rotfl2:
er zal wel een beperkt aantal plaatsen komen voor dit evenement, maar zoals gezegd zodra we meer weten zal ik of jesse een topic
openen  :bye:
[/quote]
Het winterproject is ook nog lang niet af...... ;D
[/quote]

Echte rioolpijp, zitten genoeg gaten in
Door IvoSchrage
#154427
Rob, je mag mij altijd rechtstreeks vragen. Mijn nadeel, maar dat heeft ook weer een GROOT voordeel is dat ik in het zuiden woon, dicht tegen het (in 't) hof van Eden. Dus een rit organiseren in de Eifel heeft weinig zin. Is er toch behoefte of ondersteuning nodig, dan trek aan de bel. Kan ik ergens anders bij helpen trek aan de bel.

Afgelopen jaar heb ik nog te weinig genoten van wat allemaal georganiseerd wordt. Wel vond ik de circuitdag op Folembray klasse, zoiets zie ik graag terugkomen en wel in het voor en najaar een dag. Misschien weer goed dat wij een raceagenda met wie zich voor welke circuitdag heeft/wil inschrijven op het forum komt.

Heel veel succes met 2009 !! :friends:
#160513
Mij kan je ook altijd voor hulp vragen, samen met Erik zijn we zeker bereid om een handje te helpen, we organiseren zeker een rit, rond de 21 juni, is nog in de maak maar komt er zeker, deze vind plaats in Noord-Rijnland-Westfalen echt een hele mooie snelle route zonder flistpalen. Maar wel s'morgens vroeg !

En verder vraag ons, en als het in ons vermogen ligt doen we het.


Gr Herman en Erik
#160671
[quote="herman"]
Mij kan je ook altijd voor hulp vragen, samen met Erik zijn we zeker bereid om een handje te helpen, we organiseren zeker een rit, rond de 21 juni, is nog in de maak maar komt er zeker, deze vind plaats in Noord-Rijnland-Westfalen echt een hele mooie snelle route zonder flistpalen. Maar wel s'morgens vroeg !

En verder vraag ons, en als het in ons vermogen ligt doen we het.


Gr Herman en Erik

[/quote]

denk dat rene hier wel notie van neemt...  Ikzelf zit in 2009 niet meer in de evenementencie.

Mbt je rit:  19 juni 2009  is RUBBERBUTT    dus 21/6 is wellicht geen optimale datum........ ;)
#160672
[quote="robz"]
zit in 2009 niet meer in de evenementencie.
[/quote]

Silkeee...Silkeeee?  ;D Er komt een plekje vrij  :crazy:
#160679
[quote="Silke"]
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="robz"]
zit in 2009 niet meer in de evenementencie.
[/quote]

Silkeee...Silkeeee?  ;D Er komt een plekje vrij  :crazy:
[/quote]

oh ja ??? Waaaaaaaaaaaaaar ???  ;D ;D ;D ;D
[/quote]


[img width=829 height=600]http://www.schoolbieb.nl/uploadedImages/10158.jpg[/img]  :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Word ook betalend lid van de ARA!