ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door robz
#153367
Nu wil ik niemand hier beledigen met een uitnodiging van de chopper club maar omdat we in het verleden wel mooie mosselritten gehad hebben en omdat ik natuurlijk in de meest brede zin des woords  :angel:  een grote fan ben van de mossel is het wellicht iets om met een groepje te rijden?

Ik heb de Penthouse al gebeld of ze deelname willen sponsoren echter ze haken af omdat hun mosselfoto's niet gepubliceerd mogen worden in het clubblad.... :gaga:

Redactie klopt dit?????    8)





Op 18 oktober 2008 organiseerd de Chopper Motorclub Zeeland 'Luctor et Emergo' een benefietrit ten behoeve van de Stichting vrienden van de Mossel voor het behoud van de Zeeuwse Mossel.
Het startpunt is in Partycentrum “De Zaete”, Korringaweg 3, 4401 NT Yerseke.

Het partycentrum is om 09.30 uur, de rit start om 11.00 uur.

Van te voren inschrijven is wenselijk maar niet verplicht, inschrijfkosten bedragen € 5,00 p.p. Hiervoor krijg je als herinnering een patch.
De inschrijving sluit op 08 oktober 2008.
Ter plekke inschrijven kan ook maar dan kost de inschrijving € 7,50 p.p. inclusief patch (zolang de voorraad strekt).

Voor meer info over de rit en het inschrijven kijk je op de site: http://www.luctoretemergo.tk

Ook zin om de Vrienden van de Mossel te steunen? Rij dan mee!


Groetjes,
Jack
P.s.: Men is de mossel als cultuur erfgoed en als lekkernij aan het afbreken met een 'groene leugen'. Steun dit initiatief, geniet van de rit en rijd mee
!
Avatar
Door Sjaakie
#153377
[quote="rsv mille evo"]
Behoud van de mossel??  :crazy: :crazy: lekkere mosseltjes moet je gewoon eten toch?  :crazy: :crazy:
[/quote]

Een goede mossel moet je zuigen.  :kwijl: :kwijl:
Avatar
Door G Factory
#153383
[quote="Sjaakie"]
[quote="rsv mille evo"]
Behoud van de mossel??  :crazy: :crazy: lekkere mosseltjes moet je gewoon eten toch?  :crazy: :crazy:
[/quote]

Een goede mossel moet je zuigen.  :kwijl: :kwijl:
[/quote]

Da's alleen bij een ouwe mossel :gaga:
Avatar
Door Sjaakie
#153400
[quote="G Factory"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="rsv mille evo"]
Behoud van de mossel??  :crazy: :crazy: lekkere mosseltjes moet je gewoon eten toch?  :crazy: :crazy:
[/quote]

Een goede mossel moet je zuigen.  :kwijl: :kwijl:
[/quote]

Da's alleen bij een ouwe mossel :gaga:


[/quote]

Die ouwe mossel moet je wel hier op leggenAfbeelding gevuld met zout water, gaat die vanzelf open.
Avatar
Door Tomba la bomba
#156145
[quote="robz"]

Ik heb de Penthouse al gebeld of ze deelname willen sponsoren echter ze haken af omdat hun mosselfoto's niet gepubliceerd mogen worden in het clubblad.... :gaga:

Redactie klopt dit?????     8)

[/quote]

Foto's van of de mosselen zelf moeten ter goedkeuring altijd eerst aan de eindredactie voorgelegd worden. Daarna wordt besloten of publicatie verantwoord is ;) De goedkeuring kan per digitalepost of ten huize van de hoofdredactie :)

Is er nog iemand geweest trouwens?

Tombaaa
Avatar
Door robz
#156146
[quote="Tomba la bomba"]
[quote="robz"]

Ik heb de Penthouse al gebeld of ze deelname willen sponsoren echter ze haken af omdat hun mosselfoto's niet gepubliceerd mogen worden in het clubblad.... :gaga:

Redactie klopt dit?????     8)

[/quote]

Foto's van of de mosselen zelf moeten ter goedkeuring altijd eerst aan de eindredactie voorgelegd worden. Daarna wordt besloten of publicatie verantwoord is ;) De goedkeuring kan per digitalepost of ten huize van de hoofdredactie :)

Is er nog iemand geweest trouwens?

Tombaaa
[/quote]

Hey Tombaa de foto's zijn reeds goedgekeurd door de redactie. Raar dat ze jou als hoofd daar niets over gevraagd hebben....  :angel:

Voor meer info verwijs ik je naar g-j r te n  ;D
Avatar
Door Tomba la bomba
#156148
[quote="robz"]

Hey Tombaa de foto's zijn reeds goedgekeurd door de redactie. Raar dat ze jou als hoofd daar niets over gevraagd hebben....  :angel:

Voor meer info verwijs ik je naar g-j r te n  ;D

[/quote]

Hmmm, iemand heeft ze achterovergedrukt dus. SCHANDE!!!!

Ben benieuwd...

Tombaaa
Door Renébagpipe
#156154
[quote="Tomba la bomba"]
[quote="robz"]

Hey Tombaa de foto's zijn reeds goedgekeurd door de redactie. Raar dat ze jou als hoofd daar niets over gevraagd hebben....  :angel:

Voor meer info verwijs ik je naar g-j r te n  ;D

[/quote]

Hmmm, iemand heeft ze achterovergedrukt dus. SCHANDE!!!!

Ben benieuwd...

Tombaaa
[/quote]

Natuurlijk zijn die dingen om achterover te drukken............. via de mond............... of mis ik nu ergens een clou............


denk zelf van wel ?

Word ook betalend lid van de ARA!