ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#165676
[quote="Pegaso-Driver"]
Tja als ik pech heb moet ik me ook afmelden :-\
maar goed ik probeer het wel :)

Ab
[/quote]

hey Ab!  moest nog effe aan je denken vanavond. het is bere glad daarbuiten!  met de motor naar emmeloord is dan wellicht een minder idee...... :gaga:

ik weet dat dit tegen je principes ingaat, maar er is wellicht wel iemand die met de auto uit het noorden komt?
#165769
jelmer is de hal een beetje warm
ben bezig met een sproeier voor het karten zodat iedereen achter mij over een laag ijs moet rijden. heb al een kilo spijkers in een paar banden geslagen zodat ik spijks heb
#165798
[quote="jandetimmerman"]
[quote="rs125 power"]
hey jelmer, hebben ze daar ook overalls?
[/quote] Je hoeft niet te sleutelen  :no: :no: :no: de karts zijn vrij recent  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]ok gelukkig dacht al dat qms ze zouden leveren mmm dan komt het toch goed hahaha
#165860
[quote="rs125 power"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="rs125 power"]
hey jelmer, hebben ze daar ook overalls?
[/quote] Je hoeft niet te sleutelen  :no: :no: :no: de karts zijn vrij recent  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]

oke race overal dan :tease: ;D :bye:
[/quote]

Voor zover ik weet wel ja :friends:
#165869
[quote="Renébagpipe"]

Het is mij te mistig daar in de polder.............. geloof dat ik oversla...........
[/quote]

Vandaag nog in die omgeving geweest, namelijk Lelystad (naja, ligt iets verder) :yes:
Bij NK Marathon Schaatsen gekeken  :yes: Vriendin van me deed mee en is 6de geworden  :ok: Voor Greta Smit en nog wat grote namen  :crazy:
En idd, het was er mistig, maar de wegen waren begaanbaar hoor jan  :rotfl2:

Ohja, even wat anders.

Ulrich is helaas ziek  :sorry: Beterschap voor hem :ok: De reservelijst was op  :yes: maar net een maat van me gebeld die vorig jaar ook mee was en die had morgenavond niks te doen dus hij gaat mee  :yahoo:
Door Renébagpipe
#165870
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Renébagpipe"]

Het is mij te mistig daar in de polder.............. geloof dat ik oversla...........
[/quote]Hebben ze express gedaan om ons te zieken  :bad: :bad: :bad:  :rtfm: :rtfm: :rtfm:
[/quote]


Het ijs is ook gaan kruien............. ze hebben afgelopen middag te hard gescheuveld................


moet toch proberen wat tegenstanders thuis te laten
#165885
[quote="Renébagpipe"]

moet toch proberen wat tegenstanders thuis te laten

[/quote]

we kunnen beter proberen om als oudere jongere 90+ kilo  samen te werken om een soort rijdende chicane te vormen waarin we die snelle mannetjes van 70kg pletten..... >:D

verder ben ik vrij vredelievend hoor....... :angel:
Door Renébagpipe
#165888
[quote="robz"]
[quote="Renébagpipe"]

moet toch proberen wat tegenstanders thuis te laten

[/quote]

we kunnen beter proberen om als oudere jongere 90+ kilo  samen te werken om een soort rijdende chicane te vormen waarin we die snelle mannetjes van 70kg pletten..... >:D

verder ben ik vrij vredelievend hoor....... :angel:
[/quote]

Val ik dus tussen wal en schip.................. met m'n 84 kg.

Beter nog............. ik win dus, want heb nergens last van en kan gewoon rijden  :yahoo:

oh nee..... ik ging niet meer  :angel:
#165920
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Renébagpipe"]

Het is mij te mistig daar in de polder.............. geloof dat ik oversla...........
[/quote]

Vandaag nog in die omgeving geweest, namelijk Lelystad (naja, ligt iets verder) :yes:
Bij NK Marathon Schaatsen gekeken  :yes: Vriendin van me deed mee en is 6de geworden  :ok: Voor Greta Smit en nog wat grote namen  :crazy:
En idd, het was er mistig, maar de wegen waren begaanbaar hoor jan  :rotfl2:

Ohja, even wat anders.

Ulrich is helaas ziek  :sorry: Beterschap voor hem :ok: De reservelijst was op  :yes: maar net een maat van me gebeld die vorig jaar ook mee was en die had morgenavond niks te doen dus hij gaat mee  :yahoo:
[/quote]En langzaam vallen alle kandidaten voor de titel af en zullen we zien dat die marconist  :help: nog gaat winnen ook ;D .Ik denk dat ik maar ff een uurtje eerder heen ga om de baan te verkennen  >:D

Vincent
#165930
[quote="cwalker"]
ulrich valt af... maar ik kom jullie wel nog in de weg rijden hoor...  >:D
[/quote]Hee Olivier goedzo dat wordt dan een extra moeilijkheids factor black bee en olivier ontwijken en daarna die wilde wanabee RS rijdster nog achter me houden  :rotfl2: .
Mijn maatje Rob kan ik toch niet achter me houden want die is bijna 25 kilo lichter dan mij.

Vincent
#165933
[quote="Vincent"]
[quote="cwalker"]
ulrich valt af... maar ik kom jullie wel nog in de weg rijden hoor...  >:D
[/quote]Hee Olivier goedzo dat wordt dan een extra moeilijkheids factor black bee en olivier ontwijken en daarna die wilde wanabee RS rijdster nog achter me houden  :rotfl2: .
Mijn maatje Rob kan ik toch niet achter me houden want die is bijna 25 kilo lichter dan mij.

Vincent
[/quote]


volgens mij is zowat het halve westelijk halfrond 25 kg lichter dan jij, bollie...  ;D ;D ;D
#165937
[quote="cwalker"]
[quote="Vincent"]
[quote="cwalker"]
ulrich valt af... maar ik kom jullie wel nog in de weg rijden hoor...  >:D
[/quote]Hee Olivier goedzo dat wordt dan een extra moeilijkheids factor black bee en olivier ontwijken en daarna die wilde wanabee RS rijdster nog achter me houden  :rotfl2: .
Mijn maatje Rob kan ik toch niet achter me houden want die is bijna 25 kilo lichter dan mij.

Vincent
[/quote]


volgens mij is zowat het halve westelijk halfrond 25 kg lichter dan jij, bollie...  ;D ;D ;D
[/quote]Die extra kilootjes kunnen er wel weer af maar die glimlach op mijn gezicht wanneer ik voor jou blijf rijden dat wordt wat moeilijker.

Vincent
#165942
EINDELIJK, weer wat groot praat van iedereen  :crazy: :ok:  :rotfl2:
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27

Word ook betalend lid van de ARA!