ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#165093
[quote="ApriliaMan"]
Ik had mij ook opgegeven maar had inmiddels voor 9 januari een andere hele leuke uitnodiging op zak.

In overleg met Jelmer gaat Marcel Put (die al op de reservelijst stond) met jullie de strijdt aan  :ok: 
[/quote]dus met andere woorden zit je nu tevertellen dat wij niet gezellig zijn :gaga: :gaga: :gaga: :gaga: :gaga: :gaga:
#165180
[quote="black bee"]
yep , de helm en handschoenen liggen al klaar .

ben nu nog ff aan het werken aan mijn speech voor na de winst  :tease: :tease: :tease:

ben nog niet verder dan ; gaarne iets meer tegenstand volgend jaar  :tease: :tease: ;D
[/quote]

Het lijkt mij dat er meer kans is om een speech te houden als een van de laatste  :ok: :ok: :ok: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
#165220
[quote="Sjaakie"]
[quote="black bee"]
yep , de helm en handschoenen liggen al klaar .

ben nu nog ff aan het werken aan mijn speech voor na de winst  :tease: :tease: :tease:

ben nog niet verder dan ; gaarne iets meer tegenstand volgend jaar  :tease: :tease: ;D
[/quote]

Het lijkt mij dat er meer kans is om een speech te houden als een van de laatste  :ok: :ok: :ok: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
[/quote]

Achja, de poedel/troostprijs is ook weer aanwezig hoor  :crazy:
#165337
Het definitieve "etersaantal" is nu ook doorgegeven  :yes: Gezellig met z'n 38 aan tafel  :ok: :friends:

Nog paar daagjes mensen  :yahoo:
#165343
en jelmer heb je ook nog aan een ijsbaankarten gedacht. is misschien ook wel leuk. kijken wie het snelst een ronde met een kart over het ijs kan rijden.
bij deze tempraturen is het wel mogelijk op een ijsbaan te maken.

lennart
#165349
[quote="pegasolennart"]
en jelmer heb je ook nog aan een ijsbaankarten gedacht. is misschien ook wel leuk. kijken wie het snelst een ronde met een kart over het ijs kan rijden.
bij deze tempraturen is het wel mogelijk op een ijsbaan te maken.

lennart
[/quote]

Viel net boven het budget, dus werd hem niet  ;D :rotfl2:
#165492
Net een afmeldig voor het karten van "Ferba" gekregen :secret:, maar hij eet wel mee. :yes:
Mijn reserve mensen waren eigenlijk al "op", maar gelukkig wou Anne ("motorbeer") de plek overnemen  :ok: :friends:

Mensen, alles is nu wel definitief doorgegeven!!! Dus het is niet de bedoeling dat men zich nu meer afmeld  :no:
Tenzij deze zelf een vervanger heeft kunnen regelen  :yes:
#165497
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="black bee"]
yep , de helm en handschoenen liggen al klaar .

ben nu nog ff aan het werken aan mijn speech voor na de winst  :tease: :tease: :tease:

ben nog niet verder dan ; gaarne iets meer tegenstand volgend jaar  :tease: :tease: ;D
[/quote]

Het lijkt mij dat er meer kans is om een speech te houden als een van de laatste  :ok: :ok: :ok: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
[/quote]

Achja, de poedel/troostprijs is ook weer aanwezig hoor  :crazy:
[/quote]Ingrid doet dit jaar niet mee hoor dus jullie maken weer kans  ;D

Vincent
#165508
[quote="2 Fast 2 See"]
Net een afmeldig voor het karten van "Ferba" gekregen :secret:, maar hij eet wel mee. :yes:
Mijn reserve mensen waren eigenlijk al "op", maar gelukkig wou Anne ("motorbeer") de plek overnemen  :ok: :friends:

Mensen, alles is nu wel definitief doorgegeven!!! Dus het is niet de bedoeling dat men zich nu meer afmeld  :no:
Tenzij deze zelf een vervanger heeft kunnen regelen  :yes:

[/quote]

Ja, helaas! :sorry: Ik heb de afgelopen maand thuis gezeten met rugklachten, maar ik ging er vanuit dat ik genoeg herstelt zou zijn om mee te doen, want ik vind karten te leuk om te laten lopen. :yes: en aangezien ik mezelf goed ken ga ik er vol tegenaan als het groene licht valt en dat zal m'n rug niet zo fijn vinden denk ik. :no:
Gelukkig heeft Jelmer een vervanger voor me gevonden. :ok:

Met andere woorden...jullie kans op een 1e plek is dus een heel stuk groter geworden. >:D  ^-^ ;D
#165535
Graag iedereen even een PEN meenemen naar de nieuwjaarsborrel & clubkarten  ;D :friends:
#165623
Het is de laatste tijd wel verdacht rustig hier  ::)
Waar blijft alle spanning en dergelijke  ;D  ???
#165625
Ohja, Natuurlijk mogen er ook mensen voor de gezelligheid even langskomen voor de nieuwjaarsborrel :ok: :friends:

Enne... niet vergeten... de mensen die karten mogen geen alcohol voor of tussen de kartmanches door  :secret:
Sorry mensen  :sorry: maar als we er ons gewoon aan houden, krijgen we ook geen problemen ;) :friends:
Laatst gewijzigd door rolf op 7 jan 2009, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
#165626
[quote="2 Fast 2 See"]
Ohja, Natuurlijk mogen er ook mensen voor de gezelligheid even langskomen voor de nieuwjaarsborrel :ok: :friends:

Enne... niet vergeten... de mensen die karten mogen geen alcohol voor of tussen de kartmanches door  :secret:
Sorry mensen  :sorry: maar als we er ons gewoon aan houden, krijgen we ook geen problemen ;) :friends:


[/quote]doen de dames dan een blaastest??? :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
#165654
[quote="Pegaso-Driver"]
Tja als ik pech heb moet ik me ook afmelden :-\
maar goed ik probeer het wel :)

Ab
[/quote]

??? ???
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27

Word ook betalend lid van de ARA!