ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#163060
Beste clubleden & forumleden,

De kartplaatsen zijn misschien dan wel allen al bezet :yes:,
maar het is natuurlijk wel mogelijk om nog gezellig mee te eten van
het buffet  :friends: en om gezellig de avond als nieuwjaarsborrel te "bezoeken"  :friends:,
want daar draaid het om natuurlijk!  :ok:
Zo kun je gezellig bijpraten met de anderen bekende club- & forumleden of is het juist een
moment om binnen de club te rollen of onbekendere club- & forumleden te leren kennen  :friends:

Dit graag dan wel zo spoedig mogelijk doorgeven aan mij (en na bevestiging van mij het
bedrag van €16,50 overmaken naar de ARA rekening)  :friends:

In totaal hebben we nu 40 personen die karten, waarvan er 33 mee eten van het buffet,
en daarnaast nog 5 "losse" eters, dus in totaal 38 personen die van het buffet gaan smikkelen :yahoo:

Zelf kijk ik al erg uit naar deze gezellige nieuwjaarsborrelavond met het clubkarten  :yahoo:
Ik hoop jullie ook  :ok: :friends:

Vriendelijke Groeten,

Jelmer (2 Fast 2 See) :friends:
Laatst gewijzigd door rolf op 16 dec 2008, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
#163716
[quote="black bee"]
leuke foto's zie dat er plek genoeg is om met twee man naast elkaar te rijden , dat gaat me toch een zooitje worden  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]

Ik vind het een uitdaging om te zien of we ook met ze 3-en naast elkaar passen daar  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
#164005
[quote="jandetimmerman"]
Tis sowieso de vraag of de meeste het complex weten te vinden want vanuit t zuiden gezien houd de beschaving over de Ketel-brug op  :crazy: :crazy: :crazy:  :yes: :yes: :yes:
[/quote]

Zo, wat fijn om te vernemen dat die ene domme Hollander denkt dat de beschaving over de Ketel-brug daar al  ophoudt  :gaga: 
#164006
[quote="ApriliaMan"]
[quote="jandetimmerman"]
Tis sowieso de vraag of de meeste het complex weten te vinden want vanuit t zuiden gezien houd de beschaving over de Ketel-brug op  :crazy: :crazy: :crazy:  :yes: :yes: :yes:
[/quote]

Zo, wat fijn om te vernemen dat die ene domme Hollander denkt dat de beschaving over de Ketel-brug daar al  ophoudt  :gaga: 




[/quote]Goe he'  :crazy: :crazy: :crazy:
#164007
[quote="jandetimmerman"]
[quote="ApriliaMan"]
[quote="jandetimmerman"]
Tis sowieso de vraag of de meeste het complex weten te vinden want vanuit t zuiden gezien houd de beschaving over de Ketel-brug op  :crazy: :crazy: :crazy:  :yes: :yes: :yes:
[/quote]

Zo, wat fijn om te vernemen dat die ene domme Hollander denkt dat de beschaving over de Ketel-brug daar al  ophoudt  :gaga: 

NADRUKKELIJK ADVIES: die kant niet opkomen je vindt het nooit !



[/quote]Goe he'  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]
#164009
[quote="ApriliaMan"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="ApriliaMan"]
[quote="jandetimmerman"]
Tis sowieso de vraag of de meeste het complex weten te vinden want vanuit t zuiden gezien houd de beschaving over de Ketel-brug op  :crazy: :crazy: :crazy:  :yes: :yes: :yes:
[/quote]

Zo, wat fijn om te vernemen dat die ene domme Hollander denkt dat de beschaving over de Ketel-brug daar al  ophoudt  :gaga: 

NADRUKKELIJK ADVIES: die kant niet opkomen je vindt het nooit !
Wij wel  ;D ;D ;D kan nooit moeilijk zijn  :no: :no: :no: wij gaan gewoon op de lucht af  :crazy: :crazy: :crazy:


[/quote]Goe he'  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]
[/quote]
#164010
[quote="ApriliaMan"]
[quote="jandetimmerman"]
Tis sowieso de vraag of de meeste het complex weten te vinden want vanuit t zuiden gezien houd de beschaving over de Ketel-brug op  :crazy: :crazy: :crazy:  :yes: :yes: :yes:
[/quote]

Zo, wat fijn om te vernemen dat die ene domme Hollander denkt dat de beschaving over de Ketel-brug daar al  ophoudt  :gaga: 

[/quote]

Tis er niet eentje, maar meerdere :yahoo: :yahoo:
#164011
[quote="Sjaakie"]
[quote="ApriliaMan"]
[quote="jandetimmerman"]
Tis sowieso de vraag of de meeste het complex weten te vinden want vanuit t zuiden gezien houd de beschaving over de Ketel-brug op  :crazy: :crazy: :crazy:  :yes: :yes: :yes:
[/quote]

Zo, wat fijn om te vernemen dat die ene domme Hollander denkt dat de beschaving over de Ketel-brug daar al  ophoudt  :gaga: 

[/quote]

Tis er niet eentje, maar meerdere :yahoo: :yahoo:
[/quote] :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
#164562
[quote="jandetimmerman"]
Vond het hier ook al zo stil  :yes: :yes: :yes: wat olie opt vuur gegooid en wel geteld een reactie van een ouwe noorderling gehad  :bad: :bad: :bad:  ;D ;D ;D
[/quote]

Tja denk dat de kop  "= vol"  al een tijdje zorgt voor minder animo  ;)  of iedereen is nog lam....

Ik weet nog niet precies hoe laat , in iedere geval na het eten,  maar ik rij vanaf Haarlem over A9, amsterdam, A1 muiden, A6 richting emmeloord dus als iemand mee wil rijden be my guest..... :)
#164605
[quote="rs125 power"]
hey stefan weet je al hoelaat je wil vertrekken de 9de.
hoe wil je gaan rijden? ik woon in opmeer, ik weet niet of dat op de route legt. mzzl leon


[/quote]

leon , daar we om 18.00 aan tafel moeten zitten , en het ff 100 kilometer is zat ik te denken aan
een vertrek om 16.30 , moet ook tim ff oppikken dus kom ook wel ff door opmeer . doe me
ff een pb met adres en tel nr . de rest van de route laat ik aan de miep miep over  :help:
Door rs125 power
#164608
[quote="black bee"]
[quote="rs125 power"]
hey stefan weet je al hoelaat je wil vertrekken de 9de.
hoe wil je gaan rijden? ik woon in opmeer, ik weet niet of dat op de route legt. mzzl leon


[/quote]

leon , daar we om 18.00 aan tafel moeten zitten , en het ff 100 kilometer is zat ik te denken aan
een vertrek om 16.30 , moet ook tim ff oppikken dus kom ook wel ff door opmeer . doe me
ff een pb met adres en tel nr . de rest van de route laat ik aan de miep miep over  :help:
[/quote]

oke is goed :ok: adres en tel nr komen eraan.
#164927
[quote="black bee"]
zo dat oud en nieuw geneuzel is ook weer geweest , op naar belangrijke dingen

zoals volgende week vrijdag ff die beker winnen en natuurlijk 8 jan de verjaardag van melanie

zo dat was weer alle vriendelijkheid voor 2009    >:D
[/quote]Thuis eten we wel skitaart  :yes: :yes: :yes: in Emmeloord is dat verboden  :crazy: :crazy: :crazy: dussssssss als je taart wil moet je naar............................  :yes: :yes: :yes:
#165072
Nog en weekje mensen  :yahoo:

Hebben we er een beetje zin in?  :friends:
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27

Word ook betalend lid van de ARA!