ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#159137
IKheb ook maar besloten om met het koekblik te gaan  :sorry:
Vond iemand anders wel handig, wnat dan kon ik gelijk een bustent ofzoiets meenemen
van ene meneer maurice  :crazy: :gaga:
#159147
[quote="Pegaso-Driver"]
Ik kom ook alleen het zal wel op m'n schaatsen worden als ik zo naar buiten kijk  :rotfl2:

Ab
[/quote]

Moet je wel ff een waterkaart vragen voor op je gps  :rotfl2:

Was laatst bij een kennis, en die had fietsroutes op zo'n gegevens kaartje die je in de garmin kunt doen  :yes:
best handig  :ok: ....







.... als je van fietsen houdt  :crazy: :rotfl2:
#159200
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Pegaso-Driver"]
Ik kom ook alleen het zal wel op m'n schaatsen worden als ik zo naar buiten kijk  :rotfl2:

Ab
[/quote]

Moet je wel ff een waterkaart vragen voor op je gps  :rotfl2:

Was laatst bij een kennis, en die had fietsroutes op zo'n gegevens kaartje die je in de garmin kunt doen  :yes:
best handig  :ok: ....







.... als je van fietsen houdt  :crazy: :rotfl2:
[/quote]

Het kan nog veel erger; er gaan topografische kaarten en wandelroutes in die van mij.

Maar ik ga er nog steeds zijn of de lease bak moet kuren gaan krijgen.

Anne
#159207
[quote="motorbeer"]

Het kan nog veel erger; er gaan topografische kaarten en wandelroutes in die van mij.

Maar ik ga er nog steeds zijn of de lease bak moet kuren gaan krijgen.

Anne
[/quote]

Ook ik ben blij Anne dat er ook bij mij diverse Topo kaarten geladen zijn :yes: mocht het nu zo hard sneeuwen dan kan ik altijd nog binnen door "wandelen"  :rotfl2:

Ab
#159215
[quote="Pegaso-Driver"]
[quote="motorbeer"]

Het kan nog veel erger; er gaan topografische kaarten en wandelroutes in die van mij.

Maar ik ga er nog steeds zijn of de lease bak moet kuren gaan krijgen.

Anne
[/quote]

Ook ik ben blij Anne dat er ook bij mij diverse Topo kaarten geladen zijn :yes: mocht het nu zo hard sneeuwen dan kan ik altijd nog binnen door "wandelen"  :rotfl2:

Ab
[/quote]

Dan gaan de noppenbanden op de MTB, de GPS op het stuur en doortrappen dan maar.  :kwijl: :kwijl:

Anne
Laatst gewijzigd door motorbeer op 22 nov 2008, 08:07, 1 keer totaal gewijzigd.
#159221
Mensen tot strax  :ok:


ennnee.. ik heb me eigen lunchpakketje al opgesmeerd, yammie  :crazy: :man_in_love:
#159277
Zo, kben net thuis  :friends:

Het was een geslaagde GPS / Waypoint middag  :yahoo:
Der was een opkomst van zo'n 25 man  :ok: :friends:

En we hebben weer heel wat opgestoken  ;D  :yes:

Was zeer geslaagde middag mensen  :ok: En zeker voor herhaling vatbaar,
opfrissings cursus later ofzo  :crazy:

Greetzz

Jelmer (2 Fast 2 See)

@ Silke, bustent ligt bij mij thuis  ;)
Laatst gewijzigd door rolf op 22 nov 2008, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
#159315
Hey clubgenoten,

was een zeer geslaagde middag en de rit door de sneeuw-en hagelbuien zeker waard.
Mijn vader en ik hebben er veel van op gestoken. :yes:
De keus voor welk merk nieuw navigatiesysteem is tijdens deze middag wel duidelijk geworden. ;) ;D
Mijn vader zat nog te twijfelen om een TomTom Rider aan te schaffen, maar is na vanmiddag om.
Ik vond ook dat onze cursusleider André het duidelijk en met veel enthousiasme uitlegde.

Al met al een leerzame en vooral gezellige middag. :friends: :yes:
En zeker voor herhaling vatbaar. :yes:

Jelmer, bedankt voor het organiseren. :ok:

p.s. aangezien ik pas sinds kort lid ben van de club en ik nog niet met iedereen die aanwezig was kennis heb kunnen maken, ik was die gozer met de groene sweater. :friends:

:bye:
Laatst gewijzigd door FerBa op 22 nov 2008, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
#159317
Ook weer thuis, dan wel niet met de motor met een dikke S8 met  prive chauffeur Marc, Marc bedankt voor de snelle terug reis. Ik had 16.00 afspraak en was 3 min over vier thuis super.

Was een lange zit maar zeker de moeite, veel geleerd en jullie hebben me ervan overtuigt, dat ik van Tom Tom over moet gaan op Zumo, (kan niet zo goed tegen kritiek) Maar! niet onbelangrijk we hebben wel veel gelachen, was erg gezellig. dat geeft maar weer eens aan, wat voor leuke club we hebben.

Ik wil ook even Ab in de picture zetten, Ab was wel als enigste met de motor, petje af Ab. :ok:

Jelmer bedankt voor het initiatief.

Groetjes Herman

p.s. mijn strada staat op marktplaats incl. Tom Tom   :kwijl:




   
Laatst gewijzigd door herman op 22 nov 2008, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
#159358
Limburg is ook weer thuis(gisteren al) fijne dag gehad ,een hoop geleerd ,vooral over herberekenen :no: :no: :no: :no: :no:.
Op de heenreis flink in de sneeuw gereden , soms nog maar 70 kmh,terug ging vlekkeloos.
Klokslag 19.00 uur reed het busje DE camping weer op
Maurice bedankt voor de lift,Jelmer toppie organisatie,en Andre goed gedaan jochie
Volgende keer weer maar dan in Vessem

Groetsels  Jos
#159381
[quote="herman"]
Ook weer thuis, dan wel niet met de motor met een dikke S8 met  prive chauffeur Marc, Marc bedankt voor de snelle terug reis. Ik had 16.00 afspraak en was 3 min over vier thuis super.

Was een lange zit maar zeker de moeite, veel geleerd en jullie hebben me ervan overtuigt, dat ik van Tom Tom over moet gaan op Zumo, (kan niet zo goed tegen kritiek) Maar! niet onbelangrijk we hebben wel veel gelachen, was erg gezellig. dat geeft maar weer eens aan, wat voor leuke club we hebben.

Ik wil ook even Ab in de picture zetten, Ab was wel als enigste met de motor, petje af Ab. :ok:

Jelmer bedankt voor het initiatief.

Groetjes Herman

p.s. mijn strada staat op marktplaats incl. Tom Tom   :kwijl:




   
[/quote]



Je nam het allemaal sympatiek op kerel, met je tomtom  ;D :crazy:
Het ideale voorbeeld  ;) ;D

Het is idd iets wat voor herhaling vatbaar is  :yes:

En idd, heenreis soms 80 op de snelweg i.v.m. slechte weer, maar terugweg kon je zo doorrijden  :friends:
Toppie van Ab dat ie op de motor was  :ok: Maargoed, de Pegaso leent zich ook wat beter voor het weer
dan de RSV  :yes: Ookal had ik het nog wel in de planning om op de motor te gaan...maar toch maar besloten
om met de auto te gaan, zodat ik gelijk wat spullen voor Silke mee kon nemen  :friends:

[quote="Silke"]
Ga misschien de volgende keer ook mee maar dan moet ik eerst zo'n ding hebben  ;D Enne Jelmer...je ziet me wel verschijnen met iets leuks voor jou  ;)
[/quote]

Oelalaaa  :man_in_love: iets leuks voor mij  :man_in_love:
#159392
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Silke"]
Ga misschien de volgende keer ook mee maar dan moet ik eerst zo'n ding hebben  ;D Enne Jelmer...je ziet me wel verschijnen met iets leuks voor jou  ;)
[/quote]

Oelalaaa  :man_in_love: iets leuks voor mij  :man_in_love:
[/quote]

Jazeker  :yes:  ;D :bye:
#159441
Ook ik ben weer thuis ;D maar dat was gisteren om 17:00 uur, vanaf Assen sneeuw ::) ik leek wel een sneeuwpop toen ik thuis kwam ;D

Maar goed .... het was een echte motorclub bijeenkomst :rtfm: tjonge tjonge onderweg ook ik kreeg gewoon last van mijn arm van steeds het zwaaien naar collega motorrijders :no:

Heb me prima vermaakt, en zal ook best zin hebben in de cursus MapSource en kan mijn lappie wel mee nemen :ok: Het was weer een gezellige boel :friends: en voor Herman hij heeft het prima gered met alle DomDom kritiek die hij te verwerken kreeg, petje af Herman :ok: Toch ook een leuke opkomst van Zuid tot Noord Nederland waren de mensen vertegenwoordigd :ok:

Op naar de volgende ARA meeting !! Dit zal wel weer een zijn met een hoog motor gehalte ::)

Groet Ab


Ps Ferba ..... ik was die "gek" op zijn motor :rotfl2:

Pss Silke ...... Deze "lezing" was anders meer bedoeld om een goede keuze te kunnen maken voor het aanschaffen van een GPS, denk dat een volgende meeting meer wordt van wat kan ik met MapSource (het kaart programma)  nu werden er alleen een aantal tips gegeven voor het gebruik van MapSource wel handig hoor :yes:

Psss ..... Ook wil ik mevr. WayPoint nog ff bedanken voor de heerlijk homemade cake :kwijl:

Pssss .... En ehhhh niet op de laatste plaats Jelmer bedankt voor het organiseren :ok: toppie
Laatst gewijzigd door Bikeman op 23 nov 2008, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Word ook betalend lid van de ARA!