ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#155849
[quote="erik"]
Nog 3 gegadigden
Erik
Herman
Marc
Zo nu zit het zaaltje vol
[/quote]

Zaaltje zit nog lang niet vol hoor  ;D :ok:
#156603
[quote="rolf"]
ik kom nog steedsAfbeelding
[/quote]

Ik hoop toch wel op een andere bike Rolf  ;D
#157118
[quote="Pegaso-Driver"]
Ik probeer ook nog steeds te gaan :yes:
Zijn er nog meer mensen uit het Groninger land die gaan?
Of uit de noordelijke regio?

See You at Notter ;D

Ab
[/quote]

Ikke  ;D Weet alleen niet of dat handig is?  ::)

Even een kleine toevoeging:

[glow=red,2,300]
Er is NIET de mogelijkheid bij het bedrijf om te lunchen  :secret: Dus het is aan te bevelen om voor de presentatie ergens te gaan lunchen of gewoon zelf ouderwets wat ter lunch mee te brengen  :ok: Wel is er natuurlijk overheerlijke koffie  :yahoo:[/glow]
#157344
[quote="gonz"]
Het lijkt me een leuk plan om mee te gaan,maar 22 nov kan ik niet dus dan maar volgend jaar!
En misschien kan ik dan gezellie uit het Friese land met jullie mee rijden of doe je dit stoer op de motor?
Groet Gonz
[/quote]

Haha, ik laat het even van het weer afhangen of ik met de motor of auto ga  :friends:

Zozo, je hebt het alweer over volgend jaar  :rotfl2: Moet ik dat ook alvast gaan regelen dan, haha  :wobblesign:
#157454
[quote="ApriliaMan"]
Misschien ga ik ook nog wel die kant uit. Gonz en 2 Fast 4 You kunnen dan wel mee rijden.
[/quote]

Tja ik ga wel weer alleen hoor ::) die "gekke" friesen willen toch niet door het Groningerland rijden  :angel:

See you at Notter :friends:

Ab
#157526
[glow=red,2,300]Om nogmaals even te noemen, er kan NIET geluncht worden op de locatie van de GPS presentatie :no:  :secret:
Wel mag je je eigen lunchpakket gerust meenemen  :ok: :friends:
[/glow]
#157529
[quote="2 Fast 2 See"]
[glow=red,2,300]Om nogmaals even te noemen, er kan NIET geluncht worden op de locatie van de GPS presentatie :no:  :secret:
Wel mag je je eigen lunchpakket gerust meenemen  :ok: :friends:
[/glow]
[/quote]

Je hoeft niet zo te schreeuwen :help: :help: :help:
#157542
[quote="ApriliaMan"]
Misschien ga ik ook nog wel die kant uit. Gonz en 2 Fast 4 You kunnen dan wel mee rijden.
[/quote]

Het is 2 Fast 2 See  :angel:

Maargoed, ik ga nog wel ff kijken, als het mooi weer is probeer ik toch op de RSV te gaan  :friends:
Alst niet mooi weer is maak ik graag gebruik van je taxiservice gerrit  :crazy:
#158484
beste jelmer ik ga mij afmelden, zaterdagmorgen nog een andere afspraak staan en dan even naar overijssel ga ik niet lukken.

Het lijkt me wederom erg leerzaam alhoewel ik al weer wat jaartje ervaring heb met de GPS/ Carmin 276.

Allemaal veel plezier enneplaatsje geef ik aan iemand anders die nu snel reageert ;)

rolf
#158494
[quote="rolf"]
beste jelmer ik ga mij afmelden, zaterdagmorgen nog een andere afspraak staan en dan even naar overijssel ga ik niet lukken.

Het lijkt me wederom erg leerzaam alhoewel ik al weer wat jaartje ervaring heb met de GPS/ Carmin 276.

Allemaal veel plezier enneplaatsje geef ik aan iemand anders die nu snel reageert ;)

rolf
[/quote]

Is Goed  :friends:
#158567
[quote="Pegasonno"]
Moet helaas afzeggen voor zaterdag. Ik ben met fiets gevallen en rug en borst gekneusd. >:( >:( >:(

Maarja, ergste is natuurlijk wel dat ik m'n beloofde luch nu misloop :yahoo:


gr.onno
[/quote]

Hoezo  ??? Had iemand in je naaste omgeving je beloofd om wat broodjes op te smeren dan?  :angel: :crazy:

Baluh dat je gevallen bent man!  :sorry: Suc6 met het herstel van jezelf en de fiets (motor? of gewone fiets?) :friends:
#158838
Uhm...dit is niet het marktplaats topic hoor  ::)
#159079
Baluh  :sorry:


maarree..er gaan nu niet ineens teveel mensen afhaken hé  :sorry:
#159127
Pfffff... mensen mensen, tis natuurlijk niet de bedoeling dat we ineens met 5 mensen er morgen staan  :sorry:

Word ook betalend lid van de ARA!