ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#147934
[glow=red,2,300]
Waypoint GPS presentatie (Een voor zowel mensen die GEEN GPS hebben als mensen die er WEL al 1 hebben  :friends:)
En voor de gezelligheid natuurlijk  ;D ;D
Datum: zaterdag 22 november 2008 :friends:
Aanvang vanaf: 10.30 uur
Starttijd presentatie: 11.00 uur
Locatie: Waypoint Notter :victory:
            Rijssensestraat 170
            7642 NN Notter (Wierden)
            N 52 19.059' E 6 31.950'
            Tel: 0548 541803
Entree = Gratis  :yahoo:
[/glow]

Tijdens de presentatie zullen de standaard dingen, zoals welke GPS wel op de motor kan en welke niet op de motor kan  :friends:
Waarom een GPS? en hoe werkt het  :friends: Maar ook zal het uitwisselen van routes aan bod komen  :yes: Wat je moet doen
om te zorgen dat jou route klopt met de persoon die hem verstuurd heeft  :friends: aangezien dit nog regelmatig fout gaat bij de club  :crazy: :gaga: :wobblesign:
En nog veel meer  :friends: Dus voor ieder wat wils!!! En natuurlijk de gezelligheid  ;D

De presentatie zal in totaal zo'n 3 uren duren, afhankelijk van de hoeveelheid vragen natuurlijk  :crazy: :angel:

Het kost natuurlijk niks, maar is wel handig om te weten hoeveel mensen er komen :friends:

Belangstellenden:
- Frank ("Heuveltje")
- Anne ("Motorbeer")
- Maurice ("Mille Merckel")
- Jos ("Eiffeljoep")
- Gerrit ("Gerrit")
- Gerard ("G Factory") + Maatje
- Chantal ("juf")
- Rick ("Dikke Miel")
- Jacky ("Jackske")
- Onno ("Pegasonno")
- Jarno ("FastJ")
- Chris ("Big Chris")
- Ron ("futuristie Rosso")
- Jan ("jandetimmerman)
- Wim ("centoMille")
- Frank David ("jeremiah")
- Jelle ("Donderrijder")
- Chris K.
- "Plutomille"
- Jelmer ("2 Fast 2 See")
- Ab ("Pegaso-Driver")
- Ferry ("Ferba") + vader
- Rob ("Wolly") + broer
- Erik
- Herman
- Marc

Sta je NIET op de LIJST? Geen zorgen!!! Heb hem niet supergoed bijgehouden  :secret: Maar is puur ter indicatie hoeveel er ongeveer komen  :friends:
Aanmelding is NIET verplicht  :friends:
Laatst gewijzigd door rolf op 23 nov 2008, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
#149175
[glow=red,2,300]De Datum is gewijzigt naar Zaterdag 22 November (Dit wegens een dubbele boeking en die anderen waren eerder)  :friends:
Laat u allen horen of je erbij bent of niet  :ok: Hoop zo spoedig mogelijk te horen of het smiddags of savonds wordt  :friends:
Hoe de presentatie eruit gaat zien weet ik onderhand, dus zal binnenkort kleine beschrijving geven  :yes:
[/glow]
#149650
[quote="pegasolennart"]
wat zijn de tijden van de presentatie. moet overdag werken dus kan alleen savond. dus als de precentatie savond is houd ik mij aanbevolen. mijn pa wil misschien ook wel mee.

lennart
[/quote]

Of het overdag of savonds is... daar zit ik nog op te wachten, die reactie  :secret: communicatie verloopt af en toe nog beetje stroef  :-X
maar komt goed  :friends:
#150069
natuurlijk ben ik zeer geinteresseerd  :angel:,  tijdstip zal bepalend zijn...

dit weekend genoten van wel 2 garmin voorrijders, het jammere was dat ze het niet altijd met elkaar eens waren..... :rotfl2: :rotfl2:

maar ff sereneus: ik ben geinteresseerd en zal me rustig houden :yes:
#150102
Morgen ga ik weer een poging doen tot telefonisch contact met het meneertje van waypoint  :crazy:

hopen dat de communicatie nu iets minder stroef verloopt  :secret:

Zoals ik het van hem begreep, zal het waarschijnlijk aan het einde van de ochtend of in de middag plaats vinden, omdat het bij
de zaak in notter zit  :friends:
#150137
[glow=red,2,300]Hallo mensen, de starttijd is nu ook bekend, De presentatie begint om 11.00 zijn :ok:,
dus vanaf 10.30 kan iedereen aan komen zetten, dan zou je eventueel ook nog een rondje door de zaak kunnen doen :friends:
Tijdens de presentatie zullen er zowel dingen voorbij komen voor de niet GPS bezitter als de wel GPS bezitter  :friends: :ok:
Er zal dus gekeken worden wat je wel en niet op de motor moet hebben, hoe het werkt etc. Maar wat ook zeker aan
bod gaat komen is het uitwisselen van de routes, aangezien daar nog regelmatig wel eens wat fout gaat bij de club,
dat de één dan toch weer een andere route heeft dan de ander  :rotfl2:  :rotfl2: :rotfl2:  :wobblesign: :wobblesign: :wobblesign:

Verder is iedereen gedurende de gehele presentatie vrij in het stellen van vragen  :friends:
De presentatie zal tot ongeveer max. 3 uurtjes duren, afhankelijk van het aantal vragen dat gesteld wordt :crazy:

Adres:

WayPoint Notter
Rijssensestraat 170
7642 NN Notter (Wierden)
N 52 19.059' E 6 31.950'
Tel: 0548 541803
[/glow]
Laatst gewijzigd door rolf op 25 sep 2008, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Word ook betalend lid van de ARA!