ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door futuristie rosso
#147637
Carnavals weekend 21-22-23-24 febr 2009

Wij hebben in ons land natuurlijk niet het patent op feestvieren. Ook niet waar het om Carnaval gaat. Het is ook leuk om je te verdiepen in gewoonten van andere landen.
Daarom wil ik voor de Aprilianen een Carnavals weekend organiseren in het Westerwald.
Zeker in de lange wintermaanden een leuk evenement en een goede voorbereiding voor het dan komende motorseizoen.
Na lange motortoertochten moet je natuurlijk wel bedreven zijn in het lang aan de bar kunnen hangen.
Vaak verliezen we deze bedrevenheid in de wintermaanden.

Een oplossing daarvoor is carnaval vieren in het Nistertal.
Hotel Zur Quelle bekend van het hemelvaartweekend is de plaats waar het gaat gebeuren.Het carnaval van Nistertal speelt zich af in de grote feestzaal.
Groot voordeel is dan dat je makkelijk naar je bed kunt kruipen.

Gaarne verneem ik jullie reactie omtrent dit voornemen, een minimum aantal van 10 mensen  is echter wel mijn doelstelling om het te organiseren.


Ron Meinema
Door jandetimmerman
#147961
Heey Meinema waar is dat andere carnavals topic gebleven  ??? ??? ??? probeer je op de lijst van meest gestarte topics te komen  ??? ??? ???  :crazy: :crazy: :crazy:
Avatar
Door Sjaakie
#148034
[quote="jandetimmerman"]
Heey Meinema waar is dat andere carnavals topic gebleven  ??? ??? ??? probeer je op de lijst van meest gestarte topics te komen  ??? ??? ???  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]

:gaga: :gaga: :gaga: :gaga: :gaga: :rotfl2:
Avatar
Door futuristie rosso
#148550
het is leuk om wat te organiseren maar wanneer een aantal leden leuker proberen te zijn dan een ander en er een soort cafe van maken dan verwijder je toch gewoon het topic en start je gewoon opnieuw.
Dit topic is bedoeld om te kijken of er animo is voor dit evenement. Er zijn andere delen van het forum waar op naar hartenlust ongein kan worden verkocht
Dus gaarne gewoon even volwassen gedrag en onzin gaarne in het cafe. Dit topic is daar in ieder geval niet voor bedoeld.
Avatar
Door futuristie rosso
#150248
nog niet veel feestgangers,moet toch wel lukken gezien de gezelligheid binnen de club, meld je aan voor dit gezellige weekend.
Avatar
Door Sjaakie
#151101
[quote="futuristie rosso"]
nog niet veel feestgangers,moet toch wel lukken gezien de gezelligheid binnen de club, meld je aan voor dit gezellige weekend.
[/quote]

Als je gezellig doet hieroo dan word het topic gelijk in de prullebak gedonderd.
Avatar
Door emille
#151109
[quote="futuristie rosso"]
het is leuk om wat te organiseren maar wanneer een aantal leden leuker proberen te zijn dan een ander en er een soort cafe van maken dan verwijder je toch gewoon het topic en start je gewoon opnieuw.
Dit topic is bedoeld om te kijken of er animo is voor dit evenement. Er zijn andere delen van het forum waar op naar hartenlust ongein kan worden verkocht
Dus gaarne gewoon even volwassen gedrag en onzin gaarne in het cafe. Dit topic is daar in ieder geval niet voor bedoeld.
[/quote]

Hopelijk is de stemming tijdens dat caranaval wat minder serieus  ;)

Ik hou best van caranaval vieren, maar heb nog wat andere ijzers in het vuur. Mocht dat niet doorgaan, laat ik het weten.

Word ook betalend lid van de ARA!