ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door arius
#146358
Hallo allemaal,

ik ga vrijdagmiddag(eind) naar heerlen, wie gaan er nog meer??, kunnen we gezellig samen rustig :angel: oprijden, ik vertrek vanuit zeewolde(reinier??), dan kan ik via de a 28 nijkerk de snelweg op via amersfoort, utrecht dan de a2 op, of via de polder en dan de a27 naar utrecht, op de a2 stopten we altijd bij de benzine pomp bij de afslag culumborg, laat maar horen,


grtjes en tot vrijdag arius
Avatar
Door robz
#146377
Ik verwacht ca 18.30 uur weg te rijden uit haarlem

= ca 19.15 uur "de lucht" bij den bosch
= ca 20.00 uur Weert
= ca 20.45 uur Heerlen

bij de lucht stop ik sowieso ff voor een bakkie/ tanken
Avatar
Door Big Chris
#146411
Wij vertrekken vrijdagmiddag ergens tussen drie en vier vanuit Utrecht. Of dat een toeristische route wordt of giroënd over de A2 is afhankelijk van de weergoden  :crazy:
Door johansc
#146514
[quote="arius"]
Hallo allemaal,

ik ga vrijdagmiddag(eind) naar heerlen, wie gaan er nog meer??, kunnen we gezellig samen rustig :angel: oprijden, ik vertrek vanuit zeewolde(reinier??), dan kan ik via de a 28 nijkerk de snelweg op via amersfoort, utrecht dan de a2 op, of via de polder en dan de a27 naar utrecht, op de a2 stopten we altijd bij de benzine pomp bij de afslag culumborg, laat maar horen,


grtjes en tot vrijdag arius

[/quote]

Hoi Arius,

Ik wil wel met je meerijden (als vanouds), hoe laat wil je vertrekken?
Wil zelf eigenlijk hier op tijd weg, om een uur of drie?

Groeten Johan
Avatar
Door rolf
#146606
[quote="johansc"]
Ik wil wel met je meerijden (als vanouds), hoe laat wil je vertrekken?

Groeten Johan
[/quote]

inderdaad zoals vanouds, jammer dat koert er niet bij kan zijn ;) :) dat zou het helemaal zijn. Oja zwarte petra erbij dat zou lachen zijn ;D
Door johansc
#146614
[quote="rolf"]
[quote="johansc"]
Ik wil wel met je meerijden (als vanouds), hoe laat wil je vertrekken?

Groeten Johan
[/quote]

inderdaad zoals vanouds, jammer dat koert er niet bij kan zijn ;) :) dat zou het helemaal zijn. Oja zwarte petra erbij dat zou lachen zijn ;D
[/quote]

:-X ik zeg maar even niets.....
Avatar
Door arius
#146721
Hallo allemaal,

Ik wil wel met je meerijden (als vanouds), hoe laat wil je vertrekken?

Groeten Johan


inderdaad zoals vanouds, jammer dat koert er niet bij kan zijn  dat zou het helemaal zijn. Oja zwarte petra erbij dat zou lachen zijn
ik zeg maar even niets.....
,


okee dan hou ik ook mijn mond :angel:, we gaan ver terug in de tijd hoor :ok:,


grtjes arius
Avatar
Door Gerrit
#147115
[quote="rolf"]
ik vertrek pas om ca. 19.00u dus zal ca. 22.00u aankomen.

rolf
[/quote]

Wat? Rij je zo langzaam?
Door johansc
#147141
[quote="Gerrit"]
[quote="rolf"]
ik vertrek pas om ca. 19.00u dus zal ca. 22.00u aankomen.

rolf
[/quote]

Wat? Rij je zo langzaam?
[/quote]

Ook al als vanouds dus.................. :yahoo:
Door Renébagpipe
#147169
Nou............ ik zal zo eens een poging gaan wagen om tussen de druppels door te rijden.

IK lijk wel gek............ ga eerst een stukkie de verkeerde kant op...... zo leuk vind ik nattigheid    :yahoo:





niet echt./...... ::)
Avatar
Door black bee
#147172
[quote="Renébagpipe"]

Nou............ ik zal zo eens een poging gaan wagen om tussen de druppels door te rijden.

IK lijk wel gek...(  :secret:  :yes: :yes: :yes: :yes:  :secret: )......... ga eerst een stukkie de verkeerde kant op...... zo leuk vind ik nattigheid     :yahoo:





niet echt./...... ::)
[/quote]


veel plezier , hoop dat het regenpak morgen in de tas kan blijven  :ok:
Avatar
Door Sjaakie
#147180
[quote="black bee"]
[quote="Renébagpipe"]

Nou............ ik zal zo eens een poging gaan wagen om tussen de druppels door te rijden.

IK lijk wel gek...(  :secret:  :yes: :yes: :yes: :yes:  :secret: )......... ga eerst een stukkie de verkeerde kant op...... zo leuk vind ik nattigheid     :yahoo:

niet echt./...... ::)
[/quote]


veel plezier , hoop dat het regenpak morgen in de tas kan blijven  :ok:
[/quote]


Poehh hé. Ben er bang voor. Als alles mee zit ga ik morgenmiddag. Wil de BBQ en de sterke verhalen wel eens meemaken.

Word ook betalend lid van de ARA!