ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#147573
[quote="black bee"]
heel aardig maar een beetje ver rijden, tevens ga ik niet met jouw mille het circuit op  :no: :no: :no:

zal je op de hoogte houden  :friends:
[/quote]

je weet toch...schade voor jezelf net zoals de boetes en het sleutelen  :rotfl2:
#148749
[quote="black bee"]
de dynamo is overleden en deze komt morgen pas binnen, dus is hij maandag pas op zijn vroegst klaar  :'(
[/quote]

Was er al bang voor...klonk namelijk als het zelfde probleem wat ik laatst had, duur geintje  :-X
#148750
als het bedrag klopt wat ze door gaven viel het nog wel mee , had het duurder verwacht maar
waarschijnlijk korting gekregen als groot afnemer dit jaar  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :gaga:

ps mocht je nog een spaarvarken zien lopen ff vangen en me bellen , dan slachten we hem ff  :friends:
#148927
[quote="black bee"]
kunnen we daar niet Stefan&Silke van maken  :stupid:
[/quote]

:yes: :friends:

Zo moet aan het werk...de Galerie opruimen, doek klaar zetten en schilderen...hoop dat ik het nog kan  ::) ;D
#148928
veel plezier met het kliederen ;D en we houden contact over volgende week  :friends: .......hoop
dat er toch nog wat club-genoten komen kliederen is namelijk ook nog eens voor een goed doel  :ok:


o ja schildren 1-0-1  :angel:
neem een schone ondergrond/doek, doe verf op een kwast of hand , smeer dit in vloeiende bewegingen op de ondergrond/doek,
herhaal dit met verschillende kleuren totdat de ondergond/doek voorzien is van een goede laag , laten drogen en zeg dan
dat het kunst is  :rotfl2: :rotfl2: :tease:
#148942
denk dat we het kliederen maar moeten verschuiven naar een ARA evenement...zijn er wat meer kliederaars  :yes: :yahoo:
Ga dit weekeinde een opdracht afmaken, de klant komt morgen kijken en ik heb er nog maar 10% aan gedaan  :-[ ::)

Word ook betalend lid van de ARA!