ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Silke
#145176
Jep...even heel iets anders en ook wel leuk dacht ik zo  ;D Zoals de meeste weten hebben wij een Galerie aan huis en doen wij nu voor de derde keer, mee aan een zogenaamde "Kunstroute", heeft echter helemaal niet met een leuke route rijden te maken  :no: er doen gewoon nog wat andere Galeriën aan mee vandaar "Kunstroute"...Heb je 20 en 21 september niets te doen kom gezellig ff langs, er zijn 3 kunstenaars aanwezig (waaronder ik) die aan het werk zijn, kun je mij ook even aan het werk zien want ik geloof dat iedereen denkt dat ik alleen maar op mijn Appie zit  ::)                (is ook zo  :rotfl2:)

Hier even onze website waar je ons adres kunt vinden: http://www.changesdesign.nl

Ik zou zeggen kom gewoon even aanwaaien...

:bye:
Silke en Reco
#145183
[quote="rsv mille evo"]
Waar zijn de aprilia kunstwerken dan???  :bye:
[/quote]

Als ik een hele leuke foto kan krijgen...wie weet... ;D ... dus heeft er iemand een die ik evt. mag gebruiken ???
#145209
[quote="klaaz"]
Mag ik dan ook mee schilderen aan je kunstwerken?   :crazy:
[/quote]

Ja hoor... ;D ;D ;D maken we een appie schilderij dat dan bij het volgende ARA feest geveild word voor het goede doel  ;D ;D  ;D
#145220
[quote="klaaz"]
Wil je mijn bankrekening nummer voor het goeie doel?  :tease:  :tease: 
[/quote]

Doe mijn eigen wel  :yes: :yes: :yes: :kwijl: :kwijl: :kwijl: maar ff zonder gein...waarom eigenlijk niet ??? Samen een schilderij maken en veilen voor het goede doel ??? Ik heb alles op voorraad...
#145243
Ik vind 't een goed idee!

Heb eens tijdens een vastgoed feestje mee lopen smeren samen met vele anderen onder leiding van Mascha Hellenbrand en daar is iets heel moois uitgekomen!  :yes:  :bye:
#145383
[quote="black bee"]
zal kijken wat ik voor je kan doen  :friends: maar beloof nog niks
[/quote]

Top...zal dan trouwens onder toezicht gaan van een van mijn kunstenaars die ook mee gaat schilderen en tips kan geven  :ok:
#146872
[quote="black bee"]
vrees wel dat een getrainde aap uit artis een beter / mooier eindproduct neer zet dan ik  :-X :help:
[/quote]

Er bestond inderdaad een aap die schilderen kon, Congo, zijn schilderijen brachten zo'n 20 000 euro op... ;D
#147567
[quote="black bee"]
ehhhhhhh silke de mijne doet het niet meer  :'( :'( :'( :'( weet niet of het voor het weekend is opgelost maar hoop het wel  :friends:
anders moet je helaas met iemand anders gaan kleideren  :friends:
[/quote]

Ik geloof dat het tij gekeert is...René zijn mille deed het niet en nou de jouwe...en de mijne doet het nog steeds en die mag je wel lenen hoor als er nood aan de man is  :friends:

Word ook betalend lid van de ARA!