ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Wil een ARA (forum) Lid ook naar een F1 uitzending?

Tuurlijk, waarom niet?
11
50%
Nou vooruit, voor die lekkere broodjes dan hé!
Geen stemmen
0%
Mmm, geen motoren... dan kom ik toch maar niet...
1
5%
F1? Dacht het niet!
10
45%
#145037
Hallo GP fans!

Vorig jaar zijn we 2 maal bij een RTL GP uitzending aanwezig geweest,  :friends: waar we plaats mochten nemen op de VIPtribune  :ok:
Het gebeuren was geheel gratis voor ons en goed verzorgd want de koffie stond klaar voor de uitzending en tijdens de races kregen
we goed gevulde broodjes en drinken  :ok:


Nou heb ik het stokje, qua contact met RTL, over genomen van Erik en contact op genomen
met RTL om te kijken of we ook in dit jaar nog bij een uitzending aanwezig konden zijn  :friends:
Maar dit jaar komt (had het eigenlijk ook wel kunnen weten) de RTL GP niet uit de studio  :gaga:
Dus voor dit jaar zit het er niet in om bij een motoGP uitzending aanwezig te zijn  :secret: :sorry:


Nou is mij wel aangeboden, nog even onder voorbehoud want er moet nog gekeken worden of
er plek is, om bij een RTL Formule 1 uitzending aanwezig te zijn  :yes: als ons dat ook leuk leek  :friends:

Natuurlijk aardig aangeboden van hun, maar ik wil eerst eens even zien of daar wel belangstelling voor is
aangezien het geen motorracen is natuurlijk  :secret:


Dus gaarne even uw stem en reactie uitbrengen :friends:

Groeten,


Jelmer (2 Fast 2 See)
Laatst gewijzigd door rolf op 2 sep 2008, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
#145238
[quote="ApriliaMan"]
Ik meende te weten (gelezen) dat zowel RTL en Eurosport het volgend seizoen niet de MotoGP uitzenden.

Centenkwestie dacht ik zo ............. :wobblesign:
[/quote]

Ben al aan het kijken of ik kan switchen van TV pakket waar in ieder geval Eurosport 2 uitgezonden wordt.
#145319
hmmm, helaas zijn er nog maar 2 keer F1 wedstrijden waar nog plek was,
en dan op de kuipstoeltjes omdat de VIP tribune voor sponsoren gebruikt wordt  :gaga: :rtfm:

Maargoed, beide keren is ook op rot tijden, de ene om 04.30 en de andere om 07.00 aanwezig,
dus dit wordt niks denk ik  :-X :-X

Helaas, volgend jaar ga ik weer een poging wagen  :friends:
Door Vincent
#145321
[quote="2 Fast 2 See"]
hmmm, helaas zijn er nog maar 2 keer F1 wedstrijden waar nog plek was,
en dan op de kuipstoeltjes omdat de VIP tribune voor sponsoren gebruikt wordt  :gaga: :rtfm:

Maargoed, beide keren is ook op rot tijden, de ene om 04.30 en de andere om 07.00 aanwezig,
dus dit wordt niks denk ik   :-X :-X

Helaas, volgend jaar ga ik weer een poging wagen  :friends:
[/quote]Gelukkig steek je energie maar in een mooie cartavond.  >:D

Vincent

Word ook betalend lid van de ARA!