ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door robz
#145682
[quote="Silke"]
Wij (Silke, Streetfighter en evt. stoere Anaisha) willen ook mee alleen niet vanuit Eemnes...moeten dan om 7 uur vertrekken  :lazy: :lazy: :lazy:
[/quote]


we rijden zo rond 10.30 uur de pont op westelijk van zwartsluis  en lunchen zo rond 1200-1230 in MAKKUM hebbie daar wat aan?  :)
#145683
Lunche in MAKKUM?  ;D  :gaga:

Beetje jammer dat ons bedrijf pas om 16.00 open is  :gaga: i.v.m. dat het rustig is en te weinig personeel enzo  :friends:
Dus jullie kunnen wel bij mij thuis langs komen voor bakkie pleur  ::)
Laatst gewijzigd door rolf op 4 sep 2008, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door robz
#145684
[quote="2 Fast 2 See"]
Zijn de aantekeningen van vorig jaar er wel in verwerkt?  :friends:
[/quote]


Die route hadden we al een paar keer gedaan..... het werd tijd voor wat nieuws. Dus niet altijd de ijsselmeerdijk maar ook eens een leuk weggetje wat landinwaarts en ook eens een wat sneller tussenstukje...

van alles wat dus 8)   zal hier en daar wel wat improviseren worden maar dat houdt de geest lenig... ;)
Avatar
Door robz
#145685
[quote="2 Fast 2 See"]
Lunche in MAKKUM?  ;D  :gaga:

Beetje jammer dat ons bedrijf pas om 16.00 open is  :gaga: i.v.m. dat het rustig is en te weinig personeel enzo  :friends:
Dus jullie kunnen wel bij mij thuis langs komen voor bakkie pleur  ::)
[/quote]

wat dacht je van 15 uitsmijters?  :D

we doen wel effe de snackbar op het plein/markt of is die ook dicht?
#145687
Ligt eraan hoe groot de groep is, anders mogen jullie wel bij mij langskomen hoor voor ff kleine lunch  :crazy:
Maar bel i.i.g ff als jullie er zijn ofzo  :friends: Komk ook ff langs  :yes:
Er zal vast wel iets open zijn  ;D
Avatar
Door robz
#145688
dat vind ik nou leuk jelmer!  gewoon belangeloos 15 man uitnodigen voor een uitsmijter!  :ok:  het kunnen er ook 17 worden als silke en reco mee eten. maakt niet uit toch?  :angel:

krijgen we dan ook nog wat te drinken?  kun je ons een beetje stallen 15 motoren op de stoep?  ;D
#145689
[quote="robz"]
dat vind ik nou leuk jelmer!  gewoon belangeloos 15 man uitnodigen voor een uitsmijter!  :ok:  het kunnen er ook 17 worden als silke en reco mee eten. maakt niet uit toch?  :angel:

krijgen we dan ook nog wat te drinken?  kun je ons een beetje stallen 15 motoren op de stoep?  ;D
[/quote]

Oeps...tis ook zo... er zijn al 15 mensen die meerijden  :o

Uhm..haken er ook nog paar af  ::) ???
15 motoren op de oprit e.d. is geen probleem  :friends: :crazy:

Koffie is ook geen probleem  :ok:

Maar 15 uitsmijters...uhhhhhhh ... daar moet ik nog ff over nadenken  ::)  :wobblesign:
Kank ik lunchkosten ook declareren bij de club  ::) ;D?
Laatst gewijzigd door rolf op 4 sep 2008, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Silke
#145690
[quote="robz"]
dat vind ik nou leuk jelmer!  gewoon belangeloos 15 man uitnodigen voor een uitsmijter!  :ok:  het kunnen er ook 17 worden als silke en reco mee eten. maakt niet uit toch?  :angel:

krijgen we dan ook nog wat te drinken?  kun je ons een beetje stallen 15 motoren op de stoep?  ;D
[/quote]

Moeten we wel nog ff de route hebben  :yahoo:
#145695
Ik ben ff in overleg met iemand  ::) Dus laat het antwoord op jou vraag nog ff in het midden Rob  ;D
Als dat medeclublid me ondersteuning komt geven  ::) kan er nog wel us ja uitkomen  :crazy: :gaga:

Dan moet alleen wel ff de kosten gedekt worden  :secret: Maar zal altijd goedkoper zijn dan in een restaurantje  ::)
Maargoed, jullie horen het nog wel van me of het doorgaat ;D koffie kan i.i.g altijd  :friends:
Laatst gewijzigd door rolf op 4 sep 2008, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Gerrit
#145757
Ja hoor daar is de route dan. Het ziet er erg leuk uit. De pont klopt ook en ja we knallen langs Makkum volgens de GPS. Dat gaat bijzonder leuk worden.

Tot Zondag!

De route is gemaakt in Mapsource 2008. Mocht je een andere versie hebben dan dien je her te berekenen en eventuele verschillen op te lossen. Het past allemaal in de Zumo. Succes.

Groeten,

Gerrit
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door robz
#145774
[quote="2 Fast 2 See"]
Maar 15 uitsmijters...uhhhhhhh ... daar moet ik nog ff over nadenken  ::)  :wobblesign:
Kank ik lunchkosten ook declareren bij de club  ::) ;D?
[/quote]

ik zit je maar een beetje te fokken jelmer........ ;D ;D :tease:
we doen de snackbar wel.........  ;)
#145791
[quote="robz"]
[quote="2 Fast 2 See"]
Maar 15 uitsmijters...uhhhhhhh ... daar moet ik nog ff over nadenken  ::)  :wobblesign:
Kank ik lunchkosten ook declareren bij de club  ::) ;D?
[/quote]

ik zit je maar een beetje te fokken jelmer........ ;D ;D :tease:
we doen de snackbar wel.........  ;)
[/quote]

:no: nu kom je er waarschijnlijk niet meer onderuit Rob  ::)
Heb een medeslachtoffer gevonden die het wel ziet zitten  :crazy: :rotfl2:
Dus vanmiddag horen jullie het definitieve antwoord  ;D En het is vast goedkoper en lekkerder
dan de snackbar  :crazy:
Avatar
Door robz
#145813
Wat zou nou de ultieme motor zijn voor zo'n rondje ijsselmeer?

- een racer? RSV?
- een vermomde racer voor oudere jongeren met rugproblemen? Tuono?
- een licht en handig smijtfietsje? Pegaso?
- iets ertussen in? Shiver?

Persoonlijk ga ik het zondag weer eens met 50pk proberen, maar ik denk dat de ultieme fiets eigenlijk een Capo Nord is want dan hoef je niet tussendoor te tanken ..... Waar blijven die Capo boys eigenlijk?  Ik zie ze nooit meer!  Al aan het sparen voor de nieuwe 1200cc GS killer van volgend jaar?

-----------tot zover deze kleine lunch overweging---------
Door rs125 power
#145836
[quote="robz"]
Wat zou nou de ultieme motor zijn voor zo'n rondje ijsselmeer?

- een racer? RSV?
- een vermomde racer voor oudere jongeren met rugproblemen? Tuono?
- een licht en handig smijtfietsje? Pegaso?
- iets ertussen in? Shiver?
[/quote]

een rs125 :ok: alleen 1 probleem kleinere tank :wobblesign:. ;D
#145843
Ik heb vorig jaar ook met de rs125 gereden :friends: valt te doen hoor  :friends:
Door rs125 power
#145844
[quote="2 Fast 2 See"]
Ik heb vorig jaar ook met de rs125 gereden :friends: valt te doen hoor  :friends:
[/quote]
ckers laatst kwam ik 190 kilometer ver met 1 tank. maar toen moest ik ok wel tanke ;D
binnekort gaat ie plaats maken voor een andere motor. mzzl leon
#145855
[quote="rs125 power"]
[quote="2 Fast 2 See"]
Ik heb vorig jaar ook met de rs125 gereden :friends: valt te doen hoor  :friends:
[/quote]
ckers laatst kwam ik 190 kilometer ver met 1 tank. maar toen moest ik ok wel tanke ;D
binnekort gaat ie plaats maken voor een andere motor. mzzl leon
[/quote]

Bij mij begon het lampje bij de 100 al te branden  :rotfl2:
#145856
Hallo  :bye:

Ik heb er (samen met Silke) serieus over nagedacht om zondag voor 15 man lunch klaar te zeggen  :yes:
(en de mensen die mij kennen, weten ook dat alsk het zeg ik het normaal gesproken ook doe).

Maar met dit weer vind ik het risico te groot... aangezien veel mensen dan vaak afhaken en dan blijf ik
met de broodjes en alles zitten  :secret:
Dus zoals het nu staat gaat dit helaas niet door (sorry jongens, had het graag gedaan voor jullie  :secret:)
Als iedereen zich officieel moest inschrijven was het anders  :-X

Jullie houden het te goed van mij en Silke  :friends:
Avatar
Door Silke
#145863
[quote="2 Fast 2 See"]
Hallo  :bye:

Ik heb er (samen met Silke) serieus over nagedacht om zondag voor 15 man lunch klaar te zeggen  :yes:
(en de mensen die mij kennen, weten ook dat alsk het zeg ik het normaal gesproken ook doe).

Maar met dit weer vind ik het risico te groot... aangezien veel mensen dan vaak afhaken en dan blijf ik
met de broodjes en alles zitten  :secret:
Dus zoals het nu staat gaat dit helaas niet door (sorry jongens, had het graag gedaan voor jullie  :secret:)
Als iedereen zich officieel moest inschrijven was het anders  :-X

Jullie houden het te goed van mij en Silke  :friends:
[/quote]

En beloofd is beloofd  :yes: :victory:
Avatar
Door Sjaakie
#145888
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="rs125 power"]
[quote="2 Fast 2 See"]
Ik heb vorig jaar ook met de rs125 gereden :friends: valt te doen hoor  :friends:
[/quote]
ckers laatst kwam ik 190 kilometer ver met 1 tank. maar toen moest ik ok wel tanke ;D
binnekort gaat ie plaats maken voor een andere motor. mzzl leon
[/quote]

Bij mij begon het lampje bij de 100 al te branden  :rotfl2:
[/quote]

Heb je er zeker maar voor €10 in gegooid.

Word ook betalend lid van de ARA!