ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door robz
#144428
Wat zou een rij-kalender zijn zonder rondje om onze grootste plas water? Dit jaar niet op 6 september zoals in de agenda vermeld maar op zondag 7 september. Verzamelen om 0830 uur bij restaurant de witte bergen eemnes (kruising a1/a27). Vertrek om 09.00 uur.

Het rondje wordt wat korter dan de voorgaande jaren maar wel met veel nieuwe wegen. Gereden wordt "tegen de klok in" dus van zuid naar noord en oost naar west. Ervaring leert dat sommigen een deel van de route meerijden dat kan natuurlijk ook. Dit is een laagdrempelig gebeuren dus schroom niet en haak aan.

Wie gaat er mee?

Greetz
RobZ
WouterP
MarcelK
Victor
Stefan
Anton
Ron
Daniel
Gerard
Leon
Jelle
Gerrit
Herman
Erik
Marc   
Laatst gewijzigd door robz op 4 sep 2008, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door robz
#144436
[quote="black bee"]
drempels vindt mijn fiets niet leuk en de berijder ook niet , maar count me in  :friends:
[/quote]

wie heeft het over drempels?  ???  daar houd ik ook niet van!!  ;)
Avatar
Door Sjaakie
#144464
Helaas Roberto, andere verplichtingen. Toertocht van de kroeg uit het dorp en na afloop (om Gerard even te citeren) een koelboxmeting, dus geen Toolboxmeting
#144465
[quote="Sjaakie"]
Helaas Roberto, andere verplichtingen. Toertocht van de kroeg uit het dorp en na afloop (om Gerard even te citeren) een koelboxmeting, dus geen Toolboxmeting
[/quote] Smoesjes Stinkdier  :crazy: :crazy: :crazy:  :bye: :bye: :bye:
Avatar
Door G Factory
#144536
[quote="Sjaakie"]
Helaas Roberto, andere verplichtingen. Toertocht van de kroeg uit het dorp en na afloop (om Gerard even te citeren) een koelboxmeting, dus geen Toolboxmeting
[/quote]

Als je de lokale mc gewoon meeneemt met de tourtocht rondje ijsselmeer neem ik na afloop wel deel aan jullie KOELBOXmeeting :yahoo:

Gerard
#144537
[quote="Sjaakie"]
Helaas Roberto, andere verplichtingen. Toertocht van de kroeg uit het dorp en na afloop (om Gerard even te citeren) een koelboxmeting, dus geen Toolboxmeting
[/quote]Sinds wanneer hebben jullie n kroeg in dat kamelendorp  :crazy: :crazy: :crazy:  :bye: :bye: :bye:
#144569
Rob je bent te vroeg  :rtfm:
was niet de afspraak...pfff...mmm... als me banden binnen zijn en de ketting erom zit doe ik mee  :yes:
(nog wel onder voorbehoud i.v.m. werk, er stoppen deze week al 2 collega's dus blijft niet zoveel meer over  :help:)
Vorig jaar was gezellig ;D


Op die ene boete na die ik als enige, de persoon die ook nog de jongste was en de lichtste motor had, kreeg  :help: :wobblesign: :rotfl2:
Die laten we dit keer dan achterwegen  ;D En die kapotte km-kabel  ::)

Dus ik gaarne met een o.v.b.tje ;)

Tenminste, zelfde tempo als vorig jaar?  :friends:
Door Timfiz
#144643
Helaas ben ik er niet bij. Niet dat jullie me missen. Jullie zijn denk allang blij dat er geen YammerhahahaRSVzoekrijder bij is  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
Avatar
Door robz
#144645
[quote="Timfiz"]
Helaas ben ik er niet bij. Niet dat jullie me missen. Jullie zijn denk allang blij dat er geen YammerhahahaRSVzoekrijder bij is  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
[/quote]

je bedoeld dat je angst hebt dat je mijn pegaso niet bij kunt houden?  8) :angel:
Avatar
Door black bee
#144651
[quote="Timfiz"]
Helaas ben ik er niet bij. Niet dat jullie me missen. Jullie zijn denk allang blij dat er geen YammerhahahaRSVzoekrijder bij is  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
[/quote]
jij durft , vrees dat je die woorden zou moeten inslikken zorg nou maar gewoon
dat je er bent met die pruttel bak van je  :rtfm:
Avatar
Door Gerrit
#144991
Rob, ik ga mee hoor met het rondje om het IJsselwater. Kun je me de route sturen? Dan probeer ik er iets voor de Garmin van te maken. Of is de route dezelfde als vorig jaar?

Groeten,

Gerrit
Door Miccie
#144994
ik wil ook wel mee ! moet het alleen wel lekker weer zijn natuurlijk.............stond van de week met een regenoverall in mijn hand......maar gaat toch tegen mijn gevoel in  ;D dus bij lekker weer.........gaat ik gaarne mee (wat is het start- en het eindpunt?)
Door rs125 power
#145069
het is voor mij nog ff kijken of ik dan een nieuwe setje banden erop heb liggen. me achterband is namelijk een beetje af. ik ga me best doen :yes:
#145070
Mijn banden rijden voor geen meter meer, heb ex-circuit gekocht die diegene via de post heeft opgestuurd,
maar volgens mij is de post ze kwijtgeraakt  :-\ :-X en diegene waarvan ik ze gekocht heb, is net op vakantie,
en had ze nog ff snel voordietijd op de post gedaan  :yes:

Dus wordt ff afwachten  :yes:

Word ook betalend lid van de ARA!