ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door herman
#146261
Rob heel erg bedankt voor de rit, ik (wij) hebben een plezierige dag gehad, ik had zondagavond geen puf meer om achter de computer te kruipen was totaal op. maar hierbij bedankt was een gweldige route tot aan Makkum, daarna
de afsluitdijk, waar ik aan het einde van de dijk niemand meer zag.

Had mijn navi al ingesteld op snelste route terug naar huis ik denk dat word alleen verder maar bij het nadere van de afrit volgens de rout zag ik jullie boven aan de afslag staan en in de verte op de snelweg 2 groene stipjes (regenoverals) van erik en marc dus ben ik doorgereden en bij het volgende tankstation trof ik erik en marc weer.

Ik zeg altijd: uiteindelijk komt alles weer goed. :ok:

Dus met z'n drieen weer naar huis via leystad hardewijk apeldoorn arnhem. We hebben zeker bij elkaar 2 uur in de regen gereden maar mocht de pret niet drukken.

Marc als gast Duc rijder vond het ook helemaal geweldig was tevens zijn eerste echt rit met de duc. heeft hem ook pas. Was ook niet zijn laatste rit bij de club denk ik.

Volgend weekend gaan we elkaar weer zien, en laat ik me weer verrassen met een mooie route.

Gr Allemaal

Herman      


Erik het was vanaf huis geen 380 km maar tot duiven 522 km en jij dan nog naar duitsland  >:D kom je op 545  
Avatar
Door robz
#146263
[quote="herman"]
Marc als gast Duc rijder vond het ook helemaal geweldig was tevens zijn eerste echt rit met de duc. heeft hem ook pas. Was ook niet zijn laatste rit bij de club denk ik.
 
[/quote]

graag gedaan.

Mbt Marc: ik heb het niet helemaal in de gaten kunnen houden ( moest sturen, kaartlezen en achterrijder volgen  ::)  :angel:)  maar volgens mij reed hij wel aardig door. Nu nog een Aprilia...... Kvindt hem wel een type voor een RSV eigenlijk. En het beste onderhandelmoment voor een '08 factory is nu............ ;)
Door ylstra
#146312
Rob, bedankt voor het uitzetten van de route. Ik vond hem nog mooier dan de route van vorig jaar.  :ok: :ok:

Het was trouwens weer opvallend dat je niet moet blindvaren op het weerbericht. Zaterdag werd nog heel veel regen voorspeld, tijdens de rit viel het toch mee (overigens was dat al te zien op buienradar.nl om zeven uur 's ochtends)
Op de heenweg (voor mij vanaf Rotterdam) en van Eemnes tot aan Den Helder slechts enkele spatjes regen, daarna wel een stevige bui die een half uurtje duurde en vervolgens weer droog (met zelfs een beetje zon) tot aan Durgerdam.
Overigens op de terugweg  tussen Amsterdam en Rotterdam wel twee stevige buien op m'n dak gehad, maar dat was na het einde van de rit. De Tuono vervolgens in de schuur gerold met de moddersporen tot op de achterkant van mijn helm. Desondanks blij dat ik ben gegaan.

Gerrit, Eltjo en Anton, bedankt voor de gezellige dag  ;D ;D ;D

Greetz
Jelle
#154178
wie heeft de route voor het rondje ijselmaar op gps? ik wil de route ook een keer rijden.
alvast bedankt
lennart

Word ook betalend lid van de ARA!