ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Teinovich
#143265
Op zondag 21 sept. a.s. wordt de motorrit t.b.v. stichting AT weer verreden. Stichting AT zamelt o.a. op de manier geld in voor zieke kinderen. Rit start in Gilze NBr bij Café De Tip en heeft een lengte van 210 km. 's Middags is er op het plein bij De Tip een motormarkt, een podium waar enkele bands optreden en zullen twee stuntrijders hun kunnen tonen. Voor meer details over deze dag, adres en routebeschrijving naar café De Tip, de bands en de stuntrijders verwijs ik naar de website http://www.motorrijdersvoorat.org/
Laatst gewijzigd door Teinovich op 20 aug 2008, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
#144043
heb hem in mijn agenda gezet beloof nog niets maar ga mijn best doen en als ik ga dan komen r nog meer mee dus hopelijk tot 21 sept
Door Teinovich
#144868
Nee helaas...hoop dat er richting de 21e wel wat meer animo komt. Is nl echt een gave route  :yes: en na bij terugkomst veel spectakel met live bands en stuntriding van Arian van Zweden en Mai Lin (duitse stuntvrouw).
#147467
nou mensen ik dacht dat er bij deze club toch mensen met een goed hart zaten kijk naar de ophaal van de jubileum dag maar voor een rit als deze schrijft niemand zich in stelt me een beetje teleur in jullie en fotos kijken van de rsv4 mmm ok belangrijk maar dat kan je de andere dag ook ook nog maar voor degene waar deze opbrengst voor is die zouden het beter vinden als jullie eerst kwamen rijden en daarna de foto kijken dus kom op allemaal meld je aan :police:
#148934
idd voor een goed doel en een ritje bij mooi weer altijd een topper , maar kan ook al niet naar silke d'r event daar mijn
mille ff aan het logeren is bij roke  :lazy:  kom op mensen is misschien wel een van de laatste mooie dagen voor een
tochje dit jaar  :friends: voor degene die gaan veel plezier  :yes:
#149068
[quote="jandetimmerman"]
[quote="leonsnek"]
jan de timber.. je hebt een mail :yes:
[/quote]Kzieniks  :no: :no: :no:
[/quote]volgens mij heeft die het naar je eigen email thuis gestuurd
#149082
half negen bij q8 pomp net over de moerdijkbrug is de eerste pomp die je tegen komt als je over moerdijkbrug rijd

OK weet ik, i"ll be there  :bye:

@bmack, heb jij de route al kunnen downloaden ??? de links werken niet zou dat toeval zijn????

Word ook betalend lid van de ARA!