ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Renébagpipe
#159695
[quote="ApriliaMan"]
[quote="R1-ner"]
[quote="Silke"]
en spontane ritjes zoal een patatrit zijn altijd welkom  :yahoo:
[/quote]

Is er ook een kroketrit?  ;D
[/quote]

Kampioenschap frikandelleneten na afloop ? [/quote]

YES......... count me in............. als ik ergens goed in ben..........  >:D
#159696
[quote="ApriliaMan"]
[quote="rsv mille evo"]
Koffie rit.......gewoon bij alle noord nederland leden een bakkie doen tijdens 1 rit  :yes:
[/quote]

Nou vriend dan ben jij errrrrrrggggg laat thuis eh lang bezig ...................
[/quote]

Nou, op een soort 11 steden stempelpost manier dan  ;D, bij elke post een frikandel naar binnengeschoven door het open vizier  :wobblesign:
#159697
Kijk, dit wekt mogelijkheden en ideeën  ;D

Een patatrit met een kroket en/of kibbeling pauze bij Arjan zijn patatkraam  :angel: waarbij een kopje noordelijke koffie genuttigd kan worden bij mij thuis  :wobblesign: met als eindpunt het traditionele frikandel kampioenschap bij de Heer Apriliaman te IJlst  ;D :crazy:
Door ApriliaMan
#159700
[quote="2 Fast 2 See"]
Kijk, dit wekt mogelijkheden en ideeën  ;D

Een patatrit met een kroket en/of kibbeling pauze bij Arjan zijn patatkraam  :angel: waarbij een kopje noordelijke koffie genuttigd kan worden bij mij thuis  :wobblesign: met als eindpunt het traditionele frikandel kampioenschap bij de Heer Apriliaman te IJlst  ;D :crazy:

[/quote]

Hoe meer aan de schijterij hoe beter  :wobblesign:

Vet en bier geeft plezier ...... :D
#159711
[quote="ApriliaMan"]
[quote="2 Fast 2 See"]
Kijk, dit wekt mogelijkheden en ideeën  ;D

Een patatrit met een kroket en/of kibbeling pauze bij Arjan zijn patatkraam  :angel: waarbij een kopje noordelijke koffie genuttigd kan worden bij mij thuis  :wobblesign: met als eindpunt het traditionele frikandel kampioenschap bij de Heer Apriliaman te IJlst  ;D :crazy:

[/quote]

Hoe meer aan de schijterij hoe beter  :wobblesign:

Vet en bier geeft plezier ...... :D
[/quote]

Dan moeten we eigenlijk ook een taxi nog hebben die ons naar Silke brengt, om daar in de schuur te overnachten  :rotfl2:
En sochtends te worden bediend met een BBQ ontbijt  :gaga: :rotfl2:
#159749
Ik zal voldoende wc papier inslaan voor diegene die er niet tegen kunnen...frikandellen kampioenschap...kroket etenfestijn...koffie slurpen...BBQ ontbijt...kibbelingen happen...en dat allemaal in een dag... :gaga: :bad: :rotfl2:
Laatst gewijzigd door Silke op 26 nov 2008, 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.
#160668
even een vraagje tussendoor ... ik werd benaderd door iemand die in België een website onderhoud zie topic http://www.aprilia-riders.nl/forum/http ... #msg141799 ... Hij vroeg naar wat foto's van meetings en omdat ik toch ook wel het een en ander heb is mijn vraag aan jullie of hij wat foto's van mij mag gebruiken, jullie staan er tenslotte ook op  :yes:  :bye:
#160841
:stupid:
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21

Word ook betalend lid van de ARA!