ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#140311
Dames en heren,

Met gepaste trots mag ik IEDEREEN uitnodigen om aanstaande zondag het grandioze event van de Rizla Racing Day mee te maken.

Op dit event treft u onder andere aan een stand van Aprilia met de nieuwste modellen, het De Graaf racing team in volledige bezetting met toebehoren en gadgets. En wat dacht je van een ontmoeting met Loris Capirossi en Chris Vermeulen?? Grootse namen uit de MotoGP.

En dat vanaf een 1e klas positie want u mag gratis de paddock in om daar de heetste en spannendste zaken te aanschouwen en van wel zeer dichtbij mee te beleven. Kortom een kans die je absoluut niet wilt missen.

Meldt je NU direct aan op dit forum, zonder uw aanmelding kan ik geen kaarten reserveren. Stuur me GEEN mail maar laat op het ARA forum een bericht achter.

Dit alles is mogelijk gemaakt namens ons favoriete motormerk APRILIA zelf. Moto Tricolore weet de ARA hiervoor natuurlijk als eerste te vinden. Ook daarom ben je natuurlijk lid van de ARA!

Groeten,

Gerrit
#140396
Weet wel andere manieren om je klanten tevreden te houden.  :gaga: :gaga:
#140428
De kaarten zijn ALLEEN voor de zondag. Aangezien je paddock kaarten krijgt is dit OOK voor de kids gewenst. Dus Jo en Jo jullie krijgen er vijf.

Op dit moment dus alleen kaarten voor het gezin uit IJsselstein te Limburg?
#140555
[quote="Gerrit"]
De kaarten zijn ALLEEN voor de zondag. Aangezien je paddock kaarten krijgt is dit OOK voor de kids gewenst. Dus Jo en Jo jullie krijgen er vijf.

Op dit moment dus alleen kaarten voor het gezin uit IJsselstein te Limburg?


[/quote]

Hartstikke mooi man :ok: :worship:

Maarreeeuh, Dat jij in IJsselstein woont wil nog niet zeggen dat ik dat ook doe, bij ons heet het Ysselsteyn ;D
#140589
Inschrijving gesloten!!!

Jullie contact persoon is John Willemse op 06-10224867.

ALLEMAAL verzamelen om 9.30 uur bij het Welkomst Centre.

John krijgt de kaarten.

John 5 kaarten
Ab 4 Kaarten
Di-Rise 2 kaarten

In totaal heb ik dus 11 kaarten gereserveerd.

Veel plezier morgen!!!

Groeten,

Gerrit
#140597
Heren .............. het lijkt een beetje schreuwen mogelijk, maar het was even nodig om zo snel MOGELIJK uitsluitsel te krijgen of er kaarten beschikbaar waren voor ons.
Er moest n.l. een afspraak worden afgezegd voor dit leuke evenement!
En het is natuurlijk niet leuk om je gemaaakte afspraken op het aller laatste moment af te zeggen  :no:

Maar We gaan :yahoo:

Dus ..............  :bye: tot morgen  ;D ;D
#140685
Zijn weer terug van een leuke Rizla Racing Day op het circuit van Assen :ok:
Mijn dank aan Tricolore voor het beschikbaar stellen van de kaarten :friends:
Hebben op een klein buitje na alleen maar wat druppels gehad, de race heeft na genoeg niet onder geleden prima dagje :yes:
Het is toch altijd leuk om motor en auto sport gecombineerd te zien, en dit is een van de weinige mogelijkheden hiervoor.
Thanks Rizla voor het organiseren, en als je kijkt naar de hoeveelheid publiek ............. dan moeten ze zeker door gaan naar de 10 Rizla Racing Day op Assen

Ab
#140746
heb je het welkomstcenter gelijk kunnen vinden? :friends:
Bastiaan nog de groeten gedaan? of stond die er niet  ;)
#141586
Zo, ook wij weer terug van de vakantie. :-\
Wat een fantastische dag daar op Assen zeg, en natuurlijk met heel veel dank aan mototricolore voor de paddock-kaarten :D :ok:
We hebben echt genoten en zelfs de kinderen hebben het lang volgehouden, tot ±15:00 uur.
Mijn god wat maakt die suzuki gsv-r een pokke-lawaai zeg, en dan ging die nog niet volgas. De nieuwe A1-GP wagen maakte volgens mij amper de helft van het geluid.
En zo snel als we Ab gevonden hadden (toeterend langs ons op de inrit naar het welkomst-centre ;)), zolang duurde het met D-rise, nooit meer iets van vernomen ??? :gaga:

John

Word ook betalend lid van de ARA!