ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door erikske
#142878
[quote="Sjaakie"]
[quote="Dikke Miel"]
Hoi allemaal,

De regio rit zuid gaan we rijden op 24-08 i.p.v. 23-08 (dan ben ik zelf nog met vakantie ;D)
Details volgen nog maar het zal in het brabantse worden.
Route komt in Garmin.

Groeten, Rick.
[/quote]

Wat zijn jullie allemaal ongeduldig. Rickie is met zijn Chantalletje nog aan het genieten van een "verdiende "vakantie

Afbeelding

Zal hem even een Afbeelding sturen.

En anders geduld hebben of worden jullie Afbeelding

[/quote]

Nee hoor, niet ongeduldig :crazy: :crazy: Vroeg me gewoon ff af hoelaat er ongeveer gestart wordt, Zondagmiddag ook nog een verjaardag op t programma :(, kan ik alvast beginnen met smoezen verzinnen waarom ik zo laat daar arriveer :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :ok: :ok: :ok:
Laatst gewijzigd door erikske op 18 aug 2008, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door motorbeer
#143088
Een gok hoor maar ik denk dat er ergens tussen 10:00 en 11:00 gestart gaat worden. Ervaring leert ook dat we dan ergens in de middag (15:00 - 16:00) klaar zijn. Afhankelijk van hoeveel en hoe lang de stops zijn.

Anne
Avatar
Door Dikke Miel
#143146
Hallo mensen,

Ik moet nog even het één en ander voorrijden maar ga er van uit dat we starten in Wijk bij Duurstede.
Het idee is verzamelen vanaf 10:00 en vertrekken rond 10:45 a 11:00.
Exacte details volgen vrijdag avond.

Rick.
Avatar
Door Sjaakie
#143164
Iedereen weer gerustgesteld nu  :yes: :yes:
Avatar
Door motorbeer
#143221
[quote="Dikke Miel"]
Hallo mensen,

Ik moet nog even het één en ander voorrijden maar ga er van uit dat we starten in Wijk bij Duurstede.
Het idee is verzamelen vanaf 10:00 en vertrekken rond 10:45 a 11:00.
Exacte details volgen vrijdag avond.

Rick.
[/quote]

Nog twee nachtjes slapen dus.

Anne
Door jandetimmerman
#143381
[quote="Sjaakie"]
Iedereen weer gerustgesteld nu  :yes: :yes:
[/quote]Nee  :no: :no: :no: kheb een belletje gehad van iemand uit de buurt  :crazy: :crazy: :crazy: en die zei dat ik verplicht mee moest  :yes: :yes: :yes: kweenie of ik dat aan durf  ;D ;D ;D  :bye: :bye: :bye:
Door ApriliaMan
#143388
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Sjaakie"]
Iedereen weer gerustgesteld nu  :yes: :yes:
[/quote]Nee  :no: :no: :no: kheb een belletje gehad van iemand uit de buurt  :crazy: :crazy: :crazy: en die zei dat ik verplicht mee moest  :yes: :yes: :yes: kweenie of ik dat aan durf  ;D ;D ;D  :bye: :bye: :bye:
[/quote]

BULL SHIT CARPENTER MAN  ;D
Door jandetimmerman
#143389
[quote="ApriliaMan"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Sjaakie"]
Iedereen weer gerustgesteld nu  :yes: :yes:
[/quote]Nee  :no: :no: :no: kheb een belletje gehad van iemand uit de buurt  :crazy: :crazy: :crazy: en die zei dat ik verplicht mee moest  :yes: :yes: :yes: kweenie of ik dat aan durf  ;D ;D ;D  :bye: :bye: :bye:
[/quote]

BULL SHIT CARPENTER MAN  ;D
[/quote] :crazy: :crazy: :crazy:  :yes: :yes: :yes: indeed bullshit  ;D ;D ;D
Avatar
Door Sjaakie
#143462
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Sjaakie"]
Iedereen weer gerustgesteld nu  :yes: :yes:
[/quote]Nee  :no: :no: :no: kheb een belletje gehad van iemand uit de buurt  :crazy: :crazy: :crazy: en die zei dat ik verplicht mee moest  :yes: :yes: :yes: kweenie of ik dat aan durf  ;D ;D ;D  :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Er zal iemand bij moeten zijn om de Afbeelding te moeten betalen
Avatar
Door Sjaakie
#143463
[quote="ApriliaMan"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Sjaakie"]
Iedereen weer gerustgesteld nu  :yes: :yes:
[/quote]Nee  :no: :no: :no: kheb een belletje gehad van iemand uit de buurt  :crazy: :crazy: :crazy: en die zei dat ik verplicht mee moest  :yes: :yes: :yes: kweenie of ik dat aan durf  ;D ;D ;D  :bye: :bye: :bye:
[/quote]

BULL SHIT CARPENTER MAN  ;D
[/quote]

Wil jij niet Afbeelding
Door jackg
#143467
Hallo

Is het al bekent of de regiorit voor as zondag definitief doorgaat en wanneer (tijd) en waar we starten ?
Ik wil graag meedoen als ik het tijdig hoor.

Groet Jack
Avatar
Door Dikke Miel
#143493
[quote="jackg"]
Hallo

Is het al bekent of de regiorit voor as zondag definitief doorgaat en wanneer (tijd) en waar we starten ?
Ik wil graag meedoen als ik het tijdig hoor.

Groet Jack
[/quote]

De rit staat in de agenda en gaat dus altijd door mits er geen deel name is of het weer bizar slecht is, beide niet van toepassing dus we zien je zondag.

Rick.
Avatar
Door Han
#143496
[quote="jackg"]
Hoi

Is de route ook op TomTom te verkrijgen of om te zetten

Jack......
[/quote]

Ik maak een TT route indien Rick vanavond de Garmin route ff post.

mvg, Han
Door Teinovich
#143499
Kan helaas niet deelnemen. Moet zondag de rit voor 21 sept. checken (zie elders in dit forum). Wens jullie veel plezier en lekker weer.
Avatar
Door erikske
#143519
waar moet ik in de agenda kijken dan ??? ??? ik kan er niks over vinden???? kan er iemand even de tijd en exacte plaats hier even geven???  alvast bedankt, en tot Zondag!!! :ok: :ok: :friends: :friends:
Avatar
Door Deefski
#143526
Ga t niet redden qua tijd en nuchter zijn haha.
Bachelor tot 's ochtends vroeg!  :gaga:  :bad:

Wellicht dat ik later in de middag ff de banden ga warmen

Have fun in ieder geval!  :bye:
Avatar
Door Sjaakie
#143587
Ziet er netjes uit Rickjo. Nu het weer nog een beetje meewerken en het komt allemaal goed
Avatar
Door zeeslot
#143613
Ik bekijk het tot het laatste moment of ik kom..... vandaag verjaardag van mijn dochter.... altijd effe afwachten of het huis nog staat na zo'n feessie....

Dank voor de uitnodiging Sjaakie..... lekker subtiel als altijd :gaga:
Avatar
Door Sjaakie
#143614
[quote="zeeslot"]
Ik bekijk het tot het laatste moment of ik kom..... vandaag verjaardag van mijn dochter.... altijd effe afwachten of het huis nog staat na zo'n feessie....

Dank voor de uitnodiging Sjaakie..... lekker subtiel als altijd :gaga:
[/quote]

Tomtietomtietom, gefeliciteerd met je dochter en we zien je wel.  :yes: :yes:
Avatar
Door Sjaakie
#143624
[quote="bmack"]
en mogen niet appies ook mee rijden??
[/quote]

Ik rij toch ook mee.  :yes: :yes:

Word ook betalend lid van de ARA!