ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#143925
[quote="Sjaakie"]
Was een mooie rit en erg gezellig. De thuisblijvers hebben weer wat gemist. Goed weer en mooie bochten
[/quote]O, is de tocht al geweest dan  ??? ??? ???  :crazy: :crazy: :crazy: kheb wel n stel mafkezen gezien tussen wijk bij duustede en zevenbergen en die reden niet echt rustig voor n toertocht  :no: :no: :no:  :rtfm: :rtfm: :rtfm:
Avatar
Door arius
#143926
Hallo allemaal,

:ok: :ok:, de organisatoren bedankt het was een mooi ritje, totaal weer een kleine 400 km gereden, ene drempels niet gezien :rotfl2:,



grtjes arius
Avatar
Door erikske
#143928
[quote="Hautje"]
Het was zeker een leuke rit op een paar kleine drempels na dan   :gaga:
Maar voor de rest was het een geslaagde dag met droog weer en ik heb weer wat andere club leden ontmoet  :ok:
erik kom ook een keer jou kant op om een keer te rijden.
[/quote]
Zekers een geslaagde dag  :ok: :ok: en een leuke route, alleen zonde dat ze tegenwoordig overal die kl#te drempels neerleggen :rtfm: :rtfm:
leuk om eens wat leden te ontmoeten, het was geen megagroep, maar wel gezellig :crazy: :crazy:

Marcel, laat maar weten als je een keer deze kant op wil komen, de koffie staat klaar :yes: :yes:, dan weet ik nog wel een paar leuke rondjes hier in de buurt :kwijl: :kwijl:

was beregezellig vandaag!!!! :ok: :ok: :ok:
Door Party Marty
#143935
Als ik dit had geweten was ik ook nog even langsgekomen...heb jullie vanmiddag tot 2 keer toe zien rijden. Woon zelf in Zevenbergen namelijk :)
Avatar
Door erikske
#143939
[quote="Party Marty"]
Als ik dit had geweten was ik ook nog even langsgekomen...heb jullie vanmiddag tot 2 keer toe zien rijden. Woon zelf in Zevenbergen namelijk :)
[/quote]

Ik woon in Lage Zwaluwe, dus ben jij diegene die ik altijd tegenkom in Zevenbergen??? Jij hebt toch een zwart met rode Mille??? Ik rijd met een Grijze oer-Tuono. :yes: :yes: :yes:

Mischien in de toekomst leuk om met een clubrit, samen die kant op te tuffen?? :crazy: :crazy:

groeten Erik
Door Miccie
#143940
Was zeker een mooie dag ! lekker weer.......en goed gezelschap ! Rick, bedankt voor het opzetten van de rit !
Tot snel allemaal weer ! ciao
Avatar
Door Melanie.
#143958
[quote="jojo"]
Was inderdaad een mooie rit maar ik sluit me bij de rest aan wat betreft de drempels :wobblesign: ;D
Heb erg genoten en inderdaad alle lof voor Melanie, zou niet graag willen ruilen :ok:

John
[/quote]

dankje!  :crazy:
Avatar
Door DNNZ
#143960
't was een mooi ritje Rick! Bedankt voor het uitzetten van de rit en het voorrijden. Ik heb de mille weer heerlijk kunnen uitlaten  :yahoo:

Zo, en nu weer verder met de schokbrekerrevisie :wobblesign: ^-^ ;)
Door Party Marty
#143965
[quote="erikske"]
[quote="Party Marty"]
Als ik dit had geweten was ik ook nog even langsgekomen...heb jullie vanmiddag tot 2 keer toe zien rijden. Woon zelf in Zevenbergen namelijk :)
[/quote]

Ik woon in Lage Zwaluwe, dus ben jij diegene die ik altijd tegenkom in Zevenbergen??? Jij hebt toch een zwart met rode Mille??? Ik rijd met een Grijze oer-Tuono. :yes: :yes: :yes:

Mischien in de toekomst leuk om met een clubrit, samen die kant op te tuffen?? :crazy: :crazy:

groeten Erik
[/quote]
Ik rij de laatste tijd niet heel vaak, maar ik heb een 2002 R, dus zwart/rood/oranje, dus grote kans dat ik het ben. Voor zover ik weet rijden er 2 Mille's in Zevenbergen: ik en Tyler99 (op 't MF), en hij heeft een 98'er...

Maar keertje samen tuffen is prima :yahoo:
Avatar
Door Melanie.
#143982
[quote="leonsnek"]

Enne..Melanie,nog bedankt voor de ong.200km geweldig uitzicht :yes:..'k kijk toch liever tegen jouw "rug" aan dan Jan z'n kont, :rotfl2: :rotfl2:
Suc6 met je herstel :rotfl2: :rotfl2:

[/quote]

:rotfl2:, dankje!
Avatar
Door erikske
#144023
[quote="Party Marty"]
[quote="erikske"]
[quote="Party Marty"]
Als ik dit had geweten was ik ook nog even langsgekomen...heb jullie vanmiddag tot 2 keer toe zien rijden. Woon zelf in Zevenbergen namelijk :)
[/quote]

Ik woon in Lage Zwaluwe, dus ben jij diegene die ik altijd tegenkom in Zevenbergen??? Jij hebt toch een zwart met rode Mille??? Ik rijd met een Grijze oer-Tuono. :yes: :yes: :yes:

Mischien in de toekomst leuk om met een clubrit, samen die kant op te tuffen?? :crazy: :crazy:

groeten Erik
[/quote]
Ik rij de laatste tijd niet heel vaak, maar ik heb een 2002 R, dus zwart/rood/oranje, dus grote kans dat ik het ben. Voor zover ik weet rijden er 2 Mille's in Zevenbergen: ik en Tyler99 (op 't MF), en hij heeft een 98'er...

Maar keertje samen tuffen is prima :yahoo:
[/quote]

Ik vind het best hoor :ok: :ok: laat maar ff een keertje wat weten!! :yahoo:
Avatar
Door Sjaakie
#144079
[quote="eifeljoep"]
Had trouwens al iemand naar de foto's gevraagd?
[/quote]

Zijn wel gemaakt door een aantal.
#144081
[quote="Sjaakie"]
[quote="eifeljoep"]
Had trouwens al iemand naar de foto's gevraagd?
[/quote]

Zijn wel gemaakt door een aantal.
[/quote]

Ik ben benieuwd naar de foto's. Maakt iemand ook een stukje voor Het Clubblad? Melanie misschien ;)?

Groet, Tom
Avatar
Door Melanie.
#144102
[quote="Tomba la bomba"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="eifeljoep"]
Had trouwens al iemand naar de foto's gevraagd?
[/quote]

Zijn wel gemaakt door een aantal.
[/quote]

Ik ben benieuwd naar de foto's. Maakt iemand ook een stukje voor Het Clubblad? Melanie misschien ;)?

Groet, Tom
[/quote]

vertel mij hoe, waar en wanneer.. zorg ik ervoor dat het goed komt!  :)
Avatar
Door bmack
#144217
heb een paar fotos gemaakt met mijn telefoon beter iets dan niets en leon ik heb het al zoveel keer uitgelegd phffff
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door bmack
#144218
en de rest
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door Party Marty
#144487
[quote="erikske"]
[quote="Party Marty"]
[quote="erikske"]
[quote="Party Marty"]
Als ik dit had geweten was ik ook nog even langsgekomen...heb jullie vanmiddag tot 2 keer toe zien rijden. Woon zelf in Zevenbergen namelijk :)
[/quote]

Ik woon in Lage Zwaluwe, dus ben jij diegene die ik altijd tegenkom in Zevenbergen??? Jij hebt toch een zwart met rode Mille??? Ik rijd met een Grijze oer-Tuono. :yes: :yes: :yes:

Mischien in de toekomst leuk om met een clubrit, samen die kant op te tuffen?? :crazy: :crazy:

groeten Erik
[/quote]
Ik rij de laatste tijd niet heel vaak, maar ik heb een 2002 R, dus zwart/rood/oranje, dus grote kans dat ik het ben. Voor zover ik weet rijden er 2 Mille's in Zevenbergen: ik en Tyler99 (op 't MF), en hij heeft een 98'er...

Maar keertje samen tuffen is prima :yahoo:
[/quote]

Ik vind het best hoor :ok: :ok: laat maar ff een keertje wat weten!! :yahoo:
[/quote]
Als het zondag een beetje weer is misschien ?

Word ook betalend lid van de ARA!