ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#144716
[quote="rs125 power"]
hey ik meld me af voor de rit :( :( heb gister me pols geblesseerd :-\ en hij is nog best pijnlijk. heel misschien kom ik wel maar ik denk het niet :'( mzzls leon
[/quote]

zou jammer zijn, maar als je echt last heb is het ook beter om dat ff rust te geven.

groeten kevin
#144933
Ik moest helaas ook afbellen :sorry:
eerst kwam ik erachter dat mijn houder van het achterlicht kenteken loszat.
daarna ff olie bijgevuld. Toen ben ik gaan tanken en toen belde mijn neef dat ie met de pech stond. dus ik jacky maar gebeld om te zeggen dat het niet ging lukken.
kom ik bij mijn neef blijkt dat ie met een lege tank stond :stupid:
ik naar huis gereden om benzine te halen.
Het lijkt mij wel leuk om deze rit maar te herhalen en dan kan leon misschien ook wel mee :tease:
#144949
[quote="nitro-kevin"]
Ik moest helaas ook afbellen :sorry:
eerst kwam ik erachter dat mijn houder van het achterlicht kenteken loszat.
daarna ff olie bijgevuld. Toen ben ik gaan tanken en toen belde mijn neef dat ie met de pech stond. dus ik jacky maar gebeld om te zeggen dat het niet ging lukken.
kom ik bij mijn neef blijkt dat ie met een lege tank stond :stupid:
ik naar huis gereden om benzine te halen.
Het lijkt mij wel leuk om deze rit maar te herhalen en dan kan leon misschien ook wel mee :tease:
[/quote]

Reed/stond jij nou vanmorgen bij een tankstation vlakbij of in utrecht langs de snelweg?
leek er verdacht veel op namelijk ...
#144984
Was inderdaad een leuk ritje, en het percentage RS-sen was groter dan vorig jaar :help:

Jammer dat de heren wegenbouwers de dijk bij Ochten afgelopen week vol split hadden gegooid :-\ :'(

Vond het in het begin ook vreemd om achter m'n eigen RS aan te rijden, kon 'm niet eens bijhouden :-[
Door jojo
#144988
Hej Jackske, bedankt voor het voorrijden en de koffie :ok:
Inderdaad jammer dat ze afgelopen week de split op straat gemikt hebben :'(
Ik vraag me wel af waar al de RS-sen vandaag waren :gaga:

[quote="Reggiani"]
Vond het in het begin ook vreemd om achter m'n eigen RS aan te rijden, kon 'm niet eens bijhouden :-[
[/quote]

Tja schat, je had vandaag een keer meer pk's dan ik dus had je gewoon meer gas moeten geven :bye:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#144999
[quote="Melanie."]
[quote="nitro-kevin"]
Ik moest helaas ook afbellen :sorry:
eerst kwam ik erachter dat mijn houder van het achterlicht kenteken loszat.
daarna ff olie bijgevuld. Toen ben ik gaan tanken en toen belde mijn neef dat ie met de pech stond. dus ik jacky maar gebeld om te zeggen dat het niet ging lukken.
kom ik bij mijn neef blijkt dat ie met een lege tank stond :stupid:
ik naar huis gereden om benzine te halen.
Het lijkt mij wel leuk om deze rit maar te herhalen en dan kan leon misschien ook wel mee :tease:
[/quote]


Reed/stond jij nou vanmorgen bij een tankstation vlakbij of in utrecht langs de snelweg?
leek er verdacht veel op namelijk ...
[/quote]

nee sorry, ik ben nie verder gekomen dan spijkenisse :help:

Word ook betalend lid van de ARA!