ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door jackske
#138086
Beste ARA Forum Leden en ARA Club Leden,

Ook dit jaar Wordt er weer en ARA RS meeting gehouden, de meeting stond gepland voor zondag 17 augustus 2008.
Omdat we voor die datum geen vervangende voorrijder kunnen vinden wordt de meeting verplaatst naar zaterdag(middag) 30 augustus. De meeting zal weer gaan lopen over de mooie dijken in het rivierengebied.
De route ongeveer 85 km lang gaan worden waarvan het grootste deel van de rit zal bestaan uit dijkjes  ;D
De rit zal 12.30 uur starten en duren tot ongeveer 15.30 uur.

Verder is het de bedoeling dat het een RS-meeting wordt, geen hoge snelheidsritten op de snelweg ofzo, gewoon lekker (met legale snelheden :police:) de dijken onveilig maken. ;D
Uiteraard mag er ook met andere motoren meegereden worden, maar het belangrijkste is dat de meeting van oorsprong voor de rs-en is georganisseerd.

Willen jullie verder ook een reactie'tje plaatsen zodat we weten wie we kunnen verwachten en dat we eventueel een pm met verder informatie kunnen sturen? Dan hoeven jullie ook niet iedere keer het hele topic door te gaan lezen.
Alvast bedankt. :worship:

Laten we hopen op een goede opkomst en natuurlijk goed weer  :victory:
En bekijk dit topic regelmatig, wijzigingen zullen in deze beginpost weergegeven worden.

Deelnemers:
NaamForum-naamMotor
1.Leon  rs125 power  Rs125
2.Kevin  nitro-kevin  Rs250
3.Jolanda  Reggiani  Rs250
4.Jacky  Jackske  Rs125


De route:
Een overzicht van de Route is Hier te vinden.
De route voor Garmin navigatiesystemen is hier te vinden.
De route zal ongeveer 2 uur duren en is 85 kilometer lang, in overleg kunnen we ook een route van 100km rijden die ongeveer 20 minuten langer duurt.

Tijdschema:
12.30   Verzamelen op Lingedijk 147,  Geldermalsen met een bak koffie
13.00   Vertrek
13.10   Tanken
14.00   Tussenstop ( eten/drinken) bij Ochten
14.30   Vertrek
15.30   Aankomst in Geldermalsen

Routebeschrijving naar beginpunt:
Als jullie naar Geldermalsen toe komen is het het gemakkelijkst als jullie via de A15 komen.
Op de A15 Afslag 30 (niet 30a)
Bovenaan Rechtsaf
4e rotonde rechtsaf
1e straat linksaf een dijk op
Vervolgens na een scherpe bocht naar links het 4e huis aan de linkerkant (147)
Laatst gewijzigd door jackske op 28 aug 2008, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
#138827
[quote="rs125 power"]
hey leuk idee :ok: alleen is het voor mij een eind weg. dus ik zal erover nadenken. mzzl leon
[/quote]

Er zijn wel eens meer mensen uit Friesland, Groningen of Limburg naar hier gekomen voor een RSmeeting, dus ik zet je gewoon op de lijst.
Afmelden kan altijd nog ;D
Door rs125 power
#139300
nou zie ik net dat me oom die avond zijn vijftigste verjaardag viert in de kroeg maar dat begint om 20:00. maar komt wel goed denk ik  :). heb er wel zin in. zijn er nog meer mensen met een rs uit noord-holland? dan kenne we samen er naar toe rijden net zo gezellig. mzzls leon
Laatst gewijzigd door rs125 power op 21 jul 2008, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
#139986
[quote="rs125 power"]
nou zie ik net dat me oom die avond zijn vijftigste verjaardag viert in de kroeg maar dat begint om 20:00. maar komt wel goed denk ik  :). heb er wel zin in. zijn er nog meer mensen met een rs uit noord-holland? dan kenne we samen er naar toe rijden net zo gezellig. mzzls leon
[/quote]

We waren de andere keren altijd ver voor 20.00 al klaar met de rit, dus dat moet cker wel lukken. En anders ken je altijd eerder weggaan. Het is in elk geval al erg leuk als je meedoet.
Door rs125 power
#139989
[quote="nitro-kevin"]
[quote="rs125 power"]
nou zie ik net dat me oom die avond zijn vijftigste verjaardag viert in de kroeg maar dat begint om 20:00. maar komt wel goed denk ik  :). heb er wel zin in. zijn er nog meer mensen met een rs uit noord-holland? dan kenne we samen er naar toe rijden net zo gezellig. mzzls leon
[/quote]

We waren de andere keren altijd ver voor 20.00 al klaar met de rit, dus dat moet cker wel lukken. En anders ken je altijd eerder weggaan. Het is in elk geval al erg leuk als je meedoet.
[/quote]
oke dat is mooi. er zijn toch nog wel meer mensen met een rs of niet ?
#142385
[quote="Reggiani"]
Het staat op de kalender, onze RS250 doet ook mee.

Moeten alleen noch even uitvechten wie hem dan gaat rijden :wobblesign:

Jolanda
[/quote]

Staat op de lijst :ok:

Nog meer geintresseerden?
#143937
De details zijn bekend en staan in de beginpost,

de route duurt 2 uur en is ongeveer 85km lang.
Eventueel kunnen we deze verlengen met 15 of 30 kilometer.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#144172
Wordt het dit keer weer bij RSjes gehouden  :friends: ?
Of komen de grote broers en zussen er ook weer bij  :-X

I.i.g alvast veel plezier  :ok:
Door rs125 power
#144702
hey ik meld me af voor de rit :( :( heb gister me pols geblesseerd :-\ en hij is nog best pijnlijk. heel misschien kom ik wel maar ik denk het niet :'( mzzls leon

Word ook betalend lid van de ARA!