ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door futuristie rosso
#137431
Op 2 augustus 2008 is het weer tijd voor de thuisblijvers rit. Het vertrek is gelijk aan dat van vorig jaar.
Het vertrek is om 10:00 uur, het adres:

Cafe Bar De Kruif
Veldpoortstraat 14
3961 BL Wijk Bij Duurstede
0343 578999


Op dit moment is Frank vfr bezig om het Garmin bestand te stroomlijnen hetgeen mij niet erg wil lukken.
Wel hebben we de route voorgereden waarbij we allereerst stonden te kijken bij een pont die staakte en vervolgens in de buurt van Tiel in een gigantisch noodweer zijn terecht gekomen. Zulke grote hagelstenen heb ik in mijn carrière nog niet gezien Ook een nieuwe Audi A8 gezien die er uitzag als een golfcar.
Als het bestandje klaar is zal Frank het op dit Forum zetten.
Op verzoek is de route langer dan vorig jaar en bedraagt deze ongeveer 200 kilometer.
Ik ga eerst even vakantie houden bij onze Italiaanse vrienden en zie jullie graag verschijnen op 2 augustus

groet

Ron Meinema
Avatar
Door Sjaakie
#137464
[quote="jandetimmerman"]
Je hebt t weer lekker geregeld meinema :bad: :bad: :bad:ben ik g@#^%$me weer op vakantie :yes: :yes: :yes: ken je dat niet ff een paar weekies opschuiven ??? ??? ??? ;D ;D ;D :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Werk jij wel eens dan.
Avatar
Door zeeslot
#137469
[quote="Sjaakie"]
[quote="jandetimmerman"]
Je hebt t weer lekker geregeld meinema :bad: :bad: :bad:ben ik g@#^%$me weer op vakantie :yes: :yes: :yes: ken je dat niet ff een paar weekies opschuiven ??? ??? ??? ;D ;D ;D :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Werk jij wel eens dan.
[/quote] :stupid:

Hahaha lekker Jannetje pesten. Dat zal em leren met zijn vette bike lopen posen  >:D
#137475
[quote="zeeslot"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="jandetimmerman"]
Je hebt t weer lekker geregeld meinema :bad: :bad: :bad:ben ik g@#^%$me weer op vakantie :yes: :yes: :yes: ken je dat niet ff een paar weekies opschuiven ??? ??? ??? ;D ;D ;D :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Werk jij wel eens dan.
[/quote] :stupid:

Hahaha lekker Jannetje pesten. Dat zal em leren met zijn vette bike lopen posen  >:D
[/quote] :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad:
Door Appie
#137496
:yahoo:

Als ik niet in Duitsland zit voor een weekeindje Eifel ben ik er bij.
Vorig jaar was ik er met de rsv en dan nu met de tuono  :worship:

Vorig jaar was het een erg leuke route :yes: Nu die langer is kan het alleen nog maar leuker worden  :wobblesign:
Door BlueVFRank
#139676
Route komt eraan hoor, hoop dat ik hem morgen af heb.

Zit momenteel tot over mijn oren in de schilders timmerlui en nog meer van dat soort volk vanwege de oplevering van mijn nieuwbouw casco. Maar bijna klaar, ik heb sinds vandaag zelfs deuren, nu nog deurbeslag. Zelfs geen tijd voor de aprilia avond vierdagse en daar had ik zoveel zin in. Ships

Groet,

Frank
Door BlueVFRank
#139752
Beloofd is beloofdde route voor de thuisblijversrit.

Helaas zit ik dat moment zelf in the airplane dus ik kan hem niet meerijden, zal hem later zelf moeten rijden heel veel plezier.

Groet,

Frank
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door BlueVFRank
#139756
Ik heb de routebeschrijving alleen dit is in XPS en die mag ik hier niet uploaden. Indien iemand interesse heeft kan ik hem mailen PB mij maar even, maar wel snel want zaterdag zit ik in het vliegtuig.

Draai er dan ook meteen een paar uit voor je collega's.
Door erik
#140301
Ik ben er bij  8) 8)



Groetjes

Erik

p.s graag pm voor route
Laatst gewijzigd door erik op 30 jul 2008, 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Sjaakie
#140545
Wie rijden er morgen.
Door Appie
#140573
>:(

vandaag er achter gekomen dat mijn schijven voor krom zijn  :-X
Baal er behoorlijk van, eerst maar weer nieuwe zien te vinden... volgende keer ben ik zeker bij :yes:
Avatar
Door Sjaakie
#140578
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Sjaakie"]
Wie rijden er morgen.
[/quote]Ik helaas niet :no: :no: :no: kmag van tante lien niet eerder naar huis  :no: :no: :no: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Blijf jij maar lekker daar, lekker rustig zo hier.  :bye: :bye:

Word ook betalend lid van de ARA!