ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door 2 Fast 2 See
#140591
Veel plezier iedereen vandaag met de ritten  :bye:

Ik hoop volgend jaar de vele ritten weer in te kunnen halen  :sorry:
Avatar
Door daanrsv
#140664
"t was weer een gezellig ritje gisteren. Ondanks het nieuwe record "drempelrijden in woonwijken" heeft het laatste stuk een hoop goedgemaakt.

Gr Daan
Door erik
#140687
[quote="daanrsv"]
"t was weer een gezellig ritje gisteren. Ondanks het nieuwe record "drempelrijden in woonwijken" heeft het laatste stuk een hoop goedgemaakt.

Gr Daan
[/quote]

Deed mij aan het programma "in holland staat een huis" denken verder een geslaagde rit, en inderdaad het laatste stuk heeft veel goedgemaakt.
en zeker het allerlaatste stuk  dijkengedeelte Wijk bij Duurstede - Arnhem was fantastisch Herman gaat nu zeker zijn Pegaso inruilen, ziet toch wel dat een rsv erg hard heel erg hard verschrikkelijk hard kan gaan :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

gr. Erik
Door Patriot
#140737
Mannen, het was inderdaad bijzonder gezellig en ondanks verbazing na verbazing tijdens het eerste deel - De Makelaarsroute- doe ik de volgende keer graag weer mee. Het stuk van WIjk bij Duurstede naar Arnhem dat ik gemist heb door het voortijdig afhaken naar andere afspraken, zal ik zelf nog wel een keer rijden.

Graag tot een volgende rit.

Carlo.
Avatar
Door daanrsv
#140756
[quote="Patriot"]
Mannen, het was inderdaad bijzonder gezellig en ondanks verbazing na verbazing tijdens het eerste deel - De Makelaarsroute- doe ik de volgende keer graag weer mee. Het stuk van WIjk bij Duurstede naar Arnhem dat ik gemist heb door het voortijdig afhaken naar andere afspraken, zal ik zelf nog wel een keer rijden.

Graag tot een volgende rit.

Carlo.
[/quote]

De route ivan wijk naar Arnhem is op zich niet zo heel moeilijk. Je begint bij de pont en volgt in principe de rijn t/m Arnhem!!!
Door herman
#140830
Hoezo alleen meld je maar en we gaan mee, toch Erik en Daan, het mooiste is s'morgens vroeg, misschien voor Daan
wat minder en anders s'avonds als de fietser thuis zijn, even lekker met elkaar knallen over de dijk zij de pegaso rijder, nou ja jullie knallen ik rijden. Ik blijf natuurlijk nergens tegen RSV en Tuono maar het blijft leuk.

Het was een leuke dag 2 aug. weer nieuw gezichten en motoren gezien ook altijd leuk en het weer heef natuurlijk ook bijgedragen aan de geslaagde dag.

Tot gauw allemaal
gr Herman

 
#140832
[quote="Sjaakie"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Sjaakie"]
Wie rijden er morgen.
[/quote]Ik helaas niet :no: :no: :no: kmag van tante lien niet eerder naar huis  :no: :no: :no: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Blijf jij maar lekker daar, lekker rustig zo hier.  :bye: :bye:
[/quote] :rtfm: :rtfm: :rtfm: kom zaterdag wel ff buurten  :yes: :yes: :yes: :bye: :bye: :bye:
Door ylstra
#140840
[quote="erik"]
[quote="daanrsv"]
"t was weer een gezellig ritje gisteren. Ondanks het nieuwe record "drempelrijden in woonwijken" heeft het laatste stuk een hoop goedgemaakt.

Gr Daan
[/quote]

Deed mij aan het programma "in holland staat een huis" denken verder een geslaagde rit, en inderdaad het laatste stuk heeft veel goedgemaakt.
en zeker het allerlaatste stuk  dijkengedeelte Wijk bij Duurstede - Arnhem was fantastisch Herman gaat nu zeker zijn Pegaso inruilen, ziet toch wel dat een rsv erg hard heel erg hard verschrikkelijk hard kan gaan :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

gr. Erik
[/quote]

Mannen, het was inderdaad bijzonder gezellig en ondanks verbazing na verbazing tijdens het eerste deel - De Makelaarsroute- doe ik de volgende keer graag weer mee. Het stuk van WIjk bij Duurstede naar Arnhem dat ik gemist heb door het voortijdig afhaken naar andere afspraken, zal ik zelf nog wel een keer rijden.

Graag tot een volgende rit.

Carlo.

:stupid:

Een gezellige dag gehad.
Het laatste deel van de route maakte alles weer goed.

Greetz
Jelle

Word ook betalend lid van de ARA!