ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door MenniekoV
#136745
Hallo Dames en Heren,

Ook dit jaar weer op de kalender de ARA Nachtrit. En wel in de nacht van zaterdag 19 / zondag 20 juli. Door het daverende succes van vorig jaar weer op de kalender. De aankondiging is wat laat  :yes: maar door vakantie en andere bezigheden is het er nog niet van gekomen.
Dit jaar gaat de route vanuit Varsseveld naar het zuiden. De eerste pauze plaats is bij Maurice in Heerlen. Ook pakken we een stukje Belgie en Eifel mee en dan is de tweede pauze aan de A4 bij Frechen. De route is ongeveer 540 km.
Doe mee als je tijd hebt, zeg niet er is midden in de nacht niets aan, je zult er versteld van staan hoe mooi zoiets is.

Aanmelden hier of via de mail  nachtrit@hetnet.nl
Door Renébagpipe
#136760
Hoi,

Misschien ook even wat 'richtijden' vermelden en een eindpunt.....................  :ok:


[edit] en heb me aangemeld
Avatar
Door pegasolennart
#136811
voor dat ik mij opgeef wil ik ook graag richttijden weten van vertrek en terugkeeren. lijkt mij erg zinvol.
Avatar
Door rolf
#136882
het was vorige jaar helemaal super, dus ik doe mee. Moet ik toch snel even bandjes gaan halen bij robje ;D

rolf
Door ApriliaMan
#136886
[quote="rolf"]
het was vorige jaar helemaal super, dus ik doe mee. Moet ik toch snel even bandjes gaan halen bij robje ;D

rolf
[/quote]

Zou je dat wel doen Rolf, je weet wat je aan de banden hebt die er nu (nog) onder zitten  ;D ;D ;D
Door MenniekoV
#136975
Vertrek tijd in Varsseveld kan nog overlegd worden. Vorig jaar zijn we laat vertrokken. Het mooiste is om tussen 20:00 en 22:00 te vertrekken.
De aankomst is niet zo makkelijk te voorspellen, hangt er helemaal van af hoe groot de groep is waar je mee rijdt en hoe snel. Houd er maar rekening mee dat je voor 12:00 zondags niet thuis bent. Ook afhankelijk waar je woont.
Ook is het mogelijk om eerder te vertrekken, ieder is daar vrij in.
De aankomst is ook weer in Varsseveld.
Avatar
Door robz
#137011
[quote="rolf"]
het was vorige jaar helemaal super, dus ik doe mee. Moet ik toch snel even bandjes gaan halen bij robje ;D

rolf
[/quote]

be my guest!  :)
Door Kefke
#137110
Ik wil volgend jaar wel meerijden, ik denk niet dat het verstandig is om na zo'n korte tijd na aanwinste al een rit mee te doen.

Dan werk ik wrsch meer op de zenuwen van de anderen dan iets anders vrees ik...
Avatar
Door Gerrit
#137527
Na het zien van de route heb ik er helemaal zin in. Ik ben bezig om de route om te zetten naar het 2008 kaartmateriaal. Grt.

Gerrit
Avatar
Door Gerrit
#137593
De route is helemaal klaar voor kaartmateriaal 2008. Rijtijd ca. 8,5 uur, dat lijkt tenminste ergens op.

Route zit inmiddels al in de Zumo. Ik ben er al klaar voor.
Avatar
Door motorbeer
#137647
[quote="rolf"]
nouja ik eigenlijk nog niet, druk druk druk druk :-\ we zien wel :-\
[/quote]
Ik ken dat collega in het buiten land en daarna op vakantie, andere ook op vakantie. Zou toch graag de route ontvangen. Of ik het ga halen zien we dan wel weer.

Anne
Avatar
Door Gerrit
#137762
Ik ga nog even nieuwe gebruikte bandjes door mijn huismonteur laten monteren.
Avatar
Door pegasolennart
#137861
mischien heb ik tegen die tijd ook wel andere bandjes onder mijn pegaso. ik weet niet persies waarneer de bandjes bij de dealer afgeleverd worden. wil de conti trial attac proberen onder mijn pegaso. mijn pirelli mt 80 zijn nog lang niet op maar komen dan onder mijn tweede pegaso te liggen. de mt 80 van pirelli is niet echt fijn vind ik zelf maar vind het zonde om ze zomaaar weg te gooien dus rijd ik er wel mee door met de andere pegaso.
hoop dat het volgede week wat beter weer word als nu. nachtrit lijkt mij leuk maar kan zelf niet navigeren omdat ik geen navigatie heb op de motor en geel verlichting op mijn routerol.
lennart
Avatar
Door Gerrit
#137914
Aha wel eh ik heb er morgen een set SuperCorsa Pro op liggen. Ben benieuwd wat dat doet.
Avatar
Door pegasolennart
#138274
hoop dat de weersvoorspellingen nog vernaderen. vanaf woensdag wisselvallig weer met kans op buien. ik niet zo veel zin om in het donker met nieuwe banden een flinke toer te maken.

lennart
Door Renébagpipe
#138279
[quote="pegasolennart"]
hoop dat de weersvoorspellingen nog vernaderen. vanaf woensdag wisselvallig weer met kans op buien. ik niet zo veel zin om in het donker met nieuwe banden een flinke toer te maken.

lennart
[/quote]

Je hebt nog een aantal dagen om die banden een beetje 'in te rijden'.................  :angel:
Avatar
Door pegasolennart
#138283
vrijdag komen de bandjes er pas onder als het goed is. dus zaterdag kan ik ze pas inrijden. dealer moet mij nog bellen als de bandjes binnen zijn. 19 ich voorwiel met 100 breed hebben ze meestal niet op voorraad. ik wil de trail attack proberen van conti

lennart
Door Renébagpipe
#138298
[quote="pegasolennart"]
vrijdag komen de bandjes er pas onder als het goed is. dus zaterdag kan ik ze pas inrijden. dealer moet mij nog bellen als de bandjes binnen zijn. 19 ich voorwiel met 100 breed hebben ze meestal niet op voorraad. ik wil de trail attack proberen van conti

lennart
[/quote]

Was als 'geintje' bedoeld.............. ik gebruik zelf de laatste tijd op m'n 'straat-rsv' gebruikte circuitbanden..... volgende wissel... vooral achter, moet er voor de komende gebeurtenissen echt plaatsvinden.

Is wel leuk trouwens, die opmerkingen omtrent de banden dan....... "zo..... je rijdt wel fors, zo te zien" .... nou, zeg ik dan, valt wel mee.... kom tussen Emst en Vaassen niet echt boven de 180 km\u................

Ze horen me wel.....maar zien me niet.....  :police:


:yes:
Avatar
Door Gerrit
#138483
Ik zie dat de regenvoorspellingen nog een flinke marge hebben. Ik kijk het nog even aan.
Door herman
#138517
Ik zou graag de route vast ontvangen, dit is nog geen officiele aanmelding, maar heb er wel zin in.  Ga niet mee als het regent niet dat ik bang ben voor water, maar ben droogweer rijder en dan hebben jullie alleen maar hinder van mij.

Maar ja we hopen op het goede. ;)  18/7  Ik haak af,  weer is en wordt niets

Gr Herman   
nieuwe update van het weer za & zo. regio Maastricht
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door herman op 19 jul 2008, 09:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Renébagpipe
#138650
M.b.t. kijken naar de weersverwachting..... heb begrepen dat Eifel en België ook in de route zit ??

Verder zou het inderdaad wel leuk / fijn zijn als er (ook al is het op het laatste moment) wat meer kandidaten komen. Heb begrepen dat er momenteel 3 - 4 deelnemers zijn overgebleven.

:friends:

Word ook betalend lid van de ARA!